Salı, Nisan 28, 2015

GÜLBARAN OYUNCULARA REST ÇEKTİ

Süper Amatör Lig Yükselme Grubunda ligi 3. Tamamladıktan sonra bir yıl ara verdikleri Bölgesel Amatör Lige çıkma başarısı gösteren Vefaspor’da önceki gün tarihi bir gece yaşandı. 


Futbolcuları maç başları ile Şampiyonluk primlerini vermek için Kumkapı Sandal Restaurant’a davet eden Mesut Gülbaran, neşeli, eğlenceli ve sohbeti mükemmel başlayan gecenin sonunda futbolcularla yaptığı toplantıda adeta bomba gibi patladı. Futbolculara kalan maç başlarını ve şampiyonluk primlerini vermek için oyuncuları tek tek liste haline getiren Başkan Gülbaran, yaptığı teşekkür konuşmasının ardından söz verdiği paraları vereceği anda ortalık bir anda karıştı. Toplantıda söz alan futbolcuların istekleri, Mesut Gülbaran’ı adeta çileden çıkardı. Oyunculara hak ettiklerini kuruşuna kadar vermeye hazırlanan fakat bazı oyuncular sezon başından beri alacakları altı maç başlarını istemeleri bardağı adeta doldurdu ve taşırdı. Futbolculara prim vaadinde bulunduğunu doğrulayan fakat kazanılan maçlar sonunda maç başlarını tek tek ödediğini söyleyen Başkan Gülbaran, mağlubiyete ceza vermediklerini beyan etti ve ortam bir anda gerildi.



Bugün için pirim de, maç başı da yok
Başkan Mesut Gülbaran’ın sakin başlayan oyuncularla toplantısı, bazı oyuncuların isteklerini sıralamasından sonra ortam adeta yay gibi gerildi. Başkan Gülbaran konuşmasında şu sözlerine yer verdi ve futbolculara verdi veriştirdi, “Bana kaybedilen maçlar için maç başı teklifinde bulunmayın. Ben o kaybedilen maçlara ceza yazsam kim ne diyebilecekti. Eğer adam gibi oynayıp maç kazandığınızda maç başlarını vermişsem, maç kaybedilince de bu maç başlarını vermem ve caza olarak hanenize yazar o zaman kimsenin alacağı kalmaz. Ben bunu böyle yapmadım ve ceza olarak sizlere söylemedim. Esenyurtspor’a 2-0 kaybediyorsunuz ve benden o maç için maç başı istiyorsunuz. Ben sezon başında ve ya ortasında anlaştığım oyunculara mağlup olmaları durumunda maç başı vermem galibiyete tabi ki maç başı veririm dedim ve galip geldikleri her maçtan sonra maç başlarını kendilerine takdim ettim. Hiç kaybedilen maçlara maç başı verilir mi nasıl konuşmuştuk bugün nasıl davranıyorlar. Zannetmesinler ki mükemmel futbol oynayıp ta şampiyon olundu. Allah’ın iznine İman gücünün birleşmesi Vefaspor’u şampiyon yaptı. 700 Bin TL’lik takımın böyle futbol oynama lüksü yoktur. Tüm bu kötü futbola rağmen onu da sineye çektiğim halde bana büyük yanlış yaptılar ve birde kalkmışlar maç başı diye bizleri ezmeye çalışıyorlar. 

Vefa’dan hiç kimsenin alacağı kalmaz
Ben sizden helallik almaya geldiğimi sanıyordum fakat işin içinde başka işler varmış. Ben size ne prim, ne de maç başlarınızı bugün için vermiyorum. Şunu herkes çok iyi bilsin, Vefa’da hiçbir oyuncunun bu güne kadar tek kuruşu kalmamıştır, kalmayacaktır da. Bu güne kadar her sezon sonunda olduğu gibi bu sezon sonunda da sizleri bir araya getirip helalleşmeyi beklerken, olur olmaz isteklerinizle beni adeta çiledin çıkardınız. Öyle Mesut Gülbaran’a kimse emir veremez. Hiç kimse Mesut Gülbaran’ı suçlayamaz. Biz verdiğimiz sözü yerine getirmiş bulunuyoruz. Hangi amatör taktım maç öncesi kamp yapmış, hangi takım sezon sonunda oyuncuların alacaklarının tamamını ödemiş, bazı istisna kulüpler hariç tabi. 

Oyunculara bu davranış yakışmadı
Başkan Mesut Gülbaran, oyuncuların kendisine bu denli yaklaşımını hoş bulmadığını, bu yüzden toplantıyı terk edip onları kendi hallerine bıraktığını söyledi. Oyunculara bu davranışın yakışmadığını söyleyen Başkan Mesut Gülbaran, “Ben burada iyi niyet gösterisinde bulunuyor, maç başlarını, şampiyonluk primlerini vermek ve helallik istiyorum aradan biri çıkıyor bizim şu kadar maç başımız kaldı. Hakikaten bu onlara yakışan bir hareketmiş ki beni o kadar insanın içinde rencide etme cesareti buluyorlar. Beni çok kızdırdılar ve bu tutumlarıyla bir yere varamayacaklarını kendilerine söyledim. Bütün oyuncuların senetlerini vermişim, çeklerini ödemişim ve kalkmışlar benim şu kadar maç başım kaldı deyip bizleri çileden çıkarırcasına isteklerde bulunuyorlar. Ayıptır, bu zamana kadar herkesin paralarını ödemişiz ve hiç kimsenin alacağı kalmamış. Bende bu durdum karşısında hiçbir ödeme yapmıyorum bugün itibarıyla, yarın ne gösterir onu hep birlikte göreceğiz. Büyük Vefa’nın Büyük topçuları bunu yaparsa başkaları ne yapmaz. Tek kuruş geliri olmayan bir camiayız. Üç beş yönetici arkadaşım çocuklarından kestikleri paralarını sizlere verecek ve sonra da azar işiteceğiz, bunu bize yapamazlar. Şampiyon mu olduk, kümemi düştük anlayamadım. Ben onlara teşekkür ediyorum onların yaptığına bak” diyerek adeta oyunculara verdi veriştirdi.

HABER-FOTOĞRAF: İBRAHİM KESKİN

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.