Pazar, Mart 01, 2015

SEZON @NKETİ: OĞUZ ATAMAN (İSTANBULSPOR)


Sezon anketi köşemizin bugünkü konuğu, Süper Amatör Lig 6. Grup'ta yer alan İstanbulspor'u çalıştıran tecrübeli teknik adam Oğuz Ataman...

1. Sezon öncesi kulüp olarak hedefleriniz neydi? Bunun ne kadarını gerçekleştirebildiniz?
Her kulübün sezon öncesindeki hedefi gibi bizim de doğal olarak şampiyonluktu amacımız. Ama ben teknik adam olarak 9.haftada takımın başına getirildim. Bu sebeple de şampiyonluk hedefiyle ilgili yorum yapamayacağım.

2. Sezon boyunca ne gibi sıkıntılarla karşılaştınız? Bunların ne kadarını aşabildiniz?
Takımın başına geldiğim andan itibaren hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yönetimime bu konuyla ilgili şükranlarımı sunuyorum.

3. Camia ve taraftarlardan yeterli desteği görebildiniz mi?
Camiamdan gerekli destek ve yardımı aldım. Eksik olmasınlar hepsine teşekkür ediyorum.

4. Bu sezon en çok sevindiğiniz maç hangisi, neden?
En sevindiğim maç ilk yarısında 3-1 geri düştüğümüz Sultanbeyli maçıdır. İkinci yarı muhteşem bir geri dönüşle skoru 5-3 lehimize çevirdik.

5. Bu sezon en çok üzüldüğünüz maç hangisi, neden?
Berabere kaldığımız Ortaköy maçı... İyi bir serinin devamı olacaktı. Bu maç bizi play-off yolundan geri döndürmüştü. Bu sebepten dolayı çok üzülmüştüm.

6. Takımınızda performansından en memnun kaldığınız oyuncular hangileri?
7. Sizi hayal kırıklığına uğratan futbolcularınız oldu mu? (İsim vermeniz şart değil)
Bu iki soruya beraber yanıt vermek istiyorum. Biz bir ekibiz. Takım olsaydık soruları ayrı ayrı yanıtlayabilirdim. İyi bir ekipte performans değerlendirilmez. Sadece sorun giderilir.

8. Kulübünüzün bulunduğu noktadan daha ileri gitmesi için sizce yapılması gereken nelerdir?Bence bu noktada da gereken ekip olabilme ruhudur. Bunu camianın kenetlenerek yapmasıdır dileğim...

9. Son olarak eklemek istediğiniz bir konu var mı? 
Sana gazetecilik yaşamında başarılar diliyorum sevgiyle kal...

Editör: Efkan Bucak

BİR SONRAKİ KONUĞUMUZ: ŞABAN KIRAN (ARNAVUTKÖY YENİKÖYSPOR)

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.