Perşembe, Mart 26, 2015

SAL KLASMAN GRUBU 26 MART 2015 PERŞEMBE SONUÇLARI

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda bugün oynanan karşılaşmaların sonuçları haberimizin devamındadır.


Perşembe
15.00 Paşabahçe-Ataşehir Çamoluk (Selimiye) 2-3
          16' İshak 1-0
           48' Emre 1-1
           52' Enes 1-2
           62' Enes 1-3
           74' Oğuzhan 2-3

Çarşamba 13.00 Kartal Bulvar-Vefa 2-5
          2' Emre Yaşar 1-0
          16' Serkan Afşar 1-1
         45+2' Fatih Adıyaman 2-1
         45+3' Fatih Taşdelen 2-2
         63' İbrahim Keleş 2-3
         94' Ufuk Hançer 2-4
         97' Eser Berkil 2-5
15.00 Gazi Mahallesi-Beşyüzevler 3-1
          ?' Yılmaz Gözütok 1-0
          ?' Yılmaz Gözütok 2-0
         ?' Okan Günel 3-0
         ?' Ersel Samet Temel (P) 3-1          
15.00 Alibeyköy-Yeşilköy 0-4
          4' ? 0-1
           38' Selçuk 0-2
           42' Mehmet Aslan Kırmızı Kart (Alibeyköyspor)
           55' ? 0-3
           ?' Yunus 0-4
15.00 Osmaniye İstiklal-Selimiye 3-0
         25' Erdi 1-0
         25' Behçet Kırmızı Kart (Selimiye)
         84' Furkan Bulut 2-0
         85' Feyyaz Özen 3-0
15.00 Tunaspor-Nişantaşı 2-1
          ?' Emre Çağlar 0-1
         58' Yunus Emre Yüceman 1-1
         78' Mehmet Cihan 2-1
15.30 Ortaköy-Gülsuyu 4-2
         18' Sercan 1-0
          45' Erçin Kırmızı Kart (Ortaköy)
          45' Emre Kırmızı Kart (Gülsuyu)
          60' Volkan 2-0
          62' Bora 2-1
          63' Volkan 3-1
          73' Sercan 4-1
          78' Gökalp 4-2
16.00 Zara Ekinli-Alemdağ 1-2
          45' 1-0
          55' 1-1
          79' Kendi kalesine 1-2

43 yorum:

ÜMİT YILMAZ dedi ki...

Selam haftanın ilk yorumunu ben yapayım arkadaşlar.Artık sondan 6. hafta yani ligin boyu gittikçe kısalıyor.Yine birbirinden zorlu maçlar oynanacak.Proğramda dikkatimi çeken 3 maçla ilgili yorum yapmak istiyorum.Diğer maçlarıda kısaca geçmek istiyorum arkadaşlar.Yorumlayacağım ilk maç Paşabahçe stadında oynanacak oldukça gollü geçmesini beklediğim Kartal Bulvar-Vefa maçı.Bence iki takımda bundan daha iyi bir şans bulamazdı.Çünkü üst sıralarda bulunan Beşyüzevler ve Tuna takımları bence haftanın en zor iki maçını oynayacak.Birisi Gazi Mahallesiyle diğeri Nişantaşı ile oynayacak.Bu maçlardan çıkacak her sonuç kesinlikle Kartal Bulvar-Vefa maçını kazanan takımın çok işine gelecektir.Eğer iki maçta berabere biterse Kartal Bulvar-Vefa maçını kazanan takım 2 hafta sonra kendisini ilk 3 içinde bulabilir.Benim maçla ilgili yorumum git geli çok olabilecek bir maç kazanan takım 3-1 yada 3-2 kazanabilir.Beraberlik kesinlikle iki takıma da yaramaz.Bence bu maç berabere bitmeyecek.Vakti olan arkadaşlara bu maçı izlemelerini tavsiye ediyorum.Haftanın yorumlayacağım ikinci maçı Tuna-Nişantaşı maçı bence bu maçta az gol olacaktır.Bu maçta tahminen 2 gol atılacağını düşünüyorum.Tuna takımının artık kazanma vaktinin geldiğini düşünüyorum.Sezona 4 galibiyetle başlayan Tuna takımı özellikle bir kaç maçtır gol atmakta zorlanıyor.Bu maçta da zorlanacaktır.Nişantaşı takımı çok koşan diri bir takım ama Tuna takımının daha oturmuş bir kadrosu var.Bence tecrübe farkıyla Tuna takımı galibiyete daha yakın gibi duruyor.Bu haftaki yorumlayacağım 3. maç Selimiye- Osmaniye İstklal maçı.Bu maç iki takım içinde oldukça önemli.Özellikle İstiklal takımı bu maçı kazandığında neler kazanacağının oldukça farkında.Selimiye takımı kesinlikle son şansını kullanıyor.Bundan sonra oynayacağı maçlardaki iddiası için bu maç çok önemli.Özellikle haftaya oynayacağı Alibeyköy ve son hafta Paşabahçe maçları öncesinde ortaya koyacağı performans ligin geride kalan haftaları için belirleyici olabilir.Benim bu maçla ilgili öngörüm 3 yada 4 gol olabilecek bir maç.Bence İstiklal takımı çok az bir farkla avantajlı görünüyor.Keyifli bir maç olacaktır.Bu maçın izlenmesini de kesinlikle tavsiye ediyorum.Haftanın diğer maçlarında Gazi-Beşyüzevler maçı beraberliğe daha yakın bir maç.Alibeyköy-Yeşilköy maçını Alibeyköy takımının kazanacağını düşünüyorum.Ortaköy-Gülsuyu maçı da gollü maç olacaktır.Tahminim Ortaköy kazanacaktır.Zara Ekinli-Alemdağ maçında Alemdağ takımı bence bir adım önde.Haftanın son maçı olan Paşabahçe-Ataşehir Çamoluk maçında Paşabahçe takımı galibiyete yakın görünüyor.Bugün oynanacak maçların sonucuna göre Paşabahçe takımı BAL ligine çok önemli bir adım atabilir.Genel yoruma gelirsem gollü bir hafta olmasını bekliyorum.Beraberliğin az olacağı bir hafta olacağını düşünüyorum.Özellikle ilk 3-4 sıranın daha fazla öne çıkacağı bir hafta olacaktır.Umarım sakatlık ve olay olmadan hakedenlerin kazandığı seyredenlerin keyif alacağı bir hafta olur.Bizlerde yine bu satırlarda duygu ve düşüncelerimizi paylaşır haftayı değerlendirme imkanı buluruz.Hoşçakalın arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

bu hafta ki maclara tahmin yapmak gerçekten zor

Adsız dedi ki...

Haydi köyüm güldür yüzümüzü.

Adsız dedi ki...

Gazi 2 besyuzevler 0
Dakika 18

Adsız dedi ki...

alibeyköy çok kötü oynuyor işimiz zor

Adsız dedi ki...

YEŞİLKÖYÜN GOLÜ KİM ATTI

Adsız dedi ki...

Gazi Mahallesi geçen maç Nişantaşı'nı net bir skorla 3-0 geçti. Şu sıralarda da Beşyüzevler karşısında 2-0 önde bu maçı da galip bitirirse çok büyük bir işe imza atmış olacak.Alibeyköyspor'da bu hafta galibiyet alırsa yukarıları karışacak gibi.

Adsız dedi ki...

osmaniye istiklal selimiye maçı tam tersi osmaniye önde atılan oyuncu selimiyeli

Adsız dedi ki...

YEŞİLKÖYUN GOLLERINI KIM ATIYOR LUTFEN YAZIN

Adsız dedi ki...

yesilköyün gollerini kim atti yazarmisniz??

Adsız dedi ki...

s.a arkadaslar cok cekısmelı bır klasman grubu ızlıyoruz bugunku sonuslarda cok ılgınc gıbı gorunuyor alıbeykoy ısını zora sokar alttan vefa ve ıstıklal gelıyor ama pasabahce yarın kazanırsa bence bal a ılk takım pasabahce olur dıye dusunuyorum

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Murat dedi ki...

Beyler salladıgınız gazi 3 ata ata gelıyor siZ burdan bu ligin en ıyı Takım'ı alibeyköy demeye devam edin ıyı takım sahada belli olur bravo GAZİİİ

sportmen dedi ki...

Alibeyköy taraftarı futboldanda oyuncudanda teknik direktördende anlar.evet teknik heyete yapılanları doğru bulmamakla beraber şunu da belirtmeliyim ki takım kopuk kopuk oynuyor ve taraftarda bunu görüyor ve oyuna müdahale bekliyor.olmayınca üzüntü öfkeye dönüşüyor olmaması gerek.kaybedilmiş bir şey yok 6 maç var ve kenetlenmek gerek.çünkü Alibeyköy Adalet bal ligi değil bana göre potansiyel olarak 3.ligi hakediyor.tüm takımlara başarılar diliyorum.teşekkürler.

bakirkoylü dedi ki...

Istiklal ve Gazi takimlari yukari geliyor. Kimse sans vermiyordu. Vefa ve yesilkoy toparlandi, ortakoyde rahat nefes aldi. nisantasini cok zor maclar bekliyor. A.koy takimi cok zor gunlerden geciyor. Ama yinede ilk 6 ya banko girerler. Alemdag kazanmaya basladi. totalde de Playoff renklenmeye basladi. Ozellikle son 4 mac herseye gebe!
Ve tabikide tebrikler istiklalim!
Yesilkoyu de kutlarim ne de olsa diger takimimiz.
selamlar.

Adsız dedi ki...

Tebrikler ORTAKÖY hoş geldin Metin hoca

ÜMİT YILMAZ dedi ki...

Selam.Öncelikle inanılmaz gollü bir hafta oynanıyor.7 maçta atılan 30 gol ve maç başına yaklaşık 4.3 gol.Sabah ilk yorumumda çok gollü bir hafta olacak demiştim. Ayrıca beraberliğin az olacağı bir hafta olacağını söylemiştim.Buraya kadar yanılmadım ama iki maç maalesef beni yanılttı.Öncelikle Gazi Mahallesi ve Yeşilköy taraftarlarından özür diliyorum.Sabah ki yorumumda Gazi maçı berabere bitebilir.Yeşilköy maçını Alibeyköy kazanır demiştim.Gerekçem Yeşilköy-Paşabahçe maçını izlemiştim.Yeşilköy takımı defansı resmen dökülmüştü.Alibeyköy golcü bir takım Yeşilköy takımına da gol yada goller atacağını düşünmüştüm.Yeşilköy takımını kutluyorum.Beşyüzevler-Gazi maçı kesinlikle beraberliğe açık bir maçtı.Ayrıca Gazi Mahallesi takımını Paşabahçe maçlarından tanıyorum iyi kapanan ama gol yollarında zorlanan bir takımdı. Bugün ilk 15 dakikada 2 gol atması beni şaşırttı.Gazi Mahallesi takımınıda kutluyorum.Bu sonuçlardan sonra eğer Paşabahçe takımı yarın ki maçını kazanırsa bitime 5 maç kala BAL liginin kapısını sonuna kadar aralayacak.Ben Paşabahçe taraftarını yarın ki maça davet ediyorum.Biliyorum ki Paşabahçe taraftarı bu coşkuyla yarın stada en az 3-4 özel otobüs,minibüs ,onlarca özel araçla ve belediye otobüsleriyle akın edecek takımını 90 dakika destekleyecek ve o staddan takımının galibiyetle ayrılmasını sağlayacaktır.Paşabahçe takımı için rüya gibi bir sezon olmasını diliyorum.Tüm takımlara bundan sonraki maçlarda başarılar diliyorum.

sportmen dedi ki...

Gazi mahallesi takımını yürekten kutluyorum başarılarının sürmesini diliyorum.bu takıma destek verilmesini tüm gazi halkından bekliyorum.baboşa selamlar olsun.

Adsız dedi ki...

Alibeyköy takımı çok zor günler geçiriyor fakat ben yinede bu sene bölgesel amatöre cikacaklarina inaniyorum

osman dedi ki...

Semtimizin takımlarından paşabahçe bence artık BAL lİGİNDE hayırlı olsun.Seneyede inşallah Büyük Beykoz BAL ligine çıkacak.

Bu arada paşabahçeye şans vermeyenler paşabahçe takımında çoğu oyuncu birbirini tanıyor.Beykozdan oyuncular aldılar.Oyuncularda kaliteli yani ben şampiyonluk bekliyorum paşabahçeden.İnşallahda olacakkk

Adsız dedi ki...

Son 5 hafta ama super bir mucadele var ama bence pasabahce ve bayrampasa tuna buyuk avantaj sahibi ,diger takimlar ise 3. ve 9. arasinda avantajli bir yer almak icin mucadele edecekler bugun izledigim ALIBEYKOY-YESILKOY maci ise gunun maci oldu, Yesilkoy rakibini adeta sahadan sildi, ALIBEYKOY icin bundan sonrasi cok zor artik,yukseliste olan takimlar ise vefa ortakoy ve istiklal super bir son 5 hafta bizleri bekliyor..

Adsız dedi ki...

Gazi yeşilköy maçından sonra gazinin nişantaşı ve beşyüzevler maçlarını kazanabileceğini ve yukarılara oynayacağını söylediğmde burda bi arkadaş bana o kadro derinliği yok vs gibi şeyler söylemişti tamam haklısınız kadro derinliği yok ama YÜREK var YÜREK

Adsız dedi ki...

Paşabahçe için iyi dileklerinize tesekkurler.

Adsız dedi ki...

Ataşehir Çamoluk yakılmaya devam ediyor, kalecinin omuzuna tekme atıp kucağındaki topu Alıp gol atıyorlar hakem devam diyor.. Bu nasıl bir hakemlik, ayıp vallahi... Ataşehir oynuyor, Paşabahçe hakemle gol atıyor...

bakirkoylü dedi ki...

Gazi mahallesi takimi okyanuslari asti 4. Siraya oturdu. Eger derede bogulmazlarsa yani dipteki takimlara puan kapptirmazlarsa bal ligi icin pasabahce ve tunanin ardindan en avantajli takim durumundalar.
Diger kritik mac ise vefa - ortakoy maci. Bu mac hangi takimin yukariya tutunacagini belirleyecek. Beraberlik iki takima da sikinti yaratir. kazanan yoluna devam eder.
Yesilkoy takimi ise artik kazanmak zorunda. Yani nisantasi ve besyuzevleri playout oynamak zorunda birakabilirler..
kalan maclar cok eglenceli olacak.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

ataşehir çamoluk'un kazanması sürpriz olarak görünse de, selimiye gibi küçük bir sahada hemen hemen çıkan her sonuca sürpriz gözüyle bakılmamalı bence. küçük sahalarda neyin ne olacağı hiç belli olmuyor. paşabahçe müthiş bir fırsatı kaçırdı, bunu da belirteyim.

Adsız dedi ki...

Dün tuna -nişantaşı macini izledim play of grubunda cok mac izledim bu sene tuna kadar iyi ve diri bir takim gormedim... IstaIbul sampiyonlugunu gercekten tek hakeden takim.

Adsız dedi ki...

Seyrettiğim en kötü paşabahçe seyirciside galip geldiler diye etmedik küfür bırakmadı çamoluklu furbolcuları ellerinden gelse döveceklerdi allahtan sağ duyulu futbolcular vardı kavga uzun sürmedi

Adsız dedi ki...

Ataşehir iyi takima iyi oynar yillardir boyle kume dusene puan verir kafaya oynayani Yener evinde mac kazanamaz deplasmanda lideri yener oyle bir takim iste

kartal dedi ki...

Atasehir KARAKTERLİ OYUNCULARDAN KURULU TAKİMDİR HERKEZE AYNİ SEKİLDE OYNAR..

Adsız dedi ki...

Atasehir takimi yonetimi kesinlikle kavga sevmez karaktersiz futbolcu klupte barinamaz isterse super futbolcu olsun bu sene bir tek alemdag macinda sikinti oldu o da alemdagda ki ilk mac da alemdag seyircisi ve futbolcularinin yaptigi terbiyesizlikten kaynaklandi

Adsız dedi ki...

kimse tuna sporu kunuşmuyor ama önemli değil onlar işine bakıyor. lider tuna
tebrikler çocuklar

Unknown dedi ki...

Vefa hızını aldı..Ortaköy den sonraki maclarimiz nispeten kolay takımlarla..Bekle bizi Bal Ligi geliyoruuuzzz..

Adsız dedi ki...

Paşabahçe Ataşehir Çamoluk maçında büyük bir fair play Örneği yaşanabilirdi ama Paşabahçe Takım'ı bu büyük Fırsatı tepti.. Ataşehir kalecisi Sakatlanmış ve yerde yatarken golü Attı Paşabahçe .. Büyük baskı ve olması gereken ataşhir takımının boş kaleye gol atması için Paşabahçe Şota gibi Kasımpaşa maçı gibi kaleyi açması beklenirken yapmadılar.. Bu olay Ataşehir takımını daha da çok kamçıladı.. Maça asıldılar ve hakederek kazandılar.. Maçlar kazanılabilir, galibiyet, Mağlubiyet herşey olabilir ama önemli olan insanlik.. Bunu bir kez daha Anladık ki menfaat girince hiç dostluk kalmıyor ...

Adsız dedi ki...

Atasehir madem herkese ayni oynar evinde ferikoye trabzona kastamonu ya yenildi resitpasa ya puan verdi icerde oynayamiyor nedense bunu anlatmak istedim.yoksa karakterli futbolculardan olustugunu bende biliyorum

Adsız dedi ki...

Yanlis anlasilmasin mac satar anlaminda soylemedim.kotu takima kotu oynuyor iyi takima iyi oynuyor demek istedim

Adsız dedi ki...

Dort sezondur play off oynuyor artik oynasin bu kadar dimi hocam tecrube onemli bence

Adsız dedi ki...

Kmse gazinin başarısını konuşmazken bunlara değindiğn için tebrik ederm dostum

bakirkoylü dedi ki...

Mustafa Yurdakul.
ortakoy zor ama istiklal kolay oyle mi : ))
Peki bekleyelim gorelim ozmn :))

Adsız dedi ki...

Alibeyköyspor bence içten fethedildi.Yoksa inanılmaz hırslı bir takım bir anda neden bu kadar tepe taklak olabilirki.Ben metin hocayı uzun zmandır tanırım,gazozuna maç yapılsın hoca veya oyuncu olsun hırsından hiç birşey kaybetmez varını yoğunu ortaya koyar.Demekki birileri takıma çomak soktu.Takımdaki gençlerin beynini yıkadılarki bu takım bir anda oldum havasına girdi.Oysaki gençlere tavsiyem oldum demeyin seneye aynı yerde sayarsınız kendinizi hiç kimseye kullandırmayın.

Adsız dedi ki...

sayın yemen ekşioğlu, paşabahçe taraftarları ataşehir çamoluk maçında çıkardığı olaylar sebebiyle ceza alacak mı acaba? samimiyetinizi görelim.

Bahtiyar Kelleci dedi ki...

Ataşehir Çamoluklu bir kardeşimiz, sanırım biraz da hiç beklemedikleri Paşabahçe yengisinin gazıyla olsa gerek, ''Alemdağ seyircisinin ilk maçta yaptığı terbiyesizlik'' falan gibisinden cahil yorumlara girmiş aklınca. Bu yorumu yazan kişi eğer o gün Alemdağ Stadı'nda olsaydı, takımından utanır ve bir an önce de o maçın unutulması için de dua ederdi. Çamoluk erken golü bulup maç sonunu yerde maç boyunca yatarak bitirmeyi tercih etmeseydi, kulüp başkanı da Alemdağ tribünlerine dönüp sözle olmadık şeyler söylerken bir de el kol hareketleri yapmasaydı, bir sıkıntı olmadan evlerine 3 puanla dönerlerdi ki tüm bu ayıplarına karşı da ciddi denebilecek en ufak bir sorun olmamıştır. Alemdağ'ın grubunda olan Feriköy, Küçükköy maçlarında dahi bir tek olay yokken, her iki Çamoluk maçının da olaylı geçmesinin sebebini bence o yorumu yazan arkadaş dönüp kendi kulüp yöneticilerine sormalıdır, tabii eğer kendisi yönetici değilse.

Adsız dedi ki...

Şu gurupta İstanbul Kastamonuspor'da olmalıydı. Gerek futbolcu kalitesi, gerek teknik sorumlu kalitesi gerekse yönetim ve taraftar olarak Klasman Gurubunu hak ediyorlardı. Tek şansızlıkları dönüm noktası maçlarında gerekli reaksiyonu gösterememeleri oldu. Son 3 hafta kala Ateşehir Çamoluğu yenip üste çıktı ama ertesi hafta Küçükköyspor'a yenildi ve bütün sezonu çöpe attı. Okyanusu geçti derede boğuldu yazık oldu.

Fişekspor farklı kazandı, zirveye kuruldu

İstanbul 2. Amatör Lig 5. Grup'ta Fişekspor deplasmanda Söğütlüçeşme Birlikspor'u 11-0 yenerek ilk haftanın en farklı galibiyetine i...