Çarşamba, Mart 04, 2015

NECDET YILMAZ’DAN HAYAT KURTARAN MÜDAHALE


Taksimspor Teknik Sorumlusu Necdet Yılmaz, arkadaşlarıyla kendi aralarında top oynarken dili boğazına kaçan genç bir kişiye anında müdahale ederek hayatını kurtardı.

İstanbul Süper Amatör Lig ekiplerinden Taksimspor’un Teknik Sorumlusu Necdet Yılmaz, Feriköy Mahallesi Gediz Sokak’ta bulunan Süleyman Seba Tesislerine saat 14'de antrenman için geldiğinde sahadan gelen "yardım edin" sesi üzerine hemen sahaya girdi. Sahada kendi aralarında top oynarken dili boğazına kaçan genç bir çocuğun yerde hareketsiz kaldığını gören Yılmaz, hemen olaya müdahale ederek dili boğazına kaçan gencin dilini boğazından eliyle çekip çıkartan hayatını kurtardı.

Daha sonra ise 112 Acil Servisten gelen ambulans ile hastaneye kaldırılan genç, doğru ilk yardım sayesinde ölümden döndü.

Kendine gelince teşekkür etti
Adının Emre Türkmenli olduğu öğrenilen genç, hastaneden taburcu olduktan sonra Necdet Yılmaz’a hitaben "Dün ölümden döndüm. Allah razı olsun Necdet Hocadan, onun vesilesiyle kurtuldum" mesajı yayınladı.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İlkyardım öğrenmenin ne kadar faydalı olduğunu tekrar görüyoruz Necdet hocamız olmasa demek ki gencecik bir kardeşimizi kaybedecektik demek ki..
Şu hayatta o kadar gereksiz şeyler biliyoruz ki gerekli olan ilkyardımı da bilelim öğrenelim bir şey kaybetmeyiz..
Saygılarımla.

Küçüksu Rasathanespor 7'de 7 yaptı

İstanbul 2. Amatör Lig 15. Grup'ta lider Küçüksu Rasathanespor sahasında Poyrazköy Gençlikelispor'u 3-1 yenerek 7'de 7 yaptı.