Cuma, Mart 27, 2015

MÜFETTİŞLERİN MÜCADELESİNDE GÜLEN TARAF LEVENT OLDU


17.Geleneksel Maliye Çalışanları Halı Saha Futbol Turnuvasında ikinci haftanın ikinci gününde Vergi Denetim Kurulu Levent ile Vergi Denetim Kurulu Boğaziçi 1299 takımları karşılaştı.

Oldukça çekişmeli geçen karşılaşmada Vergi Denetim Kurulu Levent karşılaşmayı 4-1 kazanarak gülen taraf oldu. İlk maçında Kağıthane Vergi Dairesini Müdürlüğünü yenerek turnuvaya güzel bir başlangıç yapan Boğaziçi 1299 takımı bu skorla turnuvadaki ilk mağlubiyetini aldı.

Vergi Denetim Kurulu Levent takımının gollerini Atilla Kavan (3) ve Cemil Gümüş atarken, 1299 Boğaziçi takımının tek sayısı Enes Delibaş’tan geldi. Vergi Denetim Kurulu Levent ikinci maçını da kazanarak yoluna devam etti.

MAÇIN ADAMI: Atilla Kavan (VDK Levent)
MAÇIN EN CENTİLMEN OYUNCUSU: Erdinç Yılmaz (Boğaziçi 1299)


HABER: TOLGA NAR






Hiç yorum yok:

Küçüksu Rasathanespor 7'de 7 yaptı

İstanbul 2. Amatör Lig 15. Grup'ta lider Küçüksu Rasathanespor sahasında Poyrazköy Gençlikelispor'u 3-1 yenerek 7'de 7 yaptı.