Salı, Mart 31, 2015

DENETİM GRUP MÜDÜRLÜĞÜ ÇOK FARKLI


Günün son maçında turnuvanın gözde takımlarından Denetim Grup Müdürlüğü ile Vergi Denetim Kurulu 1299 Boğaziçi takımları karşı karşıya geldi.


Denetim Grup Müdürlüğü'nün galibiyet serisine devam ettiği karşılaşma 7-1 sonuçlanırken Denetim Grup Müdürlüğünün golleri Selim Değer (2), Veysel Sert (2), Mahir Öztürk, Muhammed Işıklı ve Süleyman Akçael’den geldi.

Vergi Denetim Kurulu’nun tek sayısı ise Enes Delibaş’tan geldi. Denetim Grup Müdürlüğünde ikinci yarıda oyuna giren eski Maliyesporlu İlker Demirel sağ kanatta oldukça etkili bir futbol ortaya koyarken Selim Değer attığı iki golle galibiyette pay sahibi oldu.

Bu skorla turnuvadaki üçüncü maçını da kazanan Denetim Grup Müdürlüğü puanını dokuza çıkarırken Vergi Denetim Kurulu ikinci mağlubiyetini aldı ve üç puanda kaldı.

MAÇIN EN BAŞARILI OYUNCUSU: İlker Demirel (Denetim GM)
MAÇIN EN CENTİLMEN OYUNCUSU: Erman Sezer (1299 Boğaziçi)   


HABER: TOLGA NAR



Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...