Çarşamba, Ocak 28, 2015

SAYIN: LİG BİTSİN KONUŞACAĞIM


Alibeyköy Parseller Başkan Yardımcısı Cem Sayın, Topkapıspor Teknik Direktörü Hüseyin Göksu’nun açıklamalarına cevap verdi. Sayın şok edici ifadeler kullandı.

İstanbul Süper Amatör Ligde sahasında Topkapıspor’a uzatma dakikalarında yediği golle 2-1 mağlup olan Alibeyköy Parseller Başkan Yardımcısı Cem Sayın, Yerel Futbol Sitesine konuştu.

"Bize maçı bırakın dediler ama…"
"Lig bittiğinde konuşacağım ve bazılarının sokağa çıkmaya yüzü kalmayacak" diyen yeşil-beyazlı ekibin Yöneticisi, kendilerine Topkapı maçını bırakmaları için bazı kişilerin temas etmek istediğini ancak buna izin vermediklerini söyledi.

"Utanmazlara ilk cevabı Arnavutköy’de verdik"
Cem Sayın şunları söyledi: Biz ligde kaldıktan sonra kimin düştüğü bizi ilgilendirmez. Biz genç bir takımız. Çıktık, onurumuzla, namusumuzla oynadık. Şerefimize leke sürdürmedik ki bu yüzden Allah’a hamd ediyoruz. Bizi eleştirenler ve arkamızdan dedikodu yapanlar var. Onları Allah’a havale ediyoruz. Bizi tanımıyorlar, bizim Allah’tan başka kimseden korkumuz yok. Yıldırım Bosna ile oynadık, o maçta da hiçbir iddiamız yoktu. Bizim için 'maçı bırakacak' diyen alçaklar oldu. Uzatma dakikasında yediğimiz golle berabere kaldık ve bu utanmazlara ilk cevabı verdik.

Hüseyin Göksu’nun bilmediği konular var
Önümüzde zorlu Topkapı maçı vardı. Futbolcularımızın 5 tanesi Alibeyköyspor’a gitti, 2’sini zaten vermiştik 'diğer 3’ünü Topkapı maçından sonra verelim' dedik ve sözümüzü tuttuk. Bir oyuncumuz Nişantaşı ile anlaştı. 'Onu da bu maçtan sonra verelim' dedik ve sağ olsunlar Nişantaşılılar bizin anlayışla karşıladı. Topkapı maçında da uzatma anlarında talihsiz bir gol yedik ve rakibe mağlup olduk. 15-16 yaşında çocuklarla oynuyoruz. Bunu da normal karşılarız ancak Hüseyin Göksu’nun bilmediği konular var. Futbolcusu maçta bizim çocuklara 'satılmışlar, Yıldırım Bosna’nın bilmem neleri' demiş. Maç bitince de formasını çıkartmış bizim soyunma odasına dalmış ve burada da bizim çocukları tehdit ediyor, küfür ediyor, hakaret ediyor. Bizim futbolcularının birisiyle kavga etmiş. Hüseyin Hoca’nın iddia ettiği gibi sopalarla dövmek yok. Topkapı Yardımcı Antrenörü Ramiz Şen olduğunu sonradan öğrendiğim kişi maç sonunda beni fark etmeden yanındakine 'bunlar satılmış köp.kler' deyince bunu ittim ve 'defol git' dedim; vurmadım, sövmedim…"

"Babamın mirasına sahip çıkıyorum"
Ben bu Kulübün yıllarca Başkanlığını yapan ve Başkanlığı devam ederken vefat eden, Alibeyköy’de Kürt Mehmet diye bilinen Mehmet Sayın’ın oğluyum. Babamın ölümü üzerine Kulübe Babamın yerine Yönetici oldum, Babamın bana vasiyeti var. 'Kulübümü sana ve kardeşine bırakıyorum şaibeye karıştırmayın, sahip çıkın ki ben mezarda rahat edeyim' dedi merhum Babam. Ben onun mezarda kemiklerini sızlatmam…

"Bu işin içinde çok ilginç isimler de var…
Ama son 1 hafta çok yıprandım, sinirlerim bozuldu. Dayanamıyorum konuşacağım. Bu maçtan önce bana kim telefon açtıysa, kim araya adamlar sokmaya çalıştıysa, kimler 'Topkapıspor sizinle görüşmek istiyor' dediyse ve mesaj attıysa hepsine cevabını verdim. Yıldırım Bosna’ya yenilmedim, Topkapıspor’a yenilmek istemezdim. Lig bittiğinde tek tek konuşacağım, isimler vereceğim, bana teklif edileni, kimin teklif ettiğini açıklayacağım. Araya hatırlı adamlar sokmak isteyenleri açıklayacağım. Bu işin içinde çok ilginç isimler de var… Topkapısporlular gerçeği bilsin, Topkapıspor Başkanını tenzih ederim, Allah yukarıda ne tanırım, ne bilirim. Çıktılar oynadılar ve şerefiyle maç kazandılar. Hüseyin Göksu’nun ve oyuncularının emeğine saygı duyuyorum. Oyuncu grubuna, Hocalara ve Topkapıspor’un mevcut Başkanı ve Yöneticilerine kusurumuz olduysa özür dilerim ama çok gergindik, haklarını helal etsinler. Gerginliğin siniri varken bir de hak etmediğimiz küfürleri de yeyince bazı istemediğimiz olaylar oldu. Şimdi ben konuşacağım, geri adım da atmayacağım. Cumartesi akşamı konuşma sırası bende…

HABER: ALİ KEMAL DEMİR

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Başkan lig bitsin konuşurum diyor iyi güzel de saha içinde hep Topkapısporlu oyuncular mı konuşup küfür etmiş ? Parsellerin sağ bekinin ağzından çıkan küfürleri duymayan varsa sağır sultan rolüne bürünmüştür başka bişey değil. Genç takımdır iyi topçulardır ama bazı oyuncuları karakter olarak iyi olmamışlar. Ayrıca 4 numara kimseye bosnanın bişeyi diye de itham da bulunmadı. Temizlik malzemeleriyle soyunma odasına girmiş futbolcuya saldıran 36 numaralı oyuncuya kim ne demiş de kalkıp sopayla darp ediyor? Kimse de kimseye maç vermedi ki sahadaki mücadeleden kavgadan neyin ne olduğunu anlarsınız. Ayrıca Parseller takımının kaptanı çok süper insan her kavgada yatıştırdı kaptanlık vazifesini en iyi şekilde yerine getirdi. Ayrıca başkan belirttiği üzere "çıkıp oynayıp kazandılar" araya birileri girip aklınca birşeyler yaratmaya çalışmış ama sahada oynamadan maç kazanılmaz bunu da hatırlı büyükler bilmeli.!

Adsız dedi ki...

KOnuşsan ne oluyor başkan maç bitmiş atı alan üsküdarı geçmiş...

Unknown dedi ki...

fatih terim ve aziz yıldırımda lig bitince konuşacaklardı 5 sene geçti aradan...

Adsız dedi ki...

Ben Topkapı Spor Kulübü Antrenörü Ramiz Şen . İnsanda biraz şeref haysiyet olur ,kendilerini haklamak için insanlaraın adını kullanarak onları karalamak çok kolay şimdi o şahsa soruyorum . orada kamera kaydı yapan kaşkollu biri vardı bütün kayıtlar onda alsın baksın. benim, söylediği gibi satılmış köpekler diye bir sözüm olmuşmu ? ama şunu söylemeden geçemiyeceğim o bana ettiği hakaretleri ve küfürleri ben ona çok yakıştırdım bi ara kısmet olursa apoletini takıcağım yazdığı yazı için de tekzip bekliyorum aynı zamanda da ciddi bir özür borcu biz bu işi günübirlik yapmıyoruz Allah Uzun ömür verince daha uzun yıllar buradayız mutlaka yolumuz kesişecek acaba o zaman benim yüzüme nasıl bakacak göreceğiz

cumartesi dedi ki...

bora erdal bey ne güzel soylemiş :) lig bitti konuşanı gormedik :)

bugun 20. cumartesi oldu :)

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.