Perşembe, Aralık 18, 2014

ALİBEYKÖYSPOR HIZLA YÜKSELİYOR




ALİBEYKÖYSPOR GELİYOR

Sevgili Yerel Futbol sitesi takipçileri bu haftaki köşe yazımda 2 konuyu yazıya dökmek istedim. Birincisi benim için çok değerli,önemli  bir takım olan Alibeyköyspor'u ikincisi takımın hepsi benim için değerli ama ilk olarak takımın maestroları iki futbolcu hakkında düşüncelerimi yazıya dökmek,onlar için düşüncelerimi işlemek istedim.

İstanbul Süper Amatör ligi 2.grup'ta 15 hafta müsabakaları çok önemli maçlara sahne oldu. Lig lideri Alibeyköyspor deplasmanda lig ikincisi Selvispor'a misafir gitti. Lig üçüncüsü Bağcılarspor,lig dördüncüsü Çekmeköyspor'a misafir gitti. Tam anlamıyla ligin düğüm maçları niteliğinde olan bu karşılaşmalarda gülen takımlar Alibeyköyspor ve Çekmeköyspor olunca ligin kaderi biraz belirlenmiş oldu. Bu karşılaşmalar Selvi ve Bağcılar lehine bitseydi lig öyle bir şekil alcaktıki tüm hesaplar alt üst olacaktı. Ama kağıt üzerinde zor maç gibi görünen karşılaşmalarda gülen ekip Deplasmanda Selvispor'u 3-1 yenen Alibeyköyspor oldu ve aldığı bu galibiyetle uzun süredir elde ettiği liderliğini devam ettirdi.
Çekmeköyspor Bağcılarspor'u yenince play-off mücadelesine ortak oldu. Önümüzdeki hafta Bağcılarspor ve Selvispor birbirleri oynayacak ve ligin düğümü çözülecek gibi hissediyorum.
Alibeyköyspor -Selvispor maçı öncesi İki kulüp başkanı birbirlerine atkı hediye etmeleri ve maç boyu takmaları benim için takdir edilecek bir olay oldu. 

İki başkanada brova, Ali başkan, Yahya Başkan tüm başkanlar sizin gibi olsa futbolda ne kötü tezaruhat kalır!  nede kavga gürültü kalır.


Ali Zengin-Yahya Dediş

Alibeyköyspor Başkanı Sayın Ali Zengin'i Yönetim Kurulunu Hocalar Metin Kaygın, Bahattin Demircan'ı  buradan tebrik etmek istiyorum. Tebrikler hocalarım.Canla başla oynayan bu takımı bize hazırladığın için.Teşekkürler başkanım Ali Zengin bu takımı bize seyrettirmek için her türlü fedakarlığı yaptığınız için.inanmak başarının yarısıdır derler, inandın başarıyorsun. Dürüst bir başkan imajı veriyorsun. Yenilsen de berabere kalsan da teknik kadro ve futbolcu kardeşlerimi ve personeli aç ve açıkta bırakmıyorsun.Sen başarıyı hak ediyorsun BAŞKANIM. Bu bir ekip işidir.Fuat Çakar babayı,Birol Ateş ve tüm yönetici arkadaşlarımı,kulüp müdürü Engin Karaçekiç'i malzemeci Mehmet Çevik'i
Masör Aziz Babayı ve mutfak sorumlusu hanım ablayı burdan kutluyorum,hepinize helal olsun.Bu kenetlenme bu sezon başarıyıda yanında getirecek biliyorum.
Her görevli olduğum kulüpte şampiyonluk yaşadım.7 yıldır Alibeyköyde bu başarıya hasret kaldım.Şampiyon olmadan Alibeyköyden ayrılmak istemedim.Şampiyonluk turunu atarsak inşaallah bu güzel kulüpte de misyonumu tamamlamış olacağım. Alibeyköy'ü ve Alibeyköyspor camiasını canı gönülden tebrik ediyorum. Ayrıca ASTD ve dernek başkanı Mehmet Duman'ı Alibeyköyspor kulübünü içeride dışarıda sahip çıkmasından dolayı gönülden tebrik ediyorum.Taraftarımızın biraz daha dikkatli olmasını ve takımımıza zarar vermemesini temenni ediyorum.


Alibeyköyspor'dan bahsederken iki ismide ön plana çıkarmak istiyorum.

Yusuf Kaymak;  30 yaşında çok değerli bir topçu onu tanıdığım gün çok üzüldüm. Çünkü bu kadar kaliteli futbolcu neden Üç büyüklerde değilde burada? Saçının telinden ayak parmaklarına kadar futbol için yaratılmış. Allah bu adama değişik yetenekler vermiş. Yusuf Kaymak’ı 16-17 yaşlarında tanısaydım şu an kesinlikle Beşiktaş takımında oynuyor olurdu. Türkiye Süper Amatör Liglerinde böyle bir topçu 2-3 tane çıkar. Futbolu bırakana kadar Yusuf Kaymak hayranı olarak kalacağımdan şüphem yok. Allah ona sakatlık vermesin. Yeni evlenen bu kardeşimize eşiyle mutlu, sağlıklı bir yaşam temenni ediyorum.

Yusuf Kaymak

Hasan Çaylan; Futbola Alibeyköyspor'da başlamış,Alibeyköy Parseller'e gitmiş ordanda 12 yaşında Galatasaray Alt yapısına transfer olmuş bir futbolcu. Galatasaray’da 4 yıl futbol oynadıktan sonra Kasımpaşa takımına transfer olmuştur. Sezon başı Beşiktaş U19 takımının teklifi kabul etmeyen ısrarla Alibeyköyspor’da oynamak isteyen ve Alibeyköyspor'un yaptığı teklife evet diyerek Alibeyköyspor formasını giyen 17 yaşındaki futbolcu, gerek futbolculuk gereksede ahlak yönünden on numara bir futbolcu.Onu imrenerek izliyorum. Alibeyköyspor’da bu genç yaşına rağmen başarıdan  başarıya koşuyor. 17 yaşında Alibeyköyspor gibi üst düzey takımda futbol oynamanın zor olduğu alanda dibine kadar futbol oynamakta.Hasan Çaylan’ın yolu açık olsun. Seninle gurur duyuyorum.

 Hasan Çaylan



ALTAN AKDİL

Hiç yorum yok:

Türkiye U15 Şampiyonası İstanbul elemeleri kuraları çekildi

Türkiye U15 Şampiyonası İstanbul elemelerinin kuraları bugün çekildi.