Perşembe, Kasım 27, 2014

BİRAZ SABIR YETERLİ

Maalesef ülkemizde sporun her branşında kötü gidişlerde genelde sabırsızdır sporseverler. 




Kötü gidişatta da destek veren kulüp ve taraftarları nadirdir maalesef. 
Neden mi? 
Çünkü o taraftarlar kulübün ekonomik yapısını ve kulübün hangi zor şartlar altında yönetildiğini pek umursamazlar. 
Hemen operasyon isterler!..
Sanki gidenlerin yerine gelecek olan diğer kişilerin ellerinde sihirli değnek olduğunu zannederler ama gidişat sabırsızlıktan dolayı hep aynı olur.

Yönetimsel hataları kimse yok sayamaz ama saha içinde canlarını hiçe sayarak mücadelesini veren topçuların da bir suçu yoktur. Önümüzde ara transfer dönemi var. Bu dönemde takıma yapılacak olan takviyelerle bir sonuca ulaşılabilir. Bunun içinde Başkanın pamuk elleri cebine gitmesi gerekli bekleyelim görelim.

Bakın ben size bu sene grubumuzdan bir örnek veriyim. Sakaryaspor takımı tarihi başarılarla dolu potansiyeli yüksek bir takım ama maddi imkansızlık ve sabırsızlıktan dolayı 3 lige düştüler. Bu düşüş onların taraftarına da bir ders oldu bir bakıma. 
Bu sezona kötü başladılar ve taraftar takımına tepki vermedi yenilgilerde bile takımlarını tribünlere çağırıp destek oldular. 
Sonuç mu? 
Sonucu puan cetvelinde hepimiz görüyoruz.
Demek istediğim takımı iyi gününde desteklemek kolay.
Önemli olan zor günlerde desteklemek ben bizim taraftarımızın da Sakaryaspor taraftarı gibi yapacağından şüphem yok. 
Bu takıma destek verirsek iyi şeyler yapacağına eminim. 

Zaten yönetim bazında bu hafta aldığım haberler beni sevindirdi. 
Kulübün belini büken vergi borcunun Silivrispor Yönetimi ve Mustafa Saral sayesinde yapılandırıldığını duydum ve sevindim. 

İnanıyorum ki önümüzdeki günlerde yönetim bu konuyla ilgili bir açıklama yapacaktır. 
Evet, arkadaşlar sıkıntılar giderildikçe takımın hedefinin daha büyük olacağına inanıyorum. Hele birde şu tesis olayı da çözülürse yemede yanında yat olur. 

Her neyse bunlarla ilgili alacağımız haberleri ve yönetici isimlerini sizlerle paylaşırım. Bu hafta bizim için enteresan bir hafta olacak doğduğumuz yerle doyduğumuz yerin maçı var. Bende orada olacağım ama doyduğum yerin bir taraftarı olarak inşallah centilmence hak edenin kazanacağı dostlukların zedelenmeyeceği bir maç olsun. İzlenimlerimizi haftaya paylaşmak üzere hoşça kalın…

YAZI: HÜSEYİN YAŞAR

Hiç yorum yok:

TFF Futsal Ligi Play-off Sonuçları

TFF Futsal Ligi play-off maçları bugün başlıyor.