Cuma, Ekim 24, 2014

DOSTLAR...

Nasıl başlasam nasıl yazsam bilmiyorum. İçimdeki babayı kaybetme acısı henüz dinmişte değil.
34 yıl boyunca doğup büyüdüğüm İstanbul’dan 1 Mayıs 2013 tarihinde radikal bir kararla Konya’ya yerleştim. Bu kararı almamdaki en büyük etken annemin ani vefatının ardından yalnız kalan babamın yanında olmam gerektiğini düşündüğümden alınmış bir karardı.
Zaman zaman rahatsızlanan babamın, kronik kalp yetmezliği, buna bağlı şeker, tansiyon ile tek başına mücadele etmesi zordu.
01 Mayıs 2013 itibariyle arkama bakmadan 34 yıl yaşadığım İstanbul’a bir çırpıda veda ettim. Yine olsa yine de ederdim. Babam benim her şeyim, beni büyüten, benimle övünen gurur duyan babamı nasıl yalnız bırakabilirdim ki? Siz düşünün artık gerisini.
Evimizin çınarı her şeyiyle bizlere sonsuz güç veren babamın yanına yerleştim ve 17 ay boyunca birlikte yaşadım. Her zaman şu soruyla karşılaştık. Sinoplusunuz, neden başka bir şehir değil de Konya? Kısaca özetleyeyim sizlere. 1993 yılında ablamın İstanbul da tanıştığı eniştemle evlenerek Konya’ya yerleşmesinden sonra babamın kız evlat sevgisi ağır bastı. 1997 yılında İstanbul'daki taşınmazını satarak Konya’da şu anda oturduğumuz Ali Ulvi Kurucu Mahallesindeki arsayı alıp ev yaptırması ile başladı. Bu süreç ve böylede devam etti. Taki 16.10.2014 tarihine kadar. Allah'ın rahmeti üzerine olsun. Tüm dostların dualarına ihtiyacımız var. Bizleri duasız bırakmayın.
xxx
Babamı vefatının ardından bugüne kadar, beni hem maddi hem de manevi açıdan yalnız bırakmayan başta TSYD Konya Şube Başkanım Recep Çınar olmak üzere Yönetim Kurulu üyelerine sonsuz teşekkür ediyorum. Sağolsunlar beni sahiplendiler.
TSYD'nin yanısıra Merhaba Gazetesi Yönetim Kurulu ve 42 Konya TV Yönetim Kurulu, Konya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ömer Ersöz ve çalışma arkadaşları, Anadolu Selçukspor Kulüp Başkanı Mehmet Günbaş ve Yönetim Kurulu, Konya ASKF Yönetim Kurulu Başkanı Remzi Ay ve Yönetim Kurulu, İstanbul ASKF Yönetim Kurulu, TFF İstanbul İl Başkanlığı Yönetim Kurulu, TÜFAD Konya Şube Başkanı Tuncay Şimşek, İstanbul Büyük Şehir Belediyesi Meclis Üyesi Cevdet Bayram, İstanbul Saha Komiserleri Yönetim Kurulu Üyeleri Nedret Terkeş ve Namık Uygur, Kırklarelispor Kulüp Başkanı Volkan Can ve Camiası, değerli büyüklerim, ağabeylerim H.Avni Uluer, Hasan Kiritici, Hasan Yıldırım, Ahmet Baykan, İsmail Altınışık, Atilla Kocaoğlu, Seyfi Atamer, Halit Koç, Yasin Şahin, Taner Ay, Mustafa Kestek, Mustafa Karapınar, Burcu Ataş, Mustafa Uzun, Yeni Meramspor Kulübü Başkanı Mustafa Abacı, Selçukspor Kulüp Başkanı M.Zahir Renklibay, Karapınar Belediyespor Kulüp Başkanı Zekeriya Çakırca, Sun TV ve Telgraf gazetesi Abdullah Yıldırım, Veli Özkan, Memleket Gazetesi Ferit Hepokur ve Sami Gediz, Ün TV Spor Müdürü Selman Selim Akyüz, Rasyonel Gazetesi Yazarı Metin Oralöz, Konajans Sahibi Kemal Soylu, Yeni Konya Gazetesi Oktay Sınıg, H.Avni Uğur, Kon TV Mustafa Durmuş ve Selahattin Akçakaya, Torku Konyaspor’un değerli antrenörleri Cihan Önal, Muammer Prinçci, Uğur Çimen, Salih Eken, Ümraniyespor Teknik direktörü İlker Erdem, Nevzat Dinçbudak, Osman Durmuş, Mümin Duru, Özgür Gözüaçık Akyıldız, Vefaspor Kulübü Teknik direktörü Muammer Yıldırım, Çeliktepespor Kulübü Hakan Esmer, Dikilitaş Spor Kulübü Yönetim Kurulu, Yerel Futbol.com Efkan Bucak ve çalışma arkadaşları, Şehri İstanbul Gazetesi Yönetim Kurulu, Ali Ulvi Kurucu Mahalle Muhtarı Mehmet Büyükalkan’a ve ismini şuanda hatırlayamadığım ve gazetelerinde yer ayıran tüm dostlarıma acı günümüzde yanımızda olan her bir arkadaşıma sonsuz teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

Tabi ki, benim yanımda olan, benimle birlikte babamı güldürmek, acısını dindirmek için gecesini sabaha, sabahını gündüze bağlayan ablam Gülcan Cırt ile eşim Zühal Cırt'a da teşekkür ederim. Aileyle birlikte koşan, çabalayan Mehmet Emin Kutlu'ya da sonsuz teşekkür ediyorum.
Selam ve dua ile.

YAZI: YÜKSEL CIRT

Hiç yorum yok:

Reha Rakıcı'dan Anadolu Üsküdar'a veda

Anadolu Üsküdar Spor Kulübü'nün başarılı Teknik Direktörü Reha Rakıcı, kulüple karşılıklı anlaşarak ayrıldı. Rakıcı'nın kulüpteki pe...