Perşembe, Eylül 25, 2014

Yönetimin ilk ziyareti Ekrem İmamoğlu’na

1.Amatör Lig takımlarından Beylikdüzüspor’un yeni yönetimi, ziyaret turlarına başladı. İlk olarak Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nu makamında ziyaret eden Beylikdüzüspor yönetimi, İmamoğlu ile yaklaşık bir saat sohbet etti ve Beylikdüzüspor’un geleceğini masaya yatırdı.



Bu ziyaretten oldukça memnun görünen Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, kulüp yönetimini sıcak bir ortamda ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğunu söyledi. Sporcu kişiliği ile tanınan Başkan İmamoğlu, ilçesinde bulunan tüm kulüplerin sağlıklı bir ortamda spor yapmaları için Belediye olarak ellerinden geleni yapacaklarını söyledi. Hiç bir kulübe ayrıcalık yapmayacaklarını söyleyen Başkan Ekrem İmamoğlu, burada üvey evlat muamelesi yapıldığına dair iddiaları da yalanlamış oldu.
“Tüm kulüplerin yanındayız”
Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, kendilerini ziyaret eden Beylikdüzüspor Yönetimine önemli bilgilendirmelerde bulunanurken, “Öncelikle Yönetim Kurulu olarak bu makama gelip bizleri onurlandırdığınız için hepinize teşekkür ediyorum, Beylikdüzü İlçesinin tanıtımını yapmak için çaba gösteren tüm spor kulüplerinin yanında olduğumuzu buradan ifade etmek istiyorum. Hiçbir kulübe ayrıcalık tanımamak ve her kulübe eşit şartlarda ulaşmaya çalışacağımızı da herkesin çok iyi bilmesini istiyorum. Beylikdüzü Belediyesi olarak her kulübe üzerlerimize düşen vazifeleri yerine getirmek için çaba göstereceğimizi belirtmekte fayda görüyorum. Amaç Beylikdüzü gençliğini spora kazandırmak, kötü alışkanlıklardan uzak tutturmaksa biz daima bu oluşumların yakinen yanında olacağız.
“Sporda siyaset yapanla işim olmaz”
Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Sporda siyasetin olmaması gerektiğini söyledi. İmamoğlu sözlerine şöyle devam etti, “Öncelikle şunu herkesin çok iyi algılamasını istiyorum. Sporu siyaset olarak gören ile asla işim olmaz ve olmayacaktır da. Bugün sporun içindeki siyasetin ne kadar kötü olduğunu herkesin algıladığını düşünüyorum. Biz Beylikdüzü İlçesinde asla spora siyaset katanlarla olmayacağız. Sporun her branşına desteğimiz olacaktır ve bu siyasi anlamda asla olmayacaktır. Sporun siyaseti olmaz. Spor Dünyada aynıdır. Dil farklı olsa da sportif faaliyetlerin aynı olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Bu işi temiz yapalım ve siyaset için burayı bir çıkış yolu olarak görmeyelim ve görmek isteyenlere de müsaade etmeyelim. Ben öyle inanıyorum ki Beylikdüzü İlçesinde bulunan tüm kulüplerin siyasetten uzak sadece gençliğe hizmet eden bir kurum olduklarını algılıyorum. Siyaseti kullanmayan her kulübün yanında olmaya gayret edeceğimizi açık yüreklilikle söylüyorum.

“Beni hiç kimse kandıramaz”
Spordan geldiğini ve sporcu kişiliğinin olduğunu söyleyen Başkan İmamoğlu, “Şunu herkes bilsin ve sporu farklı yönlere çekmeye çalışmasın. Ben yıllardır sporun içerisinde yer alıyorum ve bu almanda beni hiç kimse kandıramaz ve kandırmaya da gücü yetmez. Benim adımı kullanarak sporun içine siyaset katmaya kim çalışıyorsa o mutlaka yalandır ve asla o kişiye inanmayın. Ben ne yaptığımı ve ne yapacağımı gayet iyi biliyorum. Eğer benim adımı bu alanda kullanan olursa onu af etmem ve onunla bir daha asla işim olmaz. Biz burada siyasi bir görüş belirtmeden her kulübün yanında olacağız ve olmaya da devam edeceğiz. Dışarıda konuşulan boş sözlere asla hicap etmeyin. İşin doğrususunu öğrenmek ve en sağlıklı bilgiyi almak isteyen gelip benimle bu konuyu enine boyuna tartışır o zaman doğruluğumuzu görme fırsatı bulmuş olurlar. Biz Belediye olarak her ne kadar kulüplere desteğimiz olursa, kulüplerin de kendi alanlarında yaratıcılıklarını sergilemeleri gerekmektedir. Her zaman desteğimiz olacaktır ama güzel ve sağlıklı olan taraflaradır bu destek. Bu spor kulüplerini Rant kapısı olarak görmek isteyenlere bizim kapımız her zaman kapalıdır ve asla açılamaz.
“İstanbulspor için Spekülasyonlar yapılıyor”
Başkan Ekrem İmamoğlu, İstanbulspor konusuna da kısaca bir açıklık getirme zorunluluğu hissettiğini söyledi. İmamoğlu, bu konu hakkında şu sözlerine yer verdi, “İstanbulspor için bir takım Spekülasyonlar yapılıyor ve bu tamamen bilinçaltına yerleşmiş ve inandırıcı bulmayan kişilerin üretkenliğidir. Efendim, “İstanbulspor’a kaç para verdiniz, İstanbulspor’u kaç paraya aldınız” gibi sorulara ben sadece gülüyorum. Bizim İstanbulspor’u alma gibi bir gücümüzün olmadığını o boş laflar üreterek sağda solda konuşanlar da biliyor. Bu tarihi koca çınarın ismi İstanbulspor olarak tarih sayfalarına girmiştir ve İstanbulspor olarak ta bu tarih sayfalarındaki yerini korumaya devam edecektir. Öyle satın alma gibi bir lüksümüz yok. Sadece Beylikdüzü İlçesinde ikamet edecekler ve müsabakalarını bu ilçede oynayarak Beylikdüzü İlçemizin tanıtımında önemli rol oynayacaktır. Öyle satın alma diye bir olay söz konusu asla olmadı ve olmayacaktır. Buradan bir kez daha belirteyim, bu tarihi İstanbulspor’un gerçek evi bundan böyle Beylikdüzü İlçesi olacaktır ve bunun devamı için destek vermeyi sürdüreceğiz.
“Geleceğe yatırıp çok önemli”
Beylikdüzü Belediye Başkanı Erkek İmamoğlu, son olarak geleceğe yatırım yapılması alanında Beylikdüzüspor yönetiminin biraz çaba sarf etmesi gerektiğini söyledi. İmamoğlu, sözlerini şöyle noktaladı, “Geleceğe yatırım çok önemli. Kavaklı Merkez Mahallesinde bulunan Hasan Doğan Stadında çok önemli yapılanma olacak ve bu yapılanma ile geleceğe yatırıp için büyük adımlar atılacaktır. Benim isteğim, Beylikdüzü ilçesinde ve ya çevre ilçelerde ikamet eden gençliğe gerekli kolaylığın sağlanması adına iyi işlerin altına imzaların atılmasıdır. Bunun için Kulüp yönetiminin de bu konuya hassasiyet göstermesini gençleri bünyelerinde barındırmak adına gerekeni yapmaları gerekiyor. Gençliği kötü alışkanlıklardan uzak tutabilirseniz büyük b.ir iş olursunuz. Bizde Belediye olarak bu alanda gereğini yapmaya gayret göstermeye devam edeceğiz. Hasan Doğan Stadındaki iyileştirmeler Beylikdüzüspor ve Gürpınarspor Kulüplerimiz için çok önemlidir. Biz Belediye olarak bu tesisi çok amaçlı kullanılır hale getirdiğimizde tam bir spor kompleksi görünümünü sağladıktan sonra Gürpınar stadındaki eksikleri giderip o stadı profesyonel liglere hazır hale getirmek için çalışacağız. Beylikdüzüspor ve Gürpınarspor kulüplerimizle birlikte ilçede bulunan diğer kulüplere de gerekli yerleri verme adına hızlı adımlar atıyor bunu da en kısa sürede hayata geçirmeye çalışacağız. Geleceğe yatırım da bu çalışmalarla başlayacak ve ilerleyen yıllarda Beylikdüzü İlçesi tam bir Spor Kenti haline gelecektir. Bunun için Belediye olarak gerekli çalışmaları en iyi şekilde yapmaya devam edeceğimizden hiç kimsenin şüphesinin olmamasını istiyoruz”
Küçüksarı, İmamoğlu’na teşekkür etti
Beylikdüzüspor Kulüp Başkanı Ömer Küçüksarı, yönetim kurulunu makamında ağırlayıp ilerisi için güzel projeler sunan Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’na Yönetim kurulu adına teşekkür ettiğini söyledi. İmamoğlu’nun sporun içerisinde geldiği için aynı dili konuşmalarından dolayı sıkıntı çekmeyeceklerine inandığını söyleyen Küçüksarı, birlik ve beraberlik içerisinde yakın zamanda Beylikdüzü ilçesinde sportif anlamda büyük başarıların geleceğine inandıklarını da sözlerine eklemeden geçemedi. Başkan İmamoğlu’na ziyarette bulunan Başkan Ömer Küçüksarı ile birlikte Yöneticilerden Balıkçı Kenan Balcı, Metin Aydın, Selim Baştan, Ayhan Cesur, Hasan Aydın, Cem Ülker, Yüksel Furuncu, Fethi Bozkaplan, Yüksel Kol ve Kemal Eryılmaz’ın da oluşumdan memnun kaldıkları, bu tür birlikteliklerin devam etmesi için gerekli çalışmanın her zaman yapılması yönünde fikir birliği içerisinde oldukları gözlendi.
HABER: İBRAHİM KESKİN

Hiç yorum yok:

TFF Futsal Ligi Play-off Sonuçları

TFF Futsal Ligi play-off maçları bugün başlıyor.