Cuma, Ağustos 29, 2014

Küçükpazar lige giremeyebilir!

Fatih temsilcisi Küçükpazarspor'da liglerin başlamasına iki hafta kala belirsizlik yeniden hakim oldu.

2012-2013 Sezonunda Erokspor'un ardından 2.olarak Süper Amatör Lig'e yükselen ancak lige katılmayıp 1.Amatör Lig'e gerileyen Küçükpazarspor, bu sezon öncesi kura çekimine girdi ve 1.Amatör Lig 3.Grup'ta yer aldı. Kırmızı beyazlılarda takımın ligden çekilebileceği iddia edildi.

Küçükpazarspor, bu sezon Vefa Spor Kulüp Başkanı Mesut Gülbaran'ın da desteği ile girecekti. Ancak Gülbaran son anda takımdan desteğini çekti. Konu hakkında görüşlerini aldığımız Mesut Gülbaran, ''Küçükpazarspor benim evladım gibi. Bu takıma 18 sene başkanlık yaptım. Çok güzel günlerim geçti. Bu sene de Vefa'nın haricinde Küçükpazara' da 150 Bin TL bütçe ayırmıştım. Takımı şampiyonluğua oynatmak istiyordum. Fakat beni çok sinirlendirdiler. Bir hafta içerisinde yaşadığımız olaylardan dolayı Küçükpazar'dan desteğimi çekme kararı verdim. Beni dinlemediler. Ben bu sene destek vermiyorum. Ne yapacaklarsa artık kendileri yapacaklar'' dedi.

HABER: ALİ KEMAL DEMİR

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...