Salı, Ağustos 26, 2014

Eyüp Belediyesinden Amatör Kulüplere destek

Eyüp Belediyesi ilçedeki amatör spor kulüplerine destek olmaya devam ediyor. Spor Kulüplerine Belediyenin malzeme dağıtım ve nakdi yardım programı, 24 Ağustos Pazar günü Eyüp Stadında yapıldı.



Eyüp Stadında düzenlenen program, Eyüp Belediyesi mehter takımının konseriyle başladı. Program, Eyüp Amatör Kulüpler Birliği Başkanı Yahya Sünnetçi ve Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın’ın konuşmasının ardından malzeme ve nakdi yardım dağıtımıyla devam etti. Belediye, Eyüp’teki 15 mahalledeki 20 spor kulübüne, 12 çeşit spor malzemesi dağıttı. Dağıtım sırasında Eyüp Kaymakamı Ali Taşkın Balaban, "Eyüp bir mihmandara ev sahipliği yapıyor ve bizlere bir sorumluluk getiriyor. Eyüp seyircisi de bu sorumlukla hareket ediyor.  Belediyemizi ve Başkanımızı kutluyorum böyle güzel çalışma gerçekleştirdikleri için." dedi.

 

Başarılı kulüplerin daha çok destek alacağını belirten Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın, şöyle konuştu: "Eyüp Spor’un vefakar taraftarları ve çok saygıdeğer konuklar saygı ve sevgi ile selamlıyorum. Bundan sonra büyük performans ve başarı gösteren kulüpler daha çok destek alacaktır.  Eyüp sporumuzun açılış maçımız var. Yeni başlangıç, yeni bir anlayış, yeni ufuklar ve inşallah semtine ve tarihine laik olduğu bir performans gösterecek. Ve özlediğimiz başarıları yakalayacaktır diyorum. "

 

Eyüp Amatör Kulüpler Birliği Başkanı Yahya Sünnetçi ise Eyüp Belediyesine ve Başkan Remzi Aydın’a Amatör Spor kulüplerine verdiği destekten dolayı teşekkür etti.

 

Tören sonrası Eyüpspor hazırlık maçında, Dibba Al Fujairah FC. ile karşı karşıya geldi. Başlama vuruşunu Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın gerçekleştirdi. Eyüpspor maçı 3- 1 kazandı.

 

KAYNAK: http://www.eyup.bel.tr/

[gallery link="file" columns="4" ids="140008,140009,140010,140011,140012,140013,140014,140015"]

1 yorum:

demir dedi ki...

Helal olsun eyüp belediyesine,ve diğer ilçe belediyelerininde dikkatine ne kadar spora destek olunursa çocuklarımız uyuşturucu illetinden okadar uzak olur.

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.