Cumartesi, Ağustos 30, 2014

Edirnespor Gençlik sezon açılışını yaptı

Edirne’nin Bölgesel Amatör Ligi (BAL) temsilcisi Edirnespor Gençlik Kulübü; yönetim, teknik heyet ve futbolcuların katıldığı törenle yeni sezon açılışını yaptı.

BAL’de mücadele edecek olan Edirnespor Gençlik Kulübü’nün yönetimi, teknik heyeti ve futbolcuları Edirne merkezde bulunan Atatürk Anıtı önünde saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından kulübün renklerini taşıyan bir çelenk bıraktı. Anıt önündeki törenden sonra Edirne Belediye Bandosu eşliğinde oluşturdukları kortejle birlikte Saraçlar Caddesi’nden, 25 Kasım Stadyumu’na yürüyen takıma Edirneli minik taraftarlar da açtıkları atkılarla destek oldu.

2

ATAMGÜÇ: "EDİRNELİLERİ YANIMIZDA OLMAYA DAVET EDİYORUM"
25 Kasım Stadyumu’nda gazetecilerin sorularını yanıtlayan başkan Şükrü Atamgüç, "Kulübe talip olmadım. Kulüp kapanacağı için ve taraftarlar arzu ettiği için, şartlar da bunu gerektirdiği için bu durum ortaya çıktı ve 15 tane yiğit arkadaşımla bu yola çıktık. Edirne halkına şunu söylemek istiyorum; biz Edirneliler, barışçıl, saygılı ve sevecen insanlarızdır. Edirne’ye gelen takımlara ve gittiğimiz yerlerdeki takımlara, Edirnelilerin ne olduğunu, kim olduğunu göstermemiz gerekiyor. Eğer Edirne iyi bir şeyler olsun istiyorsa, herkesin bu taşın altına elini sokması lazım. Biz sokarız ama tek başına elimiz parçalanır. Ben Edirnelileri yanımızda olmaya davet ediyorum" dedi.

141

"TARAFTARLARA ÇOK GÜVENİYORUM"
Atamgüç, Edirnespor Gençlik Kulübü taraftarına da seslenerek, "Edirne’yi temsil ettiklerini unutmasınlar. Burası bir savaş alanı değil. Dostluk ve kardeşlik içinde burada bize yakışanı yapacağız. Taraftarlarımıza çok güveniyorum. Çünkü beni bu işe teşvik eden başta taraftarlar oldu. Yani taraftarlar tribünde beni temsil etmiş olacaklar. Onların sağduyulu davranacağına inanıyorum" diye konuştu.

ÜLKÜ: "EDİRNE SEYİRCİSİNE ÖZLEDİĞİ FUTBOLU İZLETMEK İSTİYORUZ"
Edirnespor Gençlik Kulübü Teknik Direktörü Mustafa Ülkü de, tamamen sıfırdan bir takımın kurulduğunu hatırlatarak, "Yeni yönetim, yeni futbolcular. İnşallah bu yıl başarılı olacağız. Temennimiz o. Yeni sezonda sevenlerini, orta sıralarda oynayan bir takım ama yine de hedefi olan bir takım bekliyor. Genç bir ekibimiz. Savaşçı bir kimlik kazandıracağız takımımıza. İnşallah Edirne seyircisine özlediği futbolu izletmek istiyoruz" ifadelerini kullandı.

KAYNAK: www.sporextra.net

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.