Çarşamba, Temmuz 23, 2014

Vefa yönetimi, iftarda buluştu

Süper Amatör Ligin Fatih Temsilcilerinden Vefaspor yönetimi, Kulüp Başkanı Mesut Gülbaran gözetiminde iftar yemeğinde bir araya geldiler. Sultanahmet Sultan’s Otel’in balkonunda düzenlenen iftar programına tüm yönetimin katılım göstermeyi Başkan Gülbaran’ı memnun etti.

İftar yemeğinin ardından Vefa’nın ekonomik durumunu masaya yatıran Başkan Mesut Gülbaran, yönetimden maddi anlamda destek beklediğini söyledi. Bunun üzerine İftara katılım gösteren tüm yöneticiler, bu anlamda sıkıntının olmayacağını, Vefa Spor Kulübünü ayakta tutabilme adına ellerinden geleni yapacaklarının sözünü verdiler. Bire bir her yönetici maddi anlamda verecekleri katkıları Başkan mesut Gülbaran’a yazdırması ve ödemeleri en kısa sürede takdim edeceklerini söylemesi Başkan mesut Gülbaran’ı memnun etti. Birlik ve beraberliğin güzelliklerini ortaya seren Vefaspor yönetimi, takımın bu sezon BAL, Bölgesel Amatör Lige çıkması için gerekli maddi ve manevi desteklerini sonuna kadar vermeye devam edeceklerini söylediler. Bunun üzerine bir açıklama yapan Vefaspor Kulüp Başkanı Mesut Gülbaran, “Gerçek Vefa’lılık maddi ve manevi anlamda camiaya destek çıkmaktır. Burada bulunan Küçükpazar’lı ve Vefa’lı dostlarımızın verdiği maddi destek bizlere büyük mutluluk yaşatıyor. Herkesin bu koca çınarı yaşatma adına gerekli desteği vermesini bekliyorum. Bizimle birlikte oylan dostlarımızdan bu desteği her zaman ılıyoruz fakat dışarıda kalan Ben gerçek Vefa’lıyım diyen herkesi bu camianın çatısı altında bir araya gelmesini bekliyorum. Bizleri bu anlamda destek sunun tüm yönetim kurulu arkadaşlarıma huzurlarında bir kez daha teşekkür etmek istiyorum” dedi.

HABER-FOTOĞRAF: İBRAHİM KESKİN

[gallery link="file" ids="135708,135707,135709,135710,135711,135713"]

Hiç yorum yok:

Reha Rakıcı'dan Anadolu Üsküdar'a veda

Anadolu Üsküdar Spor Kulübü'nün başarılı Teknik Direktörü Reha Rakıcı, kulüple karşılıklı anlaşarak ayrıldı. Rakıcı'nın kulüpteki pe...