Pazartesi, Haziran 16, 2014

"Silivrispor Yönetimine üzgün ve kırgınım"

Silivrispor eski Futbol Şube Sorumlularından Cem Bayburt geçtiğimiz hafta yapılan Silivrispor Olağan Kongresinin başlama saati ile ilgili son derece çarpıcı ve sert açıklamalara imza attı.



 

Görevde kaldığı 3 sezon boyunca Silivrispor’un tüm hastane ve tedavi masraflarını tarafından karşılandığını beyan eden Cem Bayburt açıklamasında; “Silivrispor’un en kötü zamanlarında yöneticilik yaptım desem yanılmış olmam. Borç gırtlağa kadar oyuncu taksitleri ödenemiyor, vergi dairesi kapıya dayanmış bir kulübü ben ve birlikte görev yaptığım arkadaşlarım ayağa kaldırdık. Geçtiğimiz hafta sonu yapılan olağan kongreye nezaketen de olsa bir telefon veya mesaj ile davet edilebilirdik.

 

Sabahın köründe kongre olmaz
Yangından mal kaçırır gibi Pazar sabahında yapılan kongrenin ardından bir düşünmek gerekir. Siz sabahın köründe kongre yapıyorsunuz üstelik de eski yöneticileri davet etmiyorsunuz. Doğru dürüst hazırlanmış bir kongre olmamış. Ne eski başkanlar, ne eski yöneticiler ne de yıllarını Silivrispor’a vermiş cefakâr isimler davet edilmemiş. Adeta kendileri çalmış kendileri oynamışlar.

 

Vergi borcu hatırına daveti hak etmiştim
Silivrispor’da kongre yapıldığını gazetelerden öğrendim. Ben en kötü dönemlerinde elini taşın altına koyan yöneticilerden biriyim. Maddi ve manevi katkıda bulunduğuma da sonuna kadar inanmaktayım. Şimdiki yönetimin bizlerin o zaman ki hizmetlerini yok saymaları ben ve benim gibi düşünenleri derinden yaralamıştır. Tamam, eski yöneticileri çağırmıyorsunuz ya sevgili yöneticiler şahsım Cem Bayburt’a Silivri Vergi Dairesi tarafından yüklüce bir vergi borcu ödeme emri çıktığını benim kadar sizlerde bilmektesiniz. Hayır, benim derdim belki bu paranın az olsa birazını ödeyebilecek insanları davet edip onurlandırmış olsanız vergi borcunu bir nebze olsun hafifletmiş olurdunuz.

 

 

Silivrispor Yönetimine üzgün ve kırgınım
Demem o ki esik yöneticileri ve başkanları çağırmamanız yanlış ama benim Silivrispor’da yöneticilik yaptığım zamanlarda kulübe ve takıma kattıklarım yazmaya kalksam sayfalar almaz. En azından vergi borcunun hatırına bu kongreye davet edilmeye kendime onur sayardım. Ve sizlerin de samimiyetine güvenir elimi tekrar cebime atmaktan da gocunmazdım. Şimdi hangi yüzle bana gelip eski borçlarla ilgili Silivrispor’a maddi destek bekleyeceksiniz onu merak ediyorum. Ya bir telefon açmak veya sekreter kardeşimize birer mesaj çekmesini tembihlemek bu kadar mı zordu? Üzüldüm ve kırıldım. Silivrispor’un olağan kongresine davet edilmemek bana göre geçmişte Cem Bayburt ve çalışma arkadaşlarımın hizmetlerini yok saymaktan da öte değildir. Yeni sezonda renklerine ayrı bir gönül verdiğim Silivrispor’a başarılar dilerim” dedi.

 

HABER: ENGİN AKIN

 

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...