Pazartesi, Haziran 23, 2014

Son çizgi

Daha yazımın başında hemen söyleyeyim. Ben kulüplerin yanındayım ve onların gelirleri olmasını isteyen benim. Çünkü yazıyı okuyan bana tepki gösterebilir... Benim derdim kulübe zarar vermek değil bunu baştan söyleyeyim. Çatalca sahası yanındaki İl spor müdürlüğüne, bir şahsa ve orman işletmesine ait olan bir arizi var. Yıllardır burada kurulan lünapark’la biliniyor.

 

Çatalcaspor kulübü gelir getirmesi amacı ile bu yeri ihale usülü kiraladı ve üzerine bir halı saha yapıldı. Buraya kadar her şey normal, gelelim normal olmayan yere. Bu yerin bir şahıs tarafından yapıldığı biliniyor. İhale kanunlarından bulunan satılamaz, kiralanamaz ve devredilemez ibareleri var. Çatalcaspor kulübünün üç yöneticisinin İlk spor müdürlüğüne gidipte kiraladığı İl spor müdürlüğüne ait olan bölümü kiralamasının ardından yönetim kurulunun bir araya geldiği bu ibarelere rağmen karar defterine bir karar alarak bu yerin bir şahsa kiralandığı iddia ediliyor. Bu karar ne kadar yasal o bilinmez birde bu karar İl spor müdürlüğünün sözleşmedi maddelerine bir etki ediyor mu? Oda bilinmez . Ama buna rağmen ne il spor müdürlüğü bu konuda bir müdehale yapmazken, nede kulüpten bu konu hakkında bir açıklama geldi. İhalede yer alan maddelere rağmen bu yeri şansın yapması ne kadar yasal bunu da bilmek istiyorum.

Hadi yer yapıldı, özel şahıs bu yeri hangi şartlarla yaptı ve Çatalcaspor kulübüne kira olarak ne veriyor?. Çatalcaspor kulübü bu halı saha tesislerinden ne kadar alıyor ve il Spor müdürlüğüne kira olarak ne kadar yatırıyor. Yani kısacası Çatalcaspor kulübü bu yerle ilgili aylık kasasına ne kadar koyabiliyor ?.

İl spor müdürlüğü bu konuda birkaç adamını Çatalca’ya göndererek konu hakkında bilgi toplamaya gelmiş ama gelen kişiler bu işin en başındaki müdüre nasıl bir bilgi verdi o da belli değil, 20x40 metre olarak ihale edilen ve katı kuralların olduğu sözleşmedeki maddelere uygun davranılmaması halinde nasıl bir yaptırım uygulanacağı yada uygulanması düşünelen nedir ?, Bu konuda il spor müdürlüğü spor kulüplerinin çıkarlarını düşünmesi güzel ama resmi ihale kanunlarına neden uyulmadığı da benim merak ettiklerim arasında.

Gökçe ortak mı?
Çatalcaspor kulübüne gelir getirmesi için yapılan halı saha ile ilgili gün geçmiyor ki bir idda ortaya atılmasın, şansın kulübün karar defterine aldığı bir kararla yapılan halı sahanın bir ortağının da Çatalcaspor kulübü Başkanı Hasan Gökçe olduğu iddia ediliyor. Tabi ki bu konuda bir açıklama yapma gereği duyarsa ilk ağızdan bunun cevabını duymak isterim, böyle bir şey varmı? Yok mu? Bilmek isterim.

Gerçekten ruhsatı yok mu?
Çatalca belediyesinin bu tür spor yerleri ile ilgili ruhsat zorlaması olmadığı bir gerçek ama bu konuda daha ne kadar ruhsat almadan çalışabilecekler onu da merak ediyorum. Çatalca belediyesinin Çatalcaspor ‘un yada, şahsın bu yerle ilgili ne yaptığını merak ediyorum. Çatalca merkezdeki bu yerin ruhsat baş vurusu var mı?. Bu konunun peşini bırakmayacağım, bazı konularda araştırmalarım devam ediyor. Çatalcaspor kulübü tarafından veya İl spor müdürlüğü tarafından bazı konularda açıklama bekliyorum şimdilik hoşçakalın….

YAZI: HAKAN SONGUR

 

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...