Salı, Haziran 24, 2014

Hakeme küfüre kızdı takımını ligden çekti

İstanbul U19/2 Ligi 9.Grup ekiplerinden Esenler Turgutreis takımının Başkanı Bahattin Ayar, futbolcularının Hakeme küfür etmesine sinirlendi ve son maç öncesinde takımını ligden çekti.



Geçtiğimiz hafta sonu Albayrak sahasında oynanan Esenler Turgutreis-Nurtepe Güneyyıldızı maçı devre arasında yarıda kalmıştı. 4-0 konuk takımın üstünlüğü ile devam eden maçta bir futbolcusu ihraç olan Esenler temsilcisinin bazı futbolcuları devre arasında Hakeme ağır şekilde küfür etmişler, bunun üzerine Hakem güvenlik gelmeden maça devam etmek istememişti. Olaylar esnasında futbolcularına engel olmak için çabalayan Başkan Ayar daha sonra Hakem soyunma odasına girmiş ve futbolcularının yaptıklarının dolayı utandığını ifade ederek Hakemden özür dilemişti. Olayların devamında Hakemler ikinci yarıya çıkmayarak maçı tatil etmişlerdi.

TFF İstanbul İl Başkanlığının Nurtepe Güneyyıldızı lehine 4-0 tescil ettiği maçın ardından "bunu hak ettik" diyen Başkan Ayar, ligde son hafta maçı olan Bahçeköy maçına çıkmama kararı aldı.

Ligden çekilme dilekçesini de TFF İl Başkanlığına gönderen Başkan Ayar "Kulübümüz adına utanç duydum. Benim derdim ahlaklı sporcu yetiştirmek. Hiç bir kimse benim Hakemime küfür edemez. Ben bu çocuklar adam olsun diye uğraşıyorum ancak onların niyeti başkaysa ben de takımı ligden çeker, hepsini Kulüpten uzaklaştırırım. Hakem kardeşimden de defalarca özür dilerim, yaptığı davranışta sonuna kadar haklıydı" dedi.

HABER: ALİ KEMAL DEMİR

 

2 yorum:

demir dedi ki...

Bravo Başkanım sizin gibi yöneticiler çoğalırsa bu ülke futbolu kalkınır bir yerlere gelir yoksa hep kendi kendimizi yer dünya futbolunda sözsahibi olamayız.Saygılar.

Ahmet dedi ki...

Başkanları geçtim bütün futbol camiaları bunun gibi örnekler vermelidir tebrikler

Çatalzeytin Zümrütspor gol yağdırdı

İstanbul 2. Amatör Lig 14. Grup'ta lider Çatalzeytin Zümrütspor deplasmanda Yavuz Sultan Selimspor'u 11-0 gibi farklı bir skorla yendi.