Cumartesi, Mayıs 31, 2014

Süleyman Tellioğlu Marufspor'dan ayrıldı

Süper Amatör Lig'in yeni ekiplerinden Çankırı Marufspor'da teknik direktör Nejat Öntaş'ın ardından yardımcı antrenör Süleyman Tellioğlu da kulüpten ayrıldı. Tellioğlu, ayrılırken Marufspor yönetimine teşekkür etti.



Tellioğlu, Yerel Futbol'a yaptığı açıklamada, "Bildiğiniz gibi teknik direktörümüz Nejat Öntaş bir süre önce Marufspor'la yollarını ayırmıştı. Yönetim kurulumuz beni görüşmeye çağırdı ancak takdir edersiniz ki Nejat hocayla bu kulübe gelmiş biri olarak onsuz devam etmem hiç etik olmazdı. Bu konuyu yönetimle de görüştüm sağ olsunlar anlayışla karşıladılar. Alacağımızı ödediler ve helalleşerek, güzel duygular içinde ayrıldık. Ben Marufspor yönetim kuruluna buradan bir kez daha çok teşekkür ederken kendilerine Süper Amatör Lig'de başarılar diliyorum" dedi.

HABER: EFKAN BUCAK

1 yorum:

Bir dost dedi ki...

Irmakspor icin hayirlisi olmus :)

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.