Çarşamba, Mayıs 28, 2014

"Ekşioğlu kaybetme korkusuyla açıklama yapıyor!"

İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Başkanlığına Adaylığını ilan eden ve seçim çalışmalarını sürdüren Avukat Ahmet Akpınar, TFF İstanbul İl Başkanı Yemen Ekşioğlu’nun Sitemizde yayınlanan demecine cevap verdi.



"Sayın Yemen Ekşioğlu’nun, her iki Başkan adayını kast ederek 'yüzüme karşı 2 günde bir methiyeler düzenler, arkamı dönünce aslan kesilmesinler!' şeklindeki sözlerinden dolayı tarafımıza cevap hakkı doğmuştur" diyen Akpınar şunları söyledi:

 

"Talimatları daha iyi biliyoruz"
"Biz gittiğimiz hiçbir İlçede TFF İstanbul İl Temsilcisi Sayın Yemen Ekşioğlu’nu görevden alacağız demedik. TFF’nin İl Temsilcileri ile ilgili talimatları Sayın Ekşioğlu’ndan daha iyi biliyoruz ve biz İl Temsilcisinin atama ile değil seçimle iş başına gelmesini istiyoruz. Zaten açıklamalarımızda buna vurgu yapıyoruz. Sayın Ekşioğlu’nun açıklamaları üzüntü vericidir. Kendileri hem seçimde taraf olup suç işlemektedir hem de kaybetme korkusuyla başka aksiyonlara kapılmıştır. Biz göreve geldiğimizde Türkiye Futbol Federasyonu’na İstanbul İl Temsilcisinin seçimle göreve gelmesi için bir talepte bulunacağız. Zaten kulüplerin genel beklentisi de bu yöndedir.

 

"Kendisini İl Başkanı ilan etti"
Avukat Ahmet Akpınar sözlerine şöyle devam etti: Sayın Ekşioğlu’nu severim, Beşiktaşlı olmasından dolayı da severim,  kendisini Adaylığım netleşmeden önce bir kez hastanede ziyaret ettim ve eski sağlığına yeniden kavuşması en çok bizi mutlu eder. Sanıyorum, Sayın Ali Düşmez de o esnada da oradaydı, TFF’den Bilal Özdoğan ile Şenol Erkuloğlu da vardı. Lakin hiç kimse İl Temsilcisi olarak kendisinin tutumunu beğenmiyor. Yakın zamanda da Beşiktaş ile ilgili konuların konuşulduğu bir ortamda ben  Sayın Ekşioğlu’na şaka yollu takıldım 'İstanbul İl Temsilciliği seçimi yapılsın, ben de sana rakip olayım, samimi söylüyorum senden daha fazla oy alırım' dedim. Ancak gelinen noktada hem kendisini durduk yerde 'İl Başkanı' ilan eden Yemen Bey statüyü bilmiyor. 2.fıkra gereği Kulüplere destek olsun diye atanmasına rağmen, o Kulüplere değil, başkasına destek oluyor. Ve son olarak da ben kimseye biat etmem, ancak arkasından da asla konuşmam, bu benim huyum değildir.

 

"Neden Malatya delegesi oldu?"
Akpınar son olarak Yemen Ekşioğlu’nun son Konfederasyon seçiminde İstanbul’da 600 civarında Kulüp olduğu halde neden Malatya’dan Delege olduğunun sorgulanması gerektiğini ifade etti, "Ekşioğlu benim muhatabım değildir. Sonuçta kendisi TFF’nin çalışan bir ismidir. Kendisine tavsiyem, taraf olmasın, bir adayın seçim çalışmasında görünmesi ve Kulüpleri etkileme çalışması etik değildir" dedi.

 

HABER: ALİ KEMAL DEMİR

2 yorum:

bayram dedi ki...

sn. ilgili aday talimatları bildiğini, ama kendini hiç bilmediğini de yazmamışsın

tansel dedi ki...

Sayın Akpınar yazınız da ki en güzel soru Neden Malatya delegesi oldunuz sorusudur.
Kendisini çekemeyen ve geçen seçimlerde Ali Düşmez'i desteklediği bilinen Yemen Ekşioğlu İstanbul delegesi olarak aslında yer alması gerekiyordu.Bu doğrultuda işlemleri yapıldı.Ancak ne hikmetse Yemen Ekşioğlu'nun ve delege olduğu kulübün evrakları kaybolmuştur denildi ve oy kullanamadılar...

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.