Perşembe, Mayıs 22, 2014

İstanbul Kastamonuspor'un Kongresi 30 Mayıs'ta

İstanbul Süper Amatör Lig ekiplerinden İstanbul Kastamonuspor, 30 Mayıs 2014 Cuma günü Olaganüstü Genel Kurul gerçekleştirecek.



Fatih temsilcisinin Karagümrük Mahallesi Keçeciler Meydanı Sokak No: 7 Fatih/İstanbul adresinde bulunan dernek merkezinde yapılacak olan Kongrede yeterli çoğunluk sağlanamadığı takdirde ikinci toplantı 6 Haziran 2014 Cuma günü aynı yer ve aynı gündemle belirtilen saatte nisapsız olarak yapılacaktır.

 

GÜNDEM
1. Açılış ve Yoklama
2. Kongre Başkanlık Divanı seçimi
3. Saygı Duruşu
4. Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu ile Denetim Kurulu Raporlarının okunması ve müzakeresi
5. Yönetim ve Denetim Kurulunun ayrı ayrı ibrası
6. Tahmini ve Kesin Bütçenin görüşülerek onaylanması
7. Tüzük değişikliğinin müzakeresi ve oylama, derneğin isim değişikliği
8. Yeni Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu asil ve yedek üyelerinin seçimi
9. Dilekler ve temenniler
10. Kapanış

 

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.