Pazar, Nisan 27, 2014

Mustafa Tosun: Keşke şampiyon olmasaydık da…

İstanbul Süper Amatör Lig 1.Grup ve İstanbul Şampiyonluğunu değerlendiren Leventspor'un tecrübeli kaptanı Mustafa Tosun, kupayı Amaç ağabeyimiz olmadan havaya kaldırdıklarını ve buruk bir sevinç yaşadıklarını söyledi.

''Son maçta çok zorlandım''
Leventspor Kulübü'nde uzun yıllardan beri hizmet veriyorum. 300'ün üzerinde ise müsabakaya çıktım. Bu karşılaşmaların hiçbirinde bu kadar zorlanmadım. Ancak İstanbul Süper Amatör Lig'de oynadığımız son karşılaşma olan Nişantaşı maçında çok zorlandım. Nedeni ise o maçta Amaç ağabeyimin yanımızda olmamasaydı... Keşke kupayı almasaydık da, keşke İstanbul Şampiyonu olmasaydık da Amaç ağabeyimiz yaşasaydı ve aramızda olsaydı. Hayatta hiç bir şey dört dörttük olmuyor. Bu kazanılan kupayı ve şampiyonluğu takımın her şeyine armağan ediyoruz'' dedi.


tn_IMG_5085


''Amaç'sız bir maçtı''
Mustafa Tosun şöyle devam etti: Başkanımız özellikle bu sezon Amaç ağabeyimiz ne istediyse yaptı. Hiçbir fedakarlıktan kaçmadı. Sürekli destek oldu. Artık sıra bize geldi diye düşünüyorum. Amaç ağabey sezon başında bize, 'bu takım ikinci olursa hepimiz buradan gidelim' dedi. Birinci olarak şampiyon olduk ve bize veda etti... Her şey o kadar güzel gidiyordu derken, sonu hazin dolu bir şampiyonluk oldu. Sözler kifayetsiz kaldı. Feriköy maçını kazandık. İstanbul şampiyonu olduk ve takım olarak sevinemedik, içimizden gelmedi. Kupa almamıza rağmen anlamsız geldi. Gerçekten Amaç'sız bir maçtı..Düşünsenize bir sene boyunca mücadele veriyorsun ve buna ulaşıyorsunuz ama buna sevinemiyorsunuz...


HABER-FOTOĞRAF: ERHAN HARPUT
KAYNAK: www.leventspor.com

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.