Salı, Nisan 29, 2014

İkitelli Denetim ilk 3 puanını aldı

İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı çalışanları futbol turnuvasında iki puansız takımı karşı karşıya maçta gülen taraf İkitelli Denetim oldu 12-3.



Maçın başlama saatinde Topkapı Denetim Resul'un eksikliği nedeniyle sahada altı kişiyle yer alabilirken, İkitelli Denetim takımından Tunahan Yazar büyük bir centilmenlik örneği sergileyerek eksik oyuncu gelene kadar karşılaşmanın adil bir şekilde seyredebilmesi için kendi rızasıyla sahadan çıktı ve oyuncunun bu hareketi tüm futbolseverler tarafından takdirle karşılandı.


 


Altıya altı şekilde başlayan mücadelede İkitelli Denetim ilk dakikalarda baskılı oynayan taraftı ve özellikle Uğur Çınar ve İsmail Şahin'in etkili oyunlarıyla ilk onbeş dakikada beş farklı üstünlüğü yakaladılar. Bu dakikalarda Resul'un sahaya intikali ve Tunahan'la birlikte oyuna dahil olması sonrasında Topkapı Denetim oyunda dengeyi kursa da gününde olan İkitelli Denetim takımı yakaladığı fırsatları da iyi değerlendirince sahadan üç puanla ayrılan taraf oldu. Mücadelede Topkapı Denetim'in sayıları Gökhan ve Osman'dan (2) gelirken, İkitelli Denetim'in gollerini ise Uğur (4), İsmail (5), Mustafa (2) ve Tunahan attı.


IMG_0779
MAÇIN YILDIZI: Uğur Çınar (İkitelli Denetim)


IMG_0767
MAÇIN EN CENTİLMEN OYUNCUSU: Tunahan Yazar (İkitelli Denetim)


NOT: A grubu güncel puan tablosu ve gol krallığı için mayjobisfootball.blogspot.com adresini ziyaret edebilirsiniz.


 


HABER: ULAŞ BÜTÜNER


[gallery link="file" columns="4" ids="124050,124051,124052,124053,124054,124055,124056"]

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.