Çarşamba, Nisan 23, 2014

Ekşi değil, tatlı sohbet

“Evet bu ne yaman bir çelişki şimdi “diyeceksiniz ki , nereden çıktı bu yazı. İnanın siz bu satırları okuduğunuzda ben Afyon’da İscehisar-Karasuspor maçında olacağım. Sezonun son maçını seyretmek için umarım.


Galip gelen Karasuspor olurda neşe-i muhabbet ile geliriz Karasuya. Neyse asıl konum mutlak bunlar ama anlatmak istediğim daha çok mevzuat var. Hani Soyadı Ekşi ama yemin olsun sohbet ettikçe , tadına doyamayacağınız Yılmaz Ekşi ve Yemen Ekşioğlu’ndan bahsetmek istiyorum. Malum Yemen Ekşioğlu İstanbul Futbol İl Temsilcisi. Kendisi zaman zaman TFF ile Beşiktaş kulübümüzde de yöneticilik yapmış bir isim. Kısacası futbol ile yatıp futbol ile kalkan bir ağabeyimiz.


Ekişioğlu , sezon başında Karasu’ya geldiğinde Sevgili Yılmaz Ekşi’yi Karasuspor’un Bölgesel Amatör Lig’e çıkmasından dolayı önce tebrik etti. Ardından da hep beraber Karasu İlçe stadına geçildi. Konu son yıllarda Belediyelerin Spor Kompleksi yapmasına geldi. Neden burayı Sentetik yapmadınız muhabbeti. Sonrası sevgili Yılmaz Ekşi , her şey siyaset gücü malum. Bizim belediyemiz muhalif diye, 10 binlik nüfuslu Kocaali’ye yaptılar. Ama henüz bizde böyle bir girişim yok. Kısacası gözlerim ve kulaklarıma canlı şahit oldum. O an aradı Ankara’dan birini sanırım Gençlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nü. İşte o zaman başladı Karasu Sentetik sahanın yapım hikayesi.  Teşekkürler Yemen Ekşioğlu ve Yılmaz Ekşi bizlere kazandırdığınız tesis için.


Bunu neden yazdığımı soracak olursanız. Bu saha için kimse üstüne vazife çıkarmasın. Her şey bu iki ismin görüşmesinden sonra hayata geçti. Eelbet bu sentetiğin öyküsü bununla da bitmiyor.


Hani dedim ya sevgili Yemen Ekşioğlu ve Türk futbolunda nadide isimlerden biri o gün Yılmaz Ekşi’ye dediği cümle şu ;”Konuşayım Federasyon ile de sana bir 50 Bin lira yardım etsinler. Yılmaz Ekşi’nin verdiği cevap aynen şu. “Ben para değil , ilçemize tesis istiyorum.


 


Bana soracak olursanız tesis konusunda yer hatası yapıldı. Karasu’nun Hazır Çim sahasına Sentetik Saha yapmak, Gazeteci arkadaşımız Sinan Kolcu’nun gür saçlarını kesip, O’na peruk takmak gibi bir şey. Asla tasvip etmiyorum. Önemli olan elbette tesis. Ancak Karasu’da hiç mi yer yoktu. Hazır çim sahayı , sentetik sahaya çeviriyorsunuz.  Beşiktaş Kulübüne Yenimahalle’de İhsaniye’de yer gösteriliyor. Ancak Karasu’da Karasuspor’a yer yok.  Bu da benim naçizane fikrim.


Bu arada Sevgili Yemen Ekşioğlu ağabeyimiz Hastanede yatıyormuş. Ben kendisine tüm Karasulular ve Karasupor adına “geçmiş olsun “diyor. Acil şifalar diliyorum. Bugün İnşallah Afyon’dan üç puan ile döneriz. Baraj , gölet, dere , falan demeden sezonu kapatmış oluruz. Şen ve Esen kalın.

YAZI: AHMET ŞEN

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 23 Nisan 2024 Salı Sonuçları

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan devam ediyor...