Salı, Nisan 29, 2014

Büyükçekmece VD yeniden lider

İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı çalışanları futbol turnuvasında son şampiyon Büyükçekmece Vergi Dairesi zorlu maçta grup lideri Vergi Denetim Kurulu'nu devirerek zirveye yerleşti 5-1.



Baştan sona kıran kırana bir mücadelenin hakim olduğu ve yer yer oyunun sertleştiği mücadelede iki takım da ilk dakikalarda birbiri üzerinde mutlak hakimiyet kuramazken, Ersoy'un şık golüyle öne geçen Büyükçekmece Vergi Dairesi özellikle Buğra ile yakaladığı fırsatlardan da yararlanamadı.


 


Vergi Denetim Kurulu maçın genelinde hücumda etkili olamazken, girdikleri pozisyonlarda da kaleci Şener başarılıydı ve gole izin vermedi.


 


Özellikle ikinci yarıda tempoyu yükselten Büyükçekmece Vergi Dairesi yıldız oyuncusu Ersoy Parlak'ın üç gol attığı maçta grupta lider olan Vergi Denetim Kurulu'nu devirerek çıkışını sürdürdü ve averajla liderliğe yükseldi.


 


Karşılaşmada Büyükçekmece Vergi Dairesi'nin gollerini Ersoy (3), Salih ve Ferit atarken, Vergi Denetim Kurulu'nun tek sayısı Mesut'tan geldi.


IMG_0845
MAÇIN YILDIZI: Ersoy Parlak (Büyükçekmece Vergi Dairesi)


IMG_0839
MAÇIN EN CENTİLMEN OYUNCUSU: Salih Eryılmaz (Büyükçekmece Vergi Dairesi)


NOT: A grubu güncel puan tablosu ve gol krallığı için mayjobisfootball.blogspot.com adresini ziyaret edebilirsiniz.


HABER: ULAŞ BÜTÜNER


[gallery link="file" columns="4" ids="124075,124076,124077,124078,124079,124080,124081"]

1 yorum:

Kenan ÇALIŞKAN dedi ki...

Çok kıymetli hocam , maçta sertliklere göz yumduğunuz yolunda söylemler var. Ama ben görmeden inanmadım.

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.