Çarşamba, Şubat 12, 2014

Bezirganbahçe'de hakeme büyük öfke

Bezirganbahçespor Kulüp Başkanı Hayati Yolcu, U19 Ligi'nde Yeşil Ilgazspor'la oynanan maçın hakemi tepki gösterdi. Yolcu, hakemin yalvaran rakip takım oyuncuna az, haklı olan kendi oyuncusuna çok ceza verdirttiğini ifade etti.



Hayati Yolcu açıklamasında şu ifadeleri kullandı:


"02.02.2012'de Halkalı Etap Sahası'nda oynanan Bezirganbahçespor-Yeşil Ilgazspor maçı esnasında Bezirganbahçe takımının 11 numarası Serhat Çıntak ve Yeşil Ilgaz takımından 8 Numaralı oyuncusu Muhittin Şimşek hakem tarafından kırmızı kart ile cezalandırılmıştır. Maç sonunda lisansları almaya gittiğimde 8 numaralı oyuncunun hakeme yalvardığını gördüm. Ben de ister istemez olaya müdahil olup 'Hocam bunlar çocuktur zaten size karşı da bir terbiyesizlikleri yok en uygun şekilde cezalandırır iseniz iyilik yapmış olursunuz' dedim. Normalde bu davranış sonucunda alabilecekleri maksimun ceza tahmini 2 maç olması gerekir.


Yalvarana az ceza!
Cezalar açıklandığında gördüğüm tablo beni bu yazıyı yazmaya mecbur bıraktı. 8 numaralı oyuncu bir maç ceza alırken benim oyuncum iki maç ceza aldı. Burada 8 numaralı oyuncunun yalvarması işe yaramış. Çok da rahatsız değilim ama rahatsız olduğum konu eşitlik ilkesinin uygulanmaması. Benim oyuncum %100 pozisyonda haklı olduğuna inandığım için savunuyorum, neden 2 maç ceza alıyor? Hakemimiz olayın gerçek haliyle rapor yazmamış uydurduğu senaryoya göre rapor yazmıştır.


8 numaralı oyuncu Muhittin Şimşek 4 ayda 3 kere ceza almıştır. Benim oyuncum Serhat Çintak futbol hayatı boyunca ilk defa ceza almıştır. Verilen cezada hakem haklıdır ancak uydurduğu senaryoya göre verilen cezalara katılmıyorum ve hakemi kınıyorum."


HABER: YILMAZ AKTEPE

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.