Cuma, Aralık 13, 2013

Topkapıspor’dan taziye mesajı

Topkapıspor Kulübü Başkanı ve İASKF Yönetim Kurulu Üyesi Necdet Bakır, İASKF ve TASKK Kurucu Üyesi Orhan Saka’nın vefatı dolayısıyla bir taziye mesajı yayınladı.



Bakır mesajında, “Türk futboluna, özellikle de amatör futbola büyük hizmetleri geçmiş olan, TFF Yönetim Kurulu Üyeliği, TFF Başkanvekilliği, İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu ve Türkiye Amatör Spor Kulüpleri Konfederasyonu Yönetim Kurulu Üyeliği ve Başkanlığı yapmış olan değerli spor adamı Sayın Orhan Saka’ya şahsım ve kulübüm adına Allah’tan rahmet;  ailesine, sevenlerine ve yetim bıraktığı futbol ailesine başsağlığı ve sabır dilerim” dedi.


Topkapıspor Kulübü Teknik Direktörü Hüseyin Göksu, “Babamızın yakın arkadaşı ve aile dostumuz değerli büyüğümüz Orhan Saka’ya Allah’tan rahmet;  ailesine, sevenlerine ve yetim bıraktığı futbol ailesine başsağlığı ve sabır dilerim” dedi.

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.