Perşembe, Aralık 12, 2013

Özsoy: Şanssız bir dönemden geçiyoruz

Geçtiğimiz hafta Feriköy’e sahasında 5-0 mağlup olan Çeliktepespor’un Teknik Direktörü Ahmet Bülent Özsoy, “"Bazı takımlar gibi biz de şanssız bir dönem yaşıyoruz" dedi.



İstanbul Süper Amatör Lig 5.Grupta 7.sırada yer alan Kağıthane temsilcisinin tecrübeli Teknik Direktörü Ahmet Bülent Özsoy yaptığı açıklamada şunları söyledi. Sezona Play-Off umuduyla başlamıştık fakat şimdi hedeften koptuk. Kafa takımlarla oynadığımız maçları kazanamayınca takımda ister istemez bir kırılma oldu. Bunun neticesinde de düşüşe geçtik ve hedefimizden koptuk.


 


“Kötü bir dönemden geçiyoruz”
‘Genç bir takımımız. Sezon boyunca bir takım sorunlarla uğraştık. Cezalar ve sakat futbolcuların çokluğu da kötü bir dönemden geçmemize etken oldu’ diyen Özsoy, “istediğimiz sistemi bir türlü oturtamadık. Yedek Kulübemiz kimi zaman yetersiz kaldı. Genç futbolcularla yola çıkan takımların genelinde bu sorun var. Adeta üst liglerdeki Anadolu takımlarının kafaya oynayıp, ümitlerinin kırılması ve üst üste talihsiz sonuçlar almasına benzer bir durumdayız” şeklinde sözlerine devam etti.


 


“Ben bu çocuklara güveniyorum”
Özsoy son olarak şunları ekledi: “defans kurgumuz önceki yıllara göre daha iyi. Maçlarda çok gol pozisyonu üretiyoruz. Golü ya da final pasını yapamıyoruz. Genç bir takımız. Her maç iyi işler yapıyoruz ama son noktada yetersiz kalıyoruz. Ancak ben şunu ifade edeyim; ben futbolcularıma çok güveniyorum. Zaten bu çocuklara güvenmesem yola çıkmazdım. Şimdi bizim takımdan 5-6 futbolcuma ciddi talipler var ama bizimkiler kendi değerlerini bazen stresten bazen de aşırı heyecandan olsa gerek bir türlü sahaya yansıtamıyorlar. Çeliktepespor’da teknik adam olarak 8.yılımı dolduruyorum, ben geldiğimde minik takımda futbola başlayanlar şimdi A takımda oynuyor. Alttan sürekli yeni yeni futbolcular A takıma çıkıyor. Sürekli sirkülasyon yaşıyoruz. A takıma gelene kadar birçok futbolcum Profesyonel Kulüpler tarafından tercih ediliyor ve takımdan ayrılıyor. Biz, Çeliktepespor olarak ligde katiyen sorun yaşamayız. Çünkü çok ciddi bir sporcu potansiyelimiz var.”


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

1 yorum:

Eski futbolcu dedi ki...

Çeliktepe kendini kandırıyor şu ana kadar bir tane topçu prof oldu o da tekrar amatöre döndü sayın bülent hoca ilk geldin sene yediğin topçuların haddi hesabı yok hepsinin ahı var üstünde

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.