Perşembe, Aralık 26, 2013

Küçükköyspor Başkanı Taşçı istifa etti

Süper Amatör Lig 7.Grupta Play-Off Grubuna kalmayı garantileyen Küçükköyspor’da Başkan Mehmet Lütfü Taşçı görevinden istifa etti.



IMG_4479
1 yıldır yeşil-siyahlı Kulübe Başkanlık yapan Mehmet Lütfü Taşçı Yerel Futbol Sitesine yaptığı açıklamada işlerinin yoğunluğu ve sağlık sorunları nedeniyle Kulüp Başkanlığı görevinden istifa ettiğini açıkladı.


IMG_4426 
“Sağlık sorunlarım var”
Mehmet Lütfü Taşçı açıklamasında şunları söyledi: "Geçtiğimiz sezon Yönetim Kurulu Üyesi arkadaşlarımla beraber bu zorlu yola çıktık. Küçükköyspor’da güzel bir yıl geçirdim. Bana destek olan herkese çok teşekkür ederim. Başta Yönetici arkadaşlarım, futbolcular ve taraftarımıza teşekkür ederim. Ben sağlık sorunlarım gerekçesiyle Başkanlık görevimi bırakıyorum. Bu konuda kulübe dilekçemi verdim. Arkadaşlarım arasından bu görevi daha iyi yerine getirecek kişiler vardır. Kesinlikle kimseye bir kırgınlığım söz konusu değil. Burada tamamen Küçükköyspor’un çıkarları söz konusudur. Önemli olan Küçükköyspor’u daha iyi hizmet edecek olan arkadaşların önünü açmaktır. 


529065_149101918595358_433391963_n1-500x334 
“Takımı olumsuz etkilemez”
Taşçı açıklamasının devamında, “Küçükköyspor’un başarısı için çalışan herkesin bu zamana kadar gösterdiği özveri ve çalışkanlığı göreve gelecek yeni Başkan için de devam ettirmesini diliyorum. Bizim ayrılmamız takımımı olumsuz etkilemeyecektir. Küçükköyspor büyük kulüptür ve bu sezon Bölgesel Amatör Lige çıkacaktır. Ben de bu günlerde Kulübün başında olmayı çok isterdim ancak çok yoruldum, hem işlerime yoğunlaşmam hem de sağlık durumunun düzelmesi gerekiyor." diye konuştu.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.