Pazartesi, Kasım 25, 2013

Kemerburgaz’da Cemil Yılmazer istifa etti

İstanbul Süper Amatör Lig 1.Grup ekiplerinden Kemerburgazspor’da Teknik Direktör Cemil Yılmazer görevinden istifa etti.



Geçtiğimiz sezon Kemerburgazspor’u Süper Amatör Lige çıkartan, bu sezonda takımın kurulmasında çok büyük emekleri geçen 1974 doğumlu Teknik adam, dün iç sahada alınan 2-2’lik Bakırköyspor beraberliği sonrasında görevini bıraktığını açıkladı.


 


Yerel Futbol Sitesine konuşan Yılmazer, “Aldığımız sonuçlar bize yakışmıyor. Şu ana kadar sakatlıklar ve cezalar nedeniyle sürekli olarak eksik mücadele ettik, Bakırköyspor maçında ise ilk defa tam kadro sahaya çıktık. Ancak 2-0 önde olduğumuz maçın berabere sonuçlanması ne bana ne de bizlere yakışmadı. Ben hatayı kendimde buluyorum. Çok üzülmeye başladım. Haftalardır takımın üzerinde kara bulutlar dolaşıyor. Ben Kemerburgaz’ın ligden düşmeyeceğine olan inancımı şu an bile taşıyorum. Bu iki haftayı iyi sonuçlarla atlatırsak ligde kalırız. Umarım yerime gelecek olan Hoca başarılı olur. Bunun için dua ediyorum” dedi.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

2 yorum:

vvvv dedi ki...

Bravo cemil hoca yakışan şekilde bırakmışsın....

hüseyin dedi ki...

sezon basında hazırlık maçlarında 10 macta maglubıyet yuzu goreme sonra lıgde sondan 1. ol nedenını cok ıyı bılıyor o kulubun genel kaptanı ve eskı hocası acaba o sezon bası olan adamlarla sımdı olan kadro arasında cok buyuk farklar var hayata ne ekersen onu bıcersın hepsı bu kadar..

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.