Pazartesi, Kasım 25, 2013

Duman: Alibeyköyspor Başkanlığına adayım!

İlerleyen günlerde Olağanüstü Genel Kurul yapılacağı söylenen Alibeyköyspor’da, Taraftarlar Derneği Başkanı Mehmet Duman, Kongrede Başkanlığa aday olacağını açıkladı.



İstanbul Süper Amatör Lig 7.Grupta yer alan ve sezon başı Bölgesel Amatör Lig hedefi ile yola çıkan ancak şu anda Ligde kalma mücadelesi veren turuncu-mavililerde gönüllü olarak Alt Yapı Yöneticiliği yapan Mehmet Duman, Yerel Futbol Sitesine Başkanlığına adaylığını resmen ilan etti.


IMG_8251 


Yerel Futbol Sitesine konuşan Duman, şunları söyledi:


 


“Şu anki durumdan hoşnut değiliz”
Alibeyköyspor’un şu anda bulunduğu yeri beğenmiyoruz. Taraftarlarımızda şu anki durumdan hoşnut değiller. Alibeyköyspor koca bir çınardır. 1950’de kurulan bir semt takımı olan Alibeyköyspor, Süper Amatör Ligde düşmememe mücadelesi veriyor. Alibeyköyspor isminin bu durumlarda olması bizi derinden yaralıyor. Alibeyköy’ü yaşayan insan bu durumu kabullenemez.  Alibeyköy esnafı eskiden maç günlerinde kepenk kapatır, maça koşardı. Şimdi maç olduğundan haberleri yok. Sürekli eski bağnaz yönetim anlayışları, “ben bilirim. Ben yönetirim” tarzı idare şekilleri bizi bu hallere getirdi.


 


“Alibeyköyspor’a canımızı vermeye hazırız”
Biz yönetime talibiz, bunu üyelerimizden isterken de hiçbir şekilde Kulüpten beklentimiz yok. Biz Alibeyköyspor’a canımızı vermeye hazırız. Bu Kulüp kişilerin kendi egosunu tatmin etme yeri değildir. Şu anda olduğumuz yere bakın! Bizim yerimiz burası değil. Sürekli yanlış yönetimler bizi bu hallere getirdi. Şimdi devir değişecek diyoruz… 2.Ligde oynadığımız yıllarda, kıymetli ağabeylerimizin sayesinde iyi yerlere çıktık ancak o şaşalı dönemler artık geride kaldı. Kulübün kaynakları o günden bu zamana hep yanlış yönlendirildi. Stat geliri, reklam geliri gibi kulübe getir getirenlerin kaybolduğu gibi sosyal yardımlaşma da kalmadı artık. Liglerden düşmeye başlayınca küskünlüklerde başladı. İnsanlar artık elini ayağını çekmeye başladı. Biz bu durumu gördük ve yönetime talip oldu.


IMG_8260 
Başkanlığa hazırım
Ben 5 yaşından bu yana Alibeyköyspor’un içindeyim. 4 kuşak Alibeyköylüm. Benim Alibeyköyspor yapmayacağım şey yoktur. Yıllarca Kulübün içinde ciddi tecrübeler edindim. Şimdi 33 yaşıma geldim ve Kulübümün Başkanlığına kendimi hazır görüyorum. Büyüklerim ve Kulüplerimizin üyeleri “Mehmet Duman’ın yaşı genç” diyebilirler, hepsine saygı duyuyorum. 1 hafta önce aldığımız bu karara inanılmaz destekler geliyor. Gelen tepkiler bizim doğru yolda olduğumuzu gösteriyorlar. Bizi dahi şaşırtan olumlu tepkiler var, artık geri dönüş yok, Alibeyköyspor’un gerçek Alibeyköylüler tarafından yönetilme zamanı gelmiştir.


“İyi niyet bazen yetmez”
Alibeyköy Taraftarlar Derneği olarak resmi 300 üyemiz var. Ancak yeni bir Derneğiz. Kulübün başarısızlığı da elbette bu sayının az olmasında etken. Kırklareli’nde, Gebze’de taraftarlar Kulübe sahip çıktı. Biz de Kulübümüze sahip çıkıyoruz. Alibeyköyspor, Alibeyköy halkına kapalı olmuş. Biz bunlara son vereceğiz, Kulübümüz halkımıza açık olacak. Kişisel olarak mevcut Başkan Ali Zengin’in ve Yönetim Kurulu’nun hepsi ağabeyimiz. Hepsi saygı duyduğumuz insanlar. Başkan Ali Zengin’in, Kulübe yapmadıkları kadar, yaptıkları da var elbette. Ancak elindeki imkanlardan dolayı yeterli başarıyı sağlayamadılar. İyi niyet bazen yetmez. Artık bazı şeylerin değişmesi gerekiyor.


 


Küme düşüyoruz gece yapıyorlar
Bizler iyi niyetle bu işe talibiz. Kulübü layık olduğu yerlere getirmek istiyoruz. Alibeyköysporu ayağa kaldırmaya geliyoruz. Şampiyonluğa oynamamız gereken yerde ligde kalmaya oynuyorsak ortada ciddi bir sorun var demektir.  Geçenlerde gece yapıldı, bu neyin gecesidir. Ligden düşüyoruz arkadaşlar. Ben olsam geceyi ertelerdim. Şimdi zamanı değil bunların.


 


Alibeyköyspor bizimle yükselir
Üyelerimiz bize güvensinler. Ben “Kulüp kötü durumda, Başkanlığa bu sebeple adayım” demiyorum. Ciddi projelerimiz var. Hedeflerimizi belirledik. Önceki yıllar önce İstanbul’u titreten meşhur alt yapımızı yeniden eski haline getireceğiz. Son 1 yıldır gönüllü olarak alt yapıda yöneticilik yapıyorum. Alibeyköyspor, Alibeyköy çocuklarına yeniden yönelecek. Kendi çocuklarımız ile başarılı olacağız. Alibeyköy’de mevcut sporcu potansiyelini değerlendireceğiz. Her kademe temsil edilen ve şampiyonluklara ambargo koyan bir takım olacağız. Tüzük’te bir takım yenilikler yapacağız. Kimse bir şey bilmiyor Kulüp hakkında. Küskünleri barıştıracağız. Siyaset yapmayacağız. Kimseyi dışlamayacağız. Herkes kucaklayacağız. Geniş yelpazeli bir Yönetim kuracağız. A takım için de, Alibeyköy’ün yetiştirdiği futbolcularla A takım yola devam edeceğiz.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 23 Nisan 2024 Salı Sonuçları

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan devam ediyor...