Çarşamba, Ekim 30, 2013

Yılmaz: Hocamıza güvenimiz tam

İstanbul Süper Amatör Lig 2.Grup ekiplerinden Batı Trakya Türkleri Spor Kulübü Başkanı Sabri Yılmaz, Teknik Direktör Serkan Kaya ve futbolculara güvendiklerini söyledi.



Yeşil Esenyurt maçına iyi başladıklarını son dakikaya 2-1 öne girdiklerini ancak son dakikada yedikleri golle beklemedikleri bir beraberlik aldıklarını belirten Başkanı Sabri Yılmaz, “Çamlıcaspor spor maçıyla yeni bir başlangıç yapacağız. Hocamıza ve takımımıza güveniyoruz. Batı Trakya Türkleri Spor’u layık olduğu yerlere getireceklerdir. Her zorluğu aşacak güçteler” diye konuştu. Sabri Yılmaz, takımın her geçen hafta daha iyi futbol oynar hale geldiğini de sözlerine ekledi.



Kaya: “Eksikler belimizi büktü”Batı Trakya Türklerispor Teknik Direktörü Serkan Kaya ise “son iki haftada yaşadığımız sakatlıklar ve cezalılardan dolayı 5 puan kaybettik. Bayrampaşa Tuna maçında 3 oyuncumuzun olmayışı, 1 oyuncumuzun da ısınırken sakatlanması bütün oyun düzenimizi bozdu. 50. dakikada bir oyuncumu da adele sakatlığından dolayı oyundan almak zorunda kaldım. Neticesinde 4-3 mağlup olduk. Bu kadar sakat cezalı varken birde defanstan Mehmet’in de kırmızı kartla oyun dışı kalması ve akabinde 4 maç ceza alması bizi iyice sıkıntıya soktu. Maçta oyuncularımı iyi oyunlarından dolayı gene de tebrik ettim.” dedi. Genç teknik adam açıklamasının devamında, “son hafta Yeşil Esenyurt maçında ilk yarıyı 1-0 geride kapattığımız maçın 94. dakikasında 2-1 önde girdiğimiz ve son saniyede yediğimiz santrası bile olmayan şanssız golle maçı 2-2 bitirdik. Bunların arkasına tabii ki sığınmıyorum ama bir talihsizlik ve şanssızlıktır gidiyor. Umarım buna bu haftaki oynayacağımız Çamlıcaspor maçında bir son veririz.



“Fırsat düşkünleri var”Şunu da ayrıca belirtmeliyim; Kamuran Gaz, hocamla uzun bir süre beraber çalıştık, Babam gibi gördüğüm Hocam ile sevinçlerimiz ve üzüntülerimiz oldu, birlikte çok şey paylaştık ve ben Hocamdan çok şey öğrendim, futbolculuğumda ve Antrenörlüğümde Hocama hep sonsuz saygı duydum ve duymaya devam ediyorum. Hocama bana öğrettikleri için teşekkür ediyor, minnet duyuyorum. Elbette Kamuran Gazi gibi usta bir isimden sonra göreve gelmek zordur, bunu kabul ediyorum. Ancak hakkımda çıkan bazı asılsız sözlere fazlasıyla içerliyorum. Batı Trakya camiasında Antrenörlük yaptığım sürede bir sürü yakıştırmalar yapıldı, alınan sonuçlara atıfta bulundular, Grup liderine 4-3 mağlup oluyorsun ve evinde şanssız bir golle berabere kalıyorsun Yeşil Esenyurt gibi grubun en dişli takımıyla son dakikada yediğimiz golle berabere kalıyoruz ve fırsat düşkünleri ortaya çıkıp ‘Batı Trakya hoca arıyormuş gibi ortaya laflar atmaya başlıyor. Biz görevimizi yapıyoruz ve tek hedefimiz var; Batı Trakyaspor’u layık olduğu yere getirmek” şeklinde konuştu.



HABER: ALİ KEMAL DEMİR

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...