Salı, Ekim 01, 2013

Futbolcusuna tokat atan Gazi görevden alındı

İstanbul Süper Amatör Lig 2.Grupta averajla 2’nci sırada yer alan Batı Trakya Türklerispor Yönetim Kurulu, Teknik Direktör Kamuran Gazi’nin görevine son verdi.



Yeşil-siyahlı Zeytinburnu temsilcisinin Yönetim Kurulu’nun bu kararı almasında sebebin, 60 yaşındaki Teknik adamın, antrenmanda istediklerini bir türlü yapmayan ve uyarılarına kulak asmayan genç bir futbolcuya tokat atması olarak gösterildi.


 


‘Ben onun Babası sayılırım’
Konu hakkındaki sorularımızı cevaplayan Kamuran Gazi şunları söyledi: “Ben bu yaşıma geldim hiçbir zaman disiplinden ödün vermedim. Futbolcular Kulüpten bir şey isterken, Kulübe bir şey katmaları gerektiğini de bilmeliler. Antrenmanda ciddiyetsiz davranan futbolcu, maçta da formasının hakkını vermez. Defalarca uyardım, dinletemedim, akılları hep başka yerlerde. Ben de ‘yeter artık kerata kendini çalışmaya ver’ dedim ve kendisini bir nev-i Babası olarak düşündüğüm için tokat attım. Ancak bu dövme ya da aşağılama manasında tabii ki değil. O benim çocuklarımın bile yarı yaşında. Fakat Kulüp Yönetimi böyle bir karar aldı, ben de 2 yıldır görev yaptığım Batı Trakya Türkleri Spor Kulübü’nden ayrıldım” dedi.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

24 yorum:

mae dedi ki...

Hocamızla çalışma fırsatım olmadı ancak idmanlarına çok denk geldim. Oyuncuları kendileri kadar hırslı olsa ve onun kadar idman yapsa 50 yaşına kadar oynarlar. Tokat olayı kötü bir durumdur ama art niyetli bir davranış olduğunu sanmıyorum. Hocam sende başkaları gibi yüzüne gülüp aferin evladım deseydin arkalarından sallayıp kuyusunu kazsaydın ki ben yaşadım yönetim senin yanında olurdu...

ilker kurtuluş dedi ki...

ne babası ya ? bir yandan profesyonelce çalışıyoruz,bir yandan babasıyım... yok öyle bir dünya... yapamıyorsa,antrenmandan kovarsın... o kadar basit

TAKİPÇİ dedi ki...

Fatih Terim bile zamanında milyonlarca kişinin önünde Emre Belozoğluna tokat attı, ne görevine son verildi ne de oyuncuya bir şey oldu, kaldı ki profesyonel liglerde bile hocalar kendi oyuncularına ne küfürler beddualar ediyorlar.Ben o sporcunun yerinde olsam bir daha o kulüpte futbol oynamam.Hangi yüzle antrenmana maça gidecek onuda merak ediyorum.60 yaşında bir hoca kapris yapıp oyuncusuna durup dururken tokat atacak değil.Oyuncuyu kovmak kolaydır ama kazanmak zordur.Bu kadar genç ve maliyeti düşük bir takımla 2 yıldır başarılı olan bir hocayı kolay harcamışlar.Kamuran Gazi gibi hocalar azdır İstanbul da kulüp aramaz kulüpler onu arar.

Tarafsız dedi ki...

ilker arkadaşımıza katılıyorum. Futbolcuya vurmakta nedir? hangi çağda yaşıyoruz. Oyuncuyu yetersiz görebilir hoca elbette ama o zaman gerekenı yaparsın gönderirsin gençse alt kategoriye yollarsın ama vurmak olayı nolursa olsun kabul edilemez bir davranış. Batı Trakya yönetimini de bu olaydan dolayı kutlamak gerekir takım iyi giderken yürekli olup doğru olanı yapmak kolay değil.

tarafsız dedi ki...

kamuran hoca süper bir hoca gençleri seven ve gençlere önem veren bir hoca aynı zamanda bende bir sporcu babasıyım ben onun idmanının çok seyirettim on numara bir hoca bir zamanlar benim çocuğumunda hocasıydı onu ilk onbir sahaya çıkardığında herkes şaşırmıştı çünkü gençleri çok seviyordu kamuran gazi gibi gençlere şans veren hoca zor bulunur hocam başarılar

B.Trakyalı dedi ki...

yönetim şimdiye kadar hep ses çıkarmamıştı ama neden bu sefer böyle doğru bir karar verdiler ? herhalde abarttı mesela kocasinan maçında oyuncusuna öyle övgüler yağdırmıştıki çocuk oyundan alınınca hıçkıra hıçkıra sevinç gözyaşlarına boğuldu.tesellisi ise kulübedeki yöneticiye düştü.hayırlısı olsun iki taraf içinde

umut dedi ki...

ilker kurtuluş ve ona katılan tarafsız arkadaşa sesleniyorum,baba yaşındaki bir hoca ve heleki bu kamuran hocaysa topçusuna tokat atmış bu cokmu,belki tasvip edilmez bişey ama kamuran hoca tokat atmışssa art niyetinden değil onu kazanmak istediğindendir.siz diyosunuzki madem topçu istediklerini yapamıyor ozaman kovsun diye.bir futbolcuyu kaybetmek bukadar basitmi sizin için,kamuran hoca kaybetmek yerine aksine onu kazanmak için üstüne düşer ve ona bişeyler aşılamaya çalışır,yeteneği yoksa bile bişeyler vermeye çalışır çünkü kamuran hoca gençleri cok sever ve hep yetiştirme taraftarıdır,hep yeni şeyler kazandırma taraftarıdır.eğer bir tokat atmışşsa mutlaka o tokat o futbolcunun geleceği içindir emin olsun.sizde o futbolcunun yakınıysanız yada değilseniz bunu bilin.demekki siz ya böyle disiplinli ve işini cok seven bir hocayı ya tanımadınız yada çalışmadınız böyle biriyle.adam gibi adamdır ve gerçekten babalık yapar futbolcusuna,dispilininden asla taviz vermez ve kaybetmek yerine kazanmanın yollarını arar.bir baba evladına bir tokat atmış cokmu.

erdi dedi ki...

Sayın umut hangi ülkede veya sistemde döverek bağırarak küfrederek hakaret ederek aşağılayarak insan eğitimi var bana bir göster.Bizler senelerce böyle baskıdan dolayı ülke insanı olarak biryerlere gelemedik ki böyle bir anlayış artık patagonya ülkesinde bile yok bana bir tane prof.eğitimcilerden gösterde bunu kabul eden bende kabul edeyim.bırakın bu yandaşçılığı artık.Böyle hocalar kalmadı yeryüzünde Kesin seninde menfaatin vardır.

Hepimiz GAZiYİZ dedi ki...

Kamuran Gazi adamdir, özü sözü birdir , namert degildir , her futbolcusunu oğlu gibi sever ona birşeyler vermek istemiştir antremani maç gibidir öyle hırslıdır ki ogrencıleride öyle olur bos laf konusmayin onu tanıyan nasil bir insan oldugunu bilir

laz dedi ki...

kamuran hocayı hoca yapan disiplinidir yıllarca bu ligde herkes kamuran hoca ile calıştınmı veya calışmak için can atar futbolcu kadar kulubun cıkarlarını düşünen bir hocaya bu yalnışı yapan kamarun hoca gıbı degerli bi insanı kaybetmiştir ...

HAKAN dedi ki...

Kamuran Hocayı tanımayanlar yorum yaparlar burda. 15 yaşındaki adamı A takıma alan bi adamdan bahsediyoruz ve o oyuncuya yada oyunculara kattığı şeyleri görseniz aklınız şaşar sene başında küme düşmeme hedefiyle yola çıkan bi takım şimdi gençleriyle kafaya oynuyor o tokat size dayak gibi gelebilir ama o ufacık tokat o futbolcuya inanılmaz şeyler katabilir.

Mulayim dedi ki...

Kamuran Gazi turk futbolunda bir idoldur işini seven adam gibi ozu sozu bir adamdir bir tokattan ibaret degildir hersey batı trakya bır daha boyle bir hoca bulamaz

ilker kurtuluş dedi ki...

iyi bir hoca,bir insan olması tokat atma hakkını veriyor mu ? diyelim ki,sizin bir kızınız var... çok iyi bir adamla evlendirdiniz... adamın içkisi,sigarası,kumarı yok.işinde gücünde,evden işe,işten eve gidiyor.terbiyeli,saygılı vb vb.. çıkan bir tartışmada kızınıza tokat attı.ne yapardınız ? görmemezlikten mi gelirdiniz ? '' böyle bir koca,bir tokat attı çok mu ? '' derdiniz ? '' yoksa o ufacık tokadın,kızınıza çok şey katacağınızı mı ? '' düşünürdünüz? bırakın bu işleri yaa... o 15 yaşındaki futbolcuda o kulübün elemanı,60 yaşındaki kamuran gazi'de... hiç kimse '' babalığa '' , 'efeliğe'' soyunmasın... o çocuğun babası olsaydım,o tokadın hesabını sorardım !... ( empati kurun.. o çocuğun babasının yerine koyun kendinizi.) geçti artık o '' eti senin kemiği benim '' devirleri... herkes haddini bilecek.sadece işini yapacak...

Tarafsız dedi ki...

Bende şuan top oynuyorum. Bu tarz hocalarım oldu bi kaçtane ama hiç birinden tokat yemedim.

Şener dedi ki...

Bir antrenörünbasarili olması onun futbolcuna küfür etmesini veYa dövmesini gerektirmez.bireylerin egitiminde ve gelişiminde dayak o kisiyi herzaman geri atmıştır hocasından dayak yeyip başarılı olan bir ogrenci gorulmemistir.basarı çok çalısmanın yanında saygi ve sevgiyle oluşur.yönetimin kararını çok doğru buluyorum kimbilir o futbolcunun arkadas grubu içerisinde yaşadığı bu olay iç dunyasında ne fırtınalar kopardi bunuda o genc futbolcuya yaşatmaya kimsenin hakkı yok adı ve başarısı ne olursa olsun

Cevdet dedi ki...

Bu site de bir Kamuan Gazi röpartajı okumuştum, orada okuduklarımdan etkilenmiştim. Sokak hayvanları için neler yaptığını okumuştum. bence olayın aslını bilmeden yargılama yapmasın...

Spıderman dedi ki...

Adam gibi adam

Tepeli dedi ki...

Kamuran hocayala istanbul sporda çalıştım kendisi oyuncusuna sahip çıkan gerekdığınde baba olan gerekdiğinde öğretmen olan birisidir boş boş laflar yazaıp ınsanın asabını bozmayın milyonların önünde Terim ler Yılmaz vural lar gördük. Büyük Gazi hocamıza yapılan bir ayıp dır bu ayıpda B. Trakya nın ayıbıdır.

Melih1908 dedi ki...

Kamuran hocanın özel yaşantısından yola çıkarak nasıl bir karakter olduğunu çözebilirsiniz .her sabah 5 te kalkar yüzlerce hayvanın karnını doyurur.turk futboluna verdigi katkı tartışılamaz.futbolcuya tokat atmış olabilir.fakat bu hareketin herkese sızdırılması cok yanlış.batı Trakya kulubüne yakıştırmadım.

kral dedi ki...

batı trakyaya gecmiş olsun küme düşmemeye oynar bundan sonra kamuran hoca yıllardır böyle onun elinden gecen gencler hepsi iyi yerlerde paralar kazanıyo bu kadar kolay harcanmaz bir insan ..

TAKİPÇİ dedi ki...

mancinin balotelliyi dövdüğünü unutmuşsun dostum hemde ingiltere gibi bir futbol ülkesinde.

akd dedi ki...

Bu olayı açıklayan Batı Trakyaspor Yönetim Kurulu değildir. Kamuran Hoca aradı ve anlattı. Batı Trakyaspor Başkanı, Kamuran Hocaya "tokat olayını lütfen söyleme" demiş. Ben de Hocaya "Hocam bunu yazmasam nasul olur?" dedim. Ancak Hoca yazılmasını uygun gördü, "herşeyi dosdoğru söylemek gerekir" dedi. Habere ilave etmediğim tek bir satır var. O da futbolcunun ailesinin Hocayı tehdit ettiğidir.

fatih dedi ki...

günaydın beyler herkes güzel güzel konuşuyor.mümkün olsada bu olaylarla karşı karşıya kalan sporcuları,ailesini,arkadaşlarını dinleyebilsek öyle yorum yapsak ama maalesef bu ülkede yanlışlar-doğrulardan çok olunca böyle oluyor.yok iyi niyetliymiş,yok kedileri beslermiş mancini balotelliye yapmış,sorun bakalım hergün mü yapmış.hayvanda insanda karnını doyurmak ister ama sevgiyle,saygıyla,ilgiyle ruhunu doyurmadığın sürece öbürkü tokluk bir işe yaramaz.

Tepeli dedi ki...

Fatih kardeş senin derdın başka insanlara leke atma o sıradan bi adam deyıl Kamuran Gazi. Neler yaptıgınınasıl adam olduğunu i bılıyrz herkezde bılıyr onunla çalışan alt yapı hocası Alattn hoca da bılıyr

Şile Yıldızspor nefes aldı

Bölgesel Amatör Lig 1. Grup'ta Şile Yıldızspor deplasmanda, düşmesi kesinleşen Vefa Spor Kulübü'nü 1-0 yenerek bitime 3 hafta kala d...