Salı, Ekim 01, 2013

F. Hilalspor kazandı ancak Hakeme tepki var

İstanbul U17 Ligi 6.Grup maçında Yenidoğan Güneş’i deplasmanda 3-1’lik skor ile mağlup eden Fatih Hilalspor’da alınan galibiyete rağmen Hakeme tepki var.



Zeytinburnu Belediyesi Hasan Doğan Stadında oynanan Fatih temsilcisinin Umut, Duran ve Furkan 3-1 kazandığı maç sonrasında bir açıklama yapan kırmızı-yeşilli Kulübün Genel Kaptanı Hayri Çelik, “Hakem Fehmi Es’in verdiği bir karar sonrası Teknik Direktörümüz İsmail Şerifoğlu itiraz etti. Bunun üzerine hocamızın yanına koşan Hakem ‘senin sıkıntın nedir?’ diyerek hiç anlam veremediğimiz ve çok yadırgadığımız bir cümle sarf etti. Ben de Yönetici olarak duruma müdahale etmek istedim ve Hakeme ‘Fehmi Hocam, neden böyle konuşuyorsun, hakkımızı arıyoruz, kaba kelime de kullanmadık, ama siz kırıcı oluyorsunuz’ dedim. Bunun üzerine Hakem, Saha Komiserine dönerek ‘alın bunu’ dedi. Nedir şimdi bu? Ben terörist miyim? Alın bunu nasıl bir cümledir? Çok zoruma gitti ve çok utandım. Sonra cevap vermek istedim ancak Kulübedeki çocukları görünce sustum ve kabullenmek zorunda kaldım. Maçtan sonra da sinirim geçince Hakemi soyunma odasının kapısında gördüm ve her şeye rağmen helalliğini almak istedim ancak yıllardır maçımızı yöneten ve şu ana kadar aramızda hiçbir husumet olmayan Hakem Fehmi Es, haksız olmasına rağmen ‘seni rapor edeceğim’ dedi. Orada bulunan herkes bu konuşmaya şahittir. Ben Perşembe günü TFF İl Başkanlığına gidip savunma vereceğim, yapmadığım eylemin savunmasını vereceğim ancak Hakemi de karşıma isteyeceğim. Ben 45 yaşındayım. Yıllardır Yöneticilik yaparım, hiçbir zaman böyle bir tavır ile karşılaşmadım. Yönetici olarak bizim suçumuz nedir, lütfen bize bunu anlatsınlar. Hakemlerin bizi aşağılamaya, azarlamaya hakkı var mı?” dedi.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR


[gallery link="file" ids="83738"]

6 yorum:

rıfkı dedi ki...

3-1 galip geldiğiniz halde hala konuşuyosunuz neyın hesabını yapıyosun hakem ve federasyon camiasına hakaret edemezsın adamı böyle tribüne gonderırler 45 senede geçse 50 senede geçse evvela bazı şeyleri öğreneceksin.

rıfkı dedi ki...

3-1 galip geldiğiniz halde hala konuşuyosunuz neyın hesabını yapıyosun hakem ve federasyon camiasına hakaret edemezsın adamı böyle tribüne gonderırler 45 senede geçse 50 senede geçse evvela insalığı ve adamlığı öğreneceksin.

Tarafsız dedi ki...

Tarafsız biri olarak yazıyorum, maçı da izlemedim. Gerektiğinde hakemleri yenmeyi de bilmeli futbolcu kardeşlerımız

furkan erken dedi ki...

Mac boyunca hakemin bi kac hatasi oldu normal birseydir ama kim olursa olsun hicbir sekilde bi kulubun antrenör une sıkıntın ne senin diyip el kol yapamaz kendini bi şey sanip böyle davranmaz.

FATİH HİLAL SPOR dedi ki...

öğrendiğim yeter akıl hocalığı yapma

FATİH HİLAL SPOR dedi ki...

neyin peşindesin rıfkı avukatlığamı soyundun.

Şile Yıldızspor nefes aldı

Bölgesel Amatör Lig 1. Grup'ta Şile Yıldızspor deplasmanda, düşmesi kesinleşen Vefa Spor Kulübü'nü 1-0 yenerek bitime 3 hafta kala d...