Pazartesi, Ekim 21, 2013

Çankırı Marufspor ikinci yarıda coştu

İstanbul 1.Amatör Lig 12.Grup maçında Çankırı Marufspor, ilk devresini 1-0 geride kapattığı maçta Yıldıztabyaspor’u ikinci yarıda bulduğu gollerle 5-1 mağlup etti.



Bayrampaşa Belediyesi (Kocatepe) Stadında oynanan ve Abdülkadir Düzgün, İsmail Özkuş, M. Alper Üçtepe Hakem tirosunun yönettiği maçta ev sahibi ekibin gollerini Serdar Aksoy, İsmet Öztürk, Hüseyin Demir, Uğur Esen ve Halil Gündüz’den gelirken, Yıldıztabyaspor’un tek sayısı Hasan Baydar’dan geldi.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR /YUSUF DEMİRCİOĞLU


[gallery link="file" columns="4" ids="87331,87332,87333,87334,87335,87336,87337,87338,87339"]

2 yorum:

MUHARREM SARIOĞLU ALVES dedi ki...

Öncelikle takım arkadaşlarımı kutluyorum.Uzun bir sakatlık döneminden sonra hocam bana şans verdiği için çok mutluyum ve minnettarım.Şansımı iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum ve isteseydim bende bu maçta gol atabilirdim ama olmadı ne olmadı kısmet olmadı.Tribünden ortalarımı sahanın dışına yaptığım için tepkiler geliyor evet haklısınız ama olmuyor yapıyorum yapıyorum bu konuda çalışmalarım sürüyor.Dizimin ağrısı tamamen gectiğinde yanımada pas verebileceğim.Tabi ki önemli olan Çankırı Maruf sporumuzun kazanmasıydı.Tekrardan hocama TEŞEKKÜR EDERİM...

Muharrem dedi ki...

Gercek Muharrem dediki;
Muharrem sarıoğlu Alves diye bir oyuncu yok , sadece şakayı seven arkadaşlar var;)
Ama hocama , arkadaşlarıma teşekkür ederm. Takımı buraya getirdikleri için, ama herşey bitmedi. Dalga gecen arkadaşlar biraz kendine baksın. Ben hala tedavi görüorm ağrı ceke ceke maç çıkarıorm, benim sağlığım iyiyse , ortalar dışarı gitmez , Allah'ın izniyle
( gercek mami2):)

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...