Salı, Ekim 29, 2013

Bülent Akatay görevinden istifa etti

İstanbul Süper Amatör Lig 3.Grup’ta liderliği İFA ile paylaşan Sarıyer Yenimahallespor’da Teknik Direktör Bülent Akatay, Yönetim Kurulu’na istifasını sundu.



Yerel Futbol Sitesine bir açıklama yapan Teknik Direktör Bülent Akatay, “Bu akşamki Yönetim Kurulu toplantısında istifamı sundum. Böyle olması gerekiyordu, bunun ne İFA mağlubiyeti ile ne de başka bir şeyle ilgisi yok. Gönlüm her zaman Sarıyer Yenimahallespor ile birlikte olacak. Futbolcularıma da şimdiye kadar beni yanıltmadıkları ve yeni çıktığımız ligde aldığımız güzel sonuçlar ve iyi futboldan dolayı teşekkür ediyorum. Futbolcu kadrosuna güveniyorum, onlar her şeyin en güzelini hak ediyorlar. Kalbim ve gönlüm her zaman onlarla birlikte olacak. Başkan ve yöneticilere de katiyen bir kırgınlığım yok. Sonuçta ben Sarıyer’in çocuğum, onlar da benim büyüklerim. Kalan maçlarda Sarıyer Yenimahallespor’a tüm samimiyetimle başarılar diliyorum” dedi.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.