Çarşamba, Eylül 11, 2013

Yönetim karar verdi, futbolcular da para verecekler!

2009 yılında kurulan, 450 civarında sporcusu bulunan ve 8 kategoride liglere katılan Alibeyköy İmarspor’da Yönetim Kurulu dün ilginç bir karar aldı.



Alibeyköy İmarspor’un, Alibeyköy Atatürk Caddesinde bulunan Çırçır Mahalle Muhtarlığının yanındaki bölmesinde toplanan Yönetim Kurulu, son günlerde artarak büyüyen maddi imkânsızlara çözüm bulmak için toplandı.


 


Başkan toplantıda yoktu 
Kulüp Başkanı’nın katılmadığı toplantıya As Başkan Bayram Kutsal, Kulüp Müdürü Ali Değirmenci, Alt Yapıdan Sorumlu Yönetici Erol Ayar, Yönetici Mehmet Zaim, Yönetici Osman Ceren ve Antrenör Ramazan Kutsal iştirak ettiler. 


 


Aylık 10'ar TL istenecek
Geçtiğimiz yıl U14 kategorisinde şampiyon olarak bu yaş grubunda Eyüp İlçesindeki tek şampiyon takım olmayı başaran mavi-beyazlıların 2 saat süren toplantısında tesis ve ekonomik sorunlara çözüm aranırken, futbolculardan Kulübe destek olmaları adına her ay için 10 TL ücret talep edilmesi de karara bağlandı.


 


Yöneticiler de 100 TL verecekler 
Alınan karar gereği, her Yönetici Kulübe aylık 100 TL ödemenin yanı sıra, bir yaş grubunun maçlardaki su ve diğer giderlerini karşılayacak. Kulüp Müdürü Ali Değirmenci’nin maçlara gidiş ve gelişlerdeki taşıma işini kabul ettiği toplantıda, antrenmana gelmeyen futbolculardan 10, maça gelmeyenden ise 20 TL ücret alınıp, Kulübün giderlerine harcanması kabul edildi.


 


“Aslında futbolcular kazançlı”
Toplantı sonunda sorularımızı yanıtlayan Alibeyköy İmarspor As Başkanı Bayram Kutsal, Kulüplerinin hiçbir geliri olmadığını buna rağmen tüm kategorilerde liglere katıldıklarını ve alınan bu kararın da futbolcuların lehine olduğunu söyledi. “Yapacak bir şeyimiz yok, ya Kulübü kapatacağız ya da çözüm bulacağız” diyen Kutsal, geçmiş dönemlerde futbolculardan antrenman ve maçlara geldiklerinde 3’er TL istemek mecburiyetinde kaldıklarını, ancak parası olmayan çocuğun antrenman ve maça gelmemesi üzerine bu miktarı aylık olarak hesapladıklarını da sözlerine ekledi.


 


“Belediye’den destek bekliyoruz”
Alibeyköy İmarspor olarak Türk futboluna hizmet etmekten başka gayeleri olmadığını anlatan Kutsal, "tesisimiz yok, Eyüp Belediyesi’nden İmar Bloklarındaki Şair Nabi İlköğretim Okulunun yanında bulunan araziyi tesis yapmasını isteyeceğiz. Sporcularımız konteynerde soyunuyor. Antrenman yapmak için Habibler’de bulunan boş bir araziye gitmek durumunda kalıyoruz. Ya da boş bulduğumuz park ve bahçelerde çalışıyoruz, yakında caddelerde koşmaya başlarsak kimse şaşırmasın! Önümüz kış, sporcularımızın antrenman esnasında malzemelerini güvenle bırakacakları bir oda, idmandan sonra yüzlerini dahi yıkayacak bir banyo yerimiz yok, anlaşılan biz yine açıkta kalacağız” dedi.


 


“Tesis olmadan şampiyon olduk”
Kardeşi Ramazan Kutsal’ın futbolculara antrenman yaptırdığını ve geçtiğimiz sezon U14 Eyüp İlçe Karmasının Antrenörlüğünü de yaptığını anlatan Kutsal, “biz tesis olmadan şampiyon olduk. Belediye Başkanımız bizlere ‘başarı yapın, tesis desteği verelim’ demişti. Biz, 450 sporcumuz ile büyük bir aileyiz. Şimdi Sayın Belediye Başkanımızdan destek bekliyoruz.” şeklinde konuştu.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR


[gallery ids="79642,79643,79644"]

13 yorum:

can dedi ki...

peki siz ne vereceksiniz futbolcuya böyle saçmalık olmaz ben 1 sene boyunca ordaki arkadaşların kendı ustleriyle çalıştıklarını gördüm bu belediyeler her sene eşortman vs gibi konularda her takıma yardımcı oluyo ve sen topçuna bişey vermeden bisey istiyemezsın

osman dedi ki...

Ilker kurtuluş haklı

Yiğit Sağlam dedi ki...

Lig kısa zaman içinde başlayacak bu takımın maçlarında çıkacak olaylara bakalım ondan sonra gençlere kazandırabileceklerini konuşalım.Bu insanlar şimdiye dek hangi futbolcuya birşey katmışki gördüğünüz gibi daha çok kendilerine yontuyorlar...

Ramazan dedi ki...

As Başkanmış,yönetim toplanmış,antranörmüş...Yönetim dediğin sporcusundan para toplar mı? kendinizi haber yaptırıp rezil ediyorsunuz.Çekin gidin kulüpten mıllet sızden illallah etti

bayram kutsal dedi ki...

ben alibeyköy imarspor kulübü as başkanı olarak bu kulübün kurucularından biriyim 1. imarspor kulübü kuruldugunda elini cebe atmayanlar 2. kulüp kuruldukdan sonra kulübe kapak atmaya çalışanlar 3 eyüp ilçesinde 23 kulüp var 23 kulüp aidat almıyormu yaz okulu yapmıyormu veya peşin 100 tl malzeme 30 ise 100 e satmıyormu veya yaz okulu adı altında o gençleri soymuyormu biz çok şükür 10 tlye kalmadık benim futbolcularım beni alakadar eder benim futbolcularım beni veya bizleri sevmese saygı duymasa veya sizlerin dediği gibi biri isem neden 4 yılda 450 futbolcu bu kulübün kapısını açmış çekemeyenler boşa uğraşmayın ben bayram kutsal yaşadığım sürece imar spor kulübü allahın izni ile gideceği yere kadar gidecek sizler çok biliyonuzya unutmayınki 2 idman da m2 koli su 10 tl 1 de maç 15 tl bunun elektiriği bunun aracı bunun sağlık malzemesi bunların toplam gideri 10 tl ile oluyorsa veya karşılayacak deli kanlı varsa yada ben aldığım maaşı bu gençlere harcarım diyen varsa gelsinde onu görelim allaha şükür olsun kazanıyorum yediriyorum cocuklarım başarı getiriyorya pirim veriyorumya zorunuza gitmesin bu aslanlarıma hersey feda olsun biz ölümüne alibeyköylüyüz biz imarspor için canımızı ortaya koyup yola devam edenlerdeniz . siz sahası olan kulüpleri yaz okulu adı altında dolandıran kulüpleri eleştirin tabi o cesaret varsa

ismet dedi ki...

bayram kutsal beyfendi öncelikle yasal toplumsal birliktelik yani dernek yasalarıderki butür toplumsal kurum ve kuruluşların bizati sahipleri olmaz derneginizin tüzügünde bir yada ikiyıl başkanlık yapabilirsin gerçekten futbol adına güzel şeyler yapıyorsan toplumsana teveccügünü göterecektir aksi halde orasını ticaret hane olarak kullanıyorsan devlet yakana yapışır senden hesap sorar saygılarımla

İMARSPOR dedi ki...

İSMET BEY KARDEŞİM BEN BU KULÜBÜ MAHALLEMİZ ADINA ÜYELERİM ADINA GENEL KURUL ADINA 53 ÜYE 38 ÜYE BENİM VE AKRABAM VE ARKADAŞIM EĞER ONALAR BU GÖREVE LAYIK GÖRMÜŞ İSE BEN BU GÖREVİ SEVE SEVE KABUL EDERİM HİÇ BİR KUL DA BUNA MANİ OLAMAZ HE BU ARADA BURASI TİCARET HANE OLSAYDI İMARSPOR KULÜBÜNE ALLAHIN BİR KULU KULÜBÜN ADINI AGZINA ALAMAZ VE BU LAFLARI SÖYLEYEMEZ İMARSPOR KULÜBÜ TÜZÜGÜNDE 3.2 ÇOGUNLUGU SĞLAYAN BU KULÜPDE BAŞKAN OLUR DEĞİL DEVLET ABD GELSE BUNA MANİ OLAMAZ YASA NEYSE ODUR KULÜBÜM 2009 YILINDA KURULAN VE 400 SPORCUSU 53 ÜYESİ 6000 DESTEKCİSİ İLE ÇIRÇIR MAHALLESİNDE FALİYET GÖSTEREN BİR KULÜPDÜR ALT YAPISI İLE 8 KATEGORİDE LİGLERE KATILAN VE EYÜP İLÇESİ SINIRLARINDA 23 KULÜP 1 TANESİ PROFOSYONEL OLMAK ÜZFE 23 KULÜPDEN SADECE 3 TAKIM 8 KATEGORİYE KATILIYORSA BU KULÜBÜ TEBRİKMİ ETMEK LAZIM YOKSA ÇAMUR AT İZİ KALSIN HAKARET Mİ ETMEK LAZIM SORUYORUM SİZE BAYRAM KUTSAL 400 SPORCUYA SAHİP ÇIKIYOR DİYE ADİ İLAN EDİLİYORSA BU BİZİM TOPLUMUN HATASI DEĞİLMİ BAYRAM KUTSAL İŞİNDEN GÜZÜNDEN EVİNDEN BARKINDAN AYRI KALMIŞ BİRİ OLARAK COCUKLARINA SAHİP ÇIKMAYA DEVAM EDECEKTİR . BU ARADA BURASI TİCARET VEYA SİYASET MEYDANI OLMAYACAKTIR BU FUTBOLCULAR BİZLERİ SEVMESE 8 KATEGORİ DEMEK 200 FUTBOLCU DEMEK EGER BİZ ADİLİK YAPMIŞSAK VEYA SAHTEKARLIK YAPMIŞSAK BU COCUKLAR BU KULÜBÜN KABISINI AÇMAZLARDI BEN BAYRAM KUTSAL OLARAK İMARSPOR KULÜBÜ BAŞKANI OLDUGUM SÜRECE İMARSPOR FALİYETLERİNE DEVAM EDECEKTİR . İMARSPOR KULÜBÜ KURUCULARINDAN BAYRAM KUTSAL

İMARSPOR dedi ki...

İMARSPOR KULÜBÜ AİDAT 10 TL ALCAKTIR SAHA ARAÇ SU VE KULÜP GİDERLER YILLIK 15000 TL DİR BU KULÜP FUTBOLCU AİDATLARI TOPLAM 4000 TL KALAN 11.000 TL Yİ SİZ DEĞERLİ KARDEŞİMMİ VERİYOR KONUŞMAK GÜZEL AMA BİRDE İCRAT YAPSANIZ GÜZEL OLURDU BAŞARIMI 4 YILLIK KULÜP 2 SENE ÜCT ÜSTE U-13 - U-14 SAMPİYON OLMUŞ NEDEN SAHAMI VAR YADA SOYUNMA ODASIMI VAR YADA COĞU KULÜP GİBİ GELİRİMİ VAR HAYIR NEYİ VAR BİLİYORMUSUNUZ BAYRAM KUTSALI RAMAZAN KUTSALI ALİ DEĞİRMENCİSİ EROL AYARI OSMAN CERENİ HAYRETTİN YILDIRIMI VEDAT GÜNTAYI VE DAHA İSMİNİ YAZMADIĞIM COK VELİM ÜYEM VE YÖNETİCİM VAR COK ŞÜKÜR BİZ KENDİ İŞİMİZİ GÖRÜYORUZ SİZİN GİBİ BOŞ KONUŞANLARA GEREK YOK BU KULÜPDE ALLAHIMA ŞÜKÜRLER OLSUNKİ BUGUN U-17 TAKIMIMIZ KUROSUNUDA YAPDIK BİZ KARDEŞLERİMİZ İÇİN CANIMIZI ORTAYA KOYDUK KOYMAYA DA DEVAM EDECEĞİZ . HE BİRDE BELEDİYEMİZ TESİSİMİZİ YAPSIN ONDAN SONRA GÖRCEZ NELER OLCAK BU KULÜPDE EYÜP İLÇESİ İMARSPOR KULÜBÜNÜ KONUŞACAK TABİ SİZİN GİBİLER BUNU ANLAYAMAZ KULÜBÜMÜZ HER FUTBOLCUYA AÇIK İYİSİ KÖTÜSÜ ÖNEMLİ DEĞİL ÖNEMLİ OLAN FUTBOL SEVGİSİNİ VE O FUTBOLCUYA MADDİ VE MANEVİ DESTEK OLABİLİYORSAK BU BİZE YETER ALLAHIMA SÜKÜRLER OLSUN

erol dedi ki...

Beyler yorum yapın ama gerçekleri bilmeden yapmayın sorun söyleyelim bilgilendirelim.
ben imarsporda gönüllü yardımcı hocalık yapıyorum bedavaya ayrıca yada 150-200 tl arasında cebimden harcıyorum sadece ben degil yönetimde harcıyor 450 topcu var ayrıca 8 takımla bu sene amatör mücadele edicez.
tesis yok soyunma odası konteyner var wc yok su yok elektrık yok ne var ruh var huzur var. sadece lig maçı baslayan takımın oyuncusu 10 tl veriyor herkes değil yanı u-17 ve u-15 takındaki 40 topcu aylık 400 tl kulube katkı saglıyor yönetim olarak bizlerde 2ooo cıvarında destek saglıyoruz antremana servisle gidiliyor.giderin 5 de 1 ini topcu karsılıyor bizim tesisimiz yok gelirimizde yok cocukların parasını alıp da yiyecek kadar serefsiz değiliz çok şükür biz gençlik sağlıklı yetişsin diye elimizden geleni yapıyoruz yapacagız çamur atmayın gelin bakın görün kapımız açık gidip belediyeye hesap sorun bizim verdigimiz para ile spor tesisi yapıp spor tesisinden faydalanmamız için aylık 70 tl para kesiyor.her kulubun tesisi olmalı geliri olmalı gelirinide kontrol etmelıler biz bir seylerı yasatmaya çalısıyoruz sizler baltalıyorsunuz önemlı degil baltalayın bizler daha çok hırs yapıp takımı şampiyon yapıcaz.

EROL dedi ki...

Cebinde akrep olanlar gençliğe değer veremezler malesef bizlerin mahallemizin gençlerine verdiğimiz önemi karalamak isteyenler var ayda 10 tl bir paket sigara parası önemli olan burada kulubu yasatmak bu para sadece ligi oynanan takımdan alınıyor.
450 sporcu ayda 10 tl den 4500 tl ALINMIYOR.Abartılı yazmayın.
Yönetim cebinden para harcıyor reklam karsılığı forma yaptırıyoruz sahaya cıkıyoruz .sporcuların eve gidecek yol parası olmadığı zaman yönetim olarak para veriyoruz yeterki antremana gelsin kötü alışkanlıklara sapmasın enerjisini yaksın.
AYDA 4OO TL 2 TAKIMDAN ALINAN PARA HARCAMA 2500 CIVARINDA VERİLEN EMEK
HARCANAN ZAMAN CABASI ELEŞTİRİN SPONSOR BULURSAK 10 TL DE ALMAYACAĞIZ
BUNUNDA ÇALISMASINI YAPIYORUZ.HIRSIZ DEĞİLİZ GÖNÜLLÜYÜZ

erol dedi ki...

can arkadaşım beledıye veriyor 2 takım forma biz sekız takımız ayrıca tesis yok gelir yok yönetim ayda 2000 tl harcıyor sadece futbolcudan 4 ayda 40 tl alıyoruz bize destek oluyor biz çocuklarımızın rızkını onlara verdiğimiz gibi gönüllü hocalık yapıyoruz hiç bir menfaatımız yok bir tane konteyner var wc yok su yok elektrik yok bizler çocuklar kötü alışkanlıklara sapmasın diye bu işe gönül verdik 10 tl büyütmeyin.BELEDİYE BİLE BİZDEN TOPLADIĞI PARA İLE YAPTIĞI SPOR TESİSİNDEN SPOR YAPANLARDAN 70 GİBİ AYDA ÜCRET ALIYOR BUNU SORGULAYIN

Hasan dedi ki...

Ben bu kulubün 5 yıllık lisanslı futbolcusuyum 4 yıl kaptanlık yaptım, evet yeri geldi para toplanmasına karşı çıktım yeri geldi bu konu için de tartıştım ama ne zaman ki ramazan hoca ve bayram hocayla samimi oldum işte o zaman ne kadar para harcandığını görüm kulube Bayram hoca ve Ramazan hoca Bu 2 adamın emeği tartışılamaz biz Futbolcular olarak 10 TL vermeye gönülden razıyız Yönetici, Başkan, Hocamızı suçluyıcağınıza bu kulube yardım etmeyenleri suçlayın tabi siz de haklısınız bu kulup hep olucak öyle yada böyle Fakiriz ama Gururluyuz ALLAHA şükür. Kum sahada antreman yapıyoruz çamur yutuyoruz hep bu kimin suçu Başkanımız ne yapsın Bi tesis en az 500 milyar bi yardım olmadan Başkan ne yapsın Parseller,Karadolap,Güzeltepe,Alibeyköy bu kuluplere belediye sürekli saha yapıyor İMARSPOR'a neden bi destek yok neden bi yardım yok eksiğimiz ne fazlamız bile var 2 takım şampiyonluk var ama bunlar hep göz ardı ediliyor bide utanmadan gelip laf atanlar var Tekrar söylüyorum kuluple alakası olmayanlar bu kulupten uzak dursun eğer bi sıkıntısı olan varsa yerimiz belli KUM saha BAYRAM BAŞKAN, RAMAZAN HOCA , ŞÖFÖR ALİ abi, Yar. ant. Erol hoca teşekkür ederim bu isimlere emekleri büyük arkadaşlarımla kulubümüzü armamızı çok seviyoruz verdiğimiz 10 tl ile mutluyuz Başkan ve hocamızı seviyoruz. MAVİ BEYAZ İMARSPOR

Burhan dedi ki...

ARKADAŞLAR BU TÜR YALAKALIKLARA GEREK YOK HASAN SENI YAKINDAN TANIYORUM BU KLUPTEN KOVULAN DISIPLINSIZ BIRISIN. BU KLUP TOPCULARINA HIC BIR SEY VERMEDEN ONLARDAN COK SEY ISTEYEN BIR TAKIM. BU KLUBU TICARETHANEYE DONUSTURMUS BIR BASKAN LA BU ISLER YURUMEZ BUNUN HESABI SORULMALI SORULACAKTA COK AZ KALDI.BEN BU GECLERE ACIYORUM MALESEF Kİ.. ELIMDEN GELENI YAPACAGIMA YEMIN EDERIM GEREGININ YAPILACAGINDAN EMIN OLABILIRSINIZ SAYIN BASKANIM. UNUTMAYIN KI PARADAN ONEMLI SEYLERDE VARDIR. SEVGI SAYGI GIBI SIZ PARAYA YENILMISSINIZ BEN YAPAYIM BANA YAPMASINLAR MANTIUGIYLA OLMAZ. ÇOK AZ KALDI COCUKLAR BU FUTBOLDAN SOGUTAN ADAMLAR YUZUNDEN HEVESINIZ KACMASIN DAYANIN BU ADAMLAR TOPCULARI MAHVEDIYOR TURKIYE SAMPIYONU BI TAKIM CIKABILECEK KAPASITE VAR ONCE KAFA DEGISMESI LAZIM.. ÇOK YAKINDA GORUSMEK DILEGIYLE SAYGILARIMLA BURHAN.

U17'deki Beykoz derbisinde puanlar paylaşıldı

İstanbul Amatör Ligleri U17 Yaş A Kategorisi 17.Grubunda ilk yarının son hafta karşılaşmalarından birinin adresi de Çavuşbaşı M.Hanefi Dilma...