Perşembe, Eylül 05, 2013

Sıra kimde Sezer Polat?

İstanbul Süper Amatör Ligde ilk iki haftada iki maç yöneten Bölgesel Hakem Sezer Polat oldukça ilginç bir istatistiğe imza attı. Şimdi gözler genç Hakemin bu hafta yöneteceği maça çevrildi!



CSC_0052


Önce Vedat Arıkan…
25 Ağustos 2013 Pazar günü Zeytinburnu Belediyesi Hasan Doğan Stadında 1-0 ev sahibi üstünlüğü ile sona eren İMES-İstanbul Kastamonu-Kazım Karabekir Mevlanaspor maçını Sezer Polat yönetti. Bu maçın ardından Gaziosmanpaşa temsilcisi Kazım Karabekir Mevlanaspor Teknik Direktörü Vedat Arıkan ile yolarını ayırdı ve takımının başına Kerem Barut'u getirdi.


IMG_3798 


Sonra da Metin Aydemir…
Maçın Gözlemcisi İlker Şendoğan’ın bu maçta çok beğendiği yüksek puan verdiği Sezer Polat’ı İstanbul İl Hakem Kurulu, 2.haftada Esenyurt Belediyesi Hakan Şükür Stadında oynanan Esen Bayburt-Alibeyköyspor maçına atadı. 1-1 sona eren maçın ardından Sezer Polat, Gözlemcisinden yine yüksek puan almayı başardı ancak bu maçın ardından Alibeyköyspor, Teknik Direktör Metin Aydemir ile yollarını ayırıp, takımın başına Yakup Kalafat’ı getirdi.


 


Yılmazer mi yoksa Kambur mu?
Genç Hakem Sezer Polat ligin üçüncü haftasında, Göktürk sahasında oynanacak olan 1.Gruba ait Kemerburgaz-Esenler maçını yönetecek. İki takımın başında da geçtiğimiz seneden devam eden ve camiaları tarafından çok sevilen Cemil Yılmazer ile Hilmi Kambur görev yapıyor. Haber biraz nükteli olsa da gelecekte iyi bir Hakem olacağını düşündüğüm Sezer Polat’ın kötü ününün bu hafta son bulmasını ümit ediyorum.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

6 yorum:

mustafa can dedi ki...

İnanılmaz bir yorum inanımaz bir istatistik müthiş bir uyarı müthiş bir gönül alma ve taltif
Ali kemal demir şapka çıkarıyorum 100 binler kazanan yorumcularında ders almasını diliyorum

horoz dedi ki...

valla kimden ne puan aldı bilemem .alibeyköy maçını izlemedim ama mevlana .kasatamonu maçında ikinci yarı başladı sarı kartın eleştirilecegi pozizyonda kırmızı çıkardı 5 dakika uzatma gösterdi artı 6 da mevlana gol yedi..5 dakika oyun ikinci yarıda durmadı..neye göre uzattı..

HAKEM34 dedi ki...

ilk önce maça çıkarken nasıl ayakkabı giyileceğini öğrensin bu arkadaş.o nasıl ayakkabı yaaa

sezgin dedi ki...

İl hakem kurulunun en büyük torpillisidir kendisi.Bunu hakem camiasındakı herkes bılır...Çok çok ilginç bir istatikmiş.Tebrik ediyorum sizide..

ilhan dedi ki...

Ben yıllarca Saha komiserliği yaptım 4 yıldırda Yaşım gereği Hif hakem olarak devam ediyorum. Ali kemal kardeşim de tanır beni yorumlarını ve haberlerini takip ettiğim bir kardeşimdir kendisi.Sezer kardeşime sıra gelince şunu öncelikle belirteyim "MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR" yıllarca bizim Şenol GÜNEŞ ile uğraştılar" vay efendim karizması yok vay efendim kıyafeti bozuk vay efendim konuşması bozuk ben şunu söylemek istiyorum Şenol GÜNEŞ ne kadar "ADAM GİBİ ADAMSA" "SEZER POLAT DA ADAM GİBİ ADAMDIR" bırakın ayakkabısını, bırakın il hakem kurulu torpillerini falan hepsi hikaye SPOR VAZGEÇİLMEZ BİR TUTKUDUR.öncelikle ALİ KEMAL ve SEZER KARDEŞİM OLMAK ÜZERE HERKESE SELAM VE SEVGİLERİMLE

akd dedi ki...

Teşekkürler İlhan Hocam...

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...