Salı, Eylül 17, 2013

Öz Alibeyköyspor’dan anlamlı kampanya

Türk Kızılayı Eyüp Şube Başkanlığı ve Öz Alibeyköy Spor Kulübü Derneği iş birliğinde örnek bir projeye imza attılar ve 15 Eylül Pazar günü Öz Alibeyköy Spor Kulübü’nde tüm vatandaşlara açık kan bağışı kampanyası düzenlendi.



“Kan Ver, Hayat Ver” sloganıyla gerçekleştirilen kan bağışı kampanyasına destek olmayan isteyen başta Öz Alibeyköy Spor Kulüp Başkanı Metin Çırpan olmak üzere, Yönetim Üyelerinden Başkan Yardımcısı Sami Demir, Genel Sekreter Rahmi Uçak, As Başkan Necat Çetin ve Genel Kaptan Yücel Söküt ile birlikte Yönetim Kurulu Üyeleri Ramazan Ünay, Rıdvan Azman, Karadolap Mahalle Muhtarı Celal Düzgün, Akşemsettin Mahalle Muhtarı Türk Kızılayı Eyüp Şube Yönetim Kurulu Üyesi Avni Demir, Kızılay Eyüp Şube Yönetim Kurulu Üyeleri İsmail Altıntaş ve İsmail Yılmaz, Eyüp Kulüpler Birliği Başkanı Yahya Sünnetçi, Eyüp Kulüpler Birliği Yöneticileri Adem Hanedar ve Kamil Yıldız, Teknik Direktör Orhan Pekkoç, Öz Alibeyköy Spor Futbol Okulu Antrenörü Gökhan Demir,  Huzur Taksi Başkanı Ercan Tayfur'un yanı sıra, Öz Alibeyköy Spor Kulübü Derneği Üyeleri, sporcuları ve çevre halkı bu örnek kampanyaya katıldılar.


 


Öz Alibeyköy Spor Kulübü Başkanı Metin Çırpan yaptığı açıklamada, “Öz Alibeyköyspor olarak böyle bir organizasyonda yer almaktan büyük mutluluk duyduk. Yöneticilerimiz, Üyelerimiz, çevre halkımız ve taraftarlarımız kan bağışına yoğun ilgi gösterdiler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Bu tarz faaliyetlerimiz devam edecektir” dedi.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR


[gallery link="file" ids="80871,80872,80873,80874,80875,80876,80877,80878,80879,80880,80881"]

2 yorum:

Ogün Koca dedi ki...

Metin başkan ve yönetiminden ALLAH razı olsun...

Ogün Koca

Rahmi UÇAK dedi ki...

18.Kan bağışımı yapmaktan büyük onur duyuyorum.Herkesi kan vermeye davet ediyorum.Birgün bu kanlar size de gerekli olabilir.

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.