Perşembe, Eylül 19, 2013

Kamuran Gazi hakemden şikayetçi

İstanbul Süper Amatör Lig 2.Grup ekiplerinden Batı Trakyaspor’un Teknik Direktörü Kamuran Gazi, Vardar maçını yöneten Hakem Mustafa Kürşad Filiz’i eleştirerek, “maçı umursamıyor ve bize karşı çok yanlış konuşuyor” dedi.



14 Eylül 2013 Cumartesi günü Zeytinburnu Merkezefendi Stadında oynanan Batı Trakya Türkleri-Vardar maçı başladığı gibi 0-0 sona ermişti.



Bu maçın ardından bir açıklama yapan Batı Trakyaspor’un Teknik Direktörü Kamuran Gazi, maçın Hakemi Mustafa Kürşad Filiz’in maçın sonucunu doğrudan etkilediğini ifade ederek şunları söyledi: “Vardar ile zorlu bir maçı geride bıraktık ancak sahada çok kötü maç yönetmesinin dışında maçı ciddiye almayan bir Hakem vardı. Ben şimdiye kadar hiç olmadığım kadar bu Hakeme kızgınım. Biz takımlar, telafisi olmayan maçlar oynuyoruz. Hakemler bizim neler çektiğimiz bilmezden gelmesinler. Maçları ciddiye almalarını istemek çok şey istemek değildir. Bu haftaki Hakemin yönetiminden asla memnun değilim, davranış şeklinde asla memnun değilim. Biz Hakem kesinlikle bu kadar kötü maç yönetemez. Bu Hakem, maçta Vardarspor’un 1, bizim ise 3 golümüzü yedi. Oyuncularla diyalogu çok kötü bir Hakem vardı sahada. Bizimle de tehdit eder gibi konuşuyor. Ben yıllardır bu mesleğin içindeyim hiç bu kadar sinirlendiğimi hatırlamıyorum” dedi.



“Kapı açtım ve çıkmak istedim”Hakem Mustafa Kürşad Filiz’in maçın kontrolünü tamamen kaybettiğini söyleyen deneyimli Teknik adam, “Sahada en sakin olması gereken kişi Hakem olmalıyken sahada sinirli, asabi ve ve işini yapmayan birisi vardı. Ben hayatımda bu kadar maçı umursamayan ve kafasına göre maç yöneten birisini ilk defa görüyorum” dedi. Bir pozisyon sonrasında Hakeme itiraz ettiğini belirten Gazi, “yanıma geldi ve ‘seni dışarı atarım’ dedi. Ben 60 yaşındayım, o ise 20’li yaşlarda, bana nasıl bu derece dik sözlü konuşur halen anlayamıyorum. Zaten bu konuşmasının ardından sahanın kapısını açtım ve sahayı terk etmek istedim ancak görevliler mani oldular” dedi.



“Hakemi uyarsınlar!”Bir İl Hakem Kurulu Üyesinin de maçı izlediğini sonradan duyduğunu belirten Kamuran Gazi, “Hakemin verdiği her karar nasıl bu kadar yanlış olabilir aklım almıyor. Hakem sanki o gün maçta değildi. Kimse bu Hakemleri izlemiyor mu? Neden kötü maç yönettiklerinde onları da dinlendirmiyorlar, takımların canlarının yanmasına neden müsaade ediyorlar. Sonuçta bu Hakemin yönetiminden kimse memnun kalmadı. Amatör maçlara önem vermeyen Hakemleri maçlarımızda görmek istemiyoruz. Sonuç olarak benim Kulübüm Batı Trakyaspor ilkeleri gereği her zaman Federasyona ve Hakemlere karşı saygılı davranmıştır ancak tahammülüz kalmıyor, ilgililerden rica ediyorum bu Hakemi karşılarına alıp konuşsunlar” dedi.



HABER: ALİ KEMAL DEMİR

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.