Pazartesi, Haziran 03, 2013

Erokspor transfere hızlı başladı

1 sezon aradan sonra Süper Amatör Lige geri dönen ve hedefini Bölgesel Amatör Lig olarak belirleyen Erokspor, dış transferde iki önemli oyuncuya imza attırdı.



 
Geçtiğimiz sezon Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Adapazarı’nda forma giymiş olan 1980 doğumlu Ali Yavuz Akkaya ile 3.Lige çıkan Çıksalınspor’da görev yapan 1983 doğumlu kaleci Oktay Özmen, Beyoğlu ekibi her konuda anlaştılar.


 
Erokspor’un, Eyüp’te bulunan Tesislerinde Kulüp Başkanı Fikret Kurt, Başkan Vekili Selami Taşer, Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Başar ve Yönetim Kurulu Üyesi ve Transfer Komitesi Başkanı Erol Günay’ın da katıldığı törende kendilerini Eroksporlu yapan imzayı atan tecrübeli futbolcular başarı sözü verdiler.


Ali Yavuz: Yuvama geri döndüm
İmza töreninden sonra Yerel Futbol’a bir açıklama yapan golcü futbolcu Ali Yavuz Akaya, “yuvama geri döndüğüm için çok mutluyum. Erokspor’un büyük hedeflerine katkı sağlayacağımıza inanıyorum” dedi.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

1 yorum:

fuat ateş dedi ki...

oktay abi hayırlı olsun Allah utandırmasın 2 sezon boyunca bıze çok desteğin oldu her zaman yanımızda oldun takımın 3. lıge çıkmasında buyuk emeğin oldu her takıma senin gibi bir kaptan lazım erok spor ile şampiyonluklar yaşıyacagına inanıyorum başarılar kralll (mabiyala) :)))

İfa'nın gençleri 8'de 8 yaptı

İstanbul U-17 A Ligi 12. Grup 8. hafta karşılaşmasında İfa Spor, deplasmanda Sultangazi Sultançiftliği’ni 2-0 yendi.