Perşembe, Haziran 27, 2013

Ekşioğlu: Teşekkür edeceği yerde, tepki gösteriyorlar!

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden Selami Ali Yeşil Saha Spor Kulübü,  Acıbadem Üsküdar maçının Ümraniye Belediye Stadına verilmesi sebebiyle ligden çekildiğini açıklamıştı. Bu tepkiye İstanbul futbolun başındaki isimden cevap gecikmedi.



Üsküdar ekibinin Kulüp Başkanı Özkan Oğuzatak yaptığı açıklamada, “Acıbadem Üsküdar maçımız manasız bir şekilde Ümraniye Belediye Stadı’na verildi. Buna da gerekçe olarak Haydarpaşa Stadı’nda oynadığımız maçta birinin sahaya girmesi gösterildi. Ancak nedense ceza ligin bitimine kısa bir süre kala verildi. Buna tepki olarak ligden çekildik ve Marmara Karayolları maçına çıkmadık” demişti.


 


“Her kafasına esen Ligden çekilirse sonucuna da katlanır”
Bu sözlere TFF İstanbul İl Başkanı Yemen Ekşioğlu’dan cevap geldi. Ekişoğlu yaptığı açıklamada, “İnsanlar eleştiri yaparken, bir Kuruma tepki olarak karar alırken dikkatli davranmalı ve haddini bilmeli. Selami Ali Yeşil Saha Spor Kulübü Başkanı bana laf atmaya kalkmasın. Takımını ligden çekilmiş, benim çok umurumdaydı. Her kafasına esen, sebepli, sebepsiz yere ligden çekilirse bunun yaptırımlarına da katlanmak zorunda kalacağını unutmamalı” dedi.


 


“Omzum yoruldu artık”
Bazı insanların yaptıklarını bir türlü kabullenemediğini söyleyen TFF İl Başkanı Yemen Ekşioğlu, “Dost bildiklerimden bu tepkileri alınca üzülüyorum. Bu tavırlar beni çok yoruyor, omzum yoruldu artık. Bazılarını omzumdan indirdiğimde hemen söylenmeye başlıyorlar. Bu nedir? Nasıl bir Yöneticilik örneğidir? “ben kızdım, ligden çekildim, var mı böyle? Bir Spor Kulübünü yönetenler, temsil ettiği Kurumu en iyi şekilde idare etmeli ve aldıkları kararlarla Kulübün istikbaline dair doğru atımlar atmalıdırlar. Böyle düşünmeden davranmak yakışık almaz” şeklinde konuştu.


 


“Sorumsuzca davranıp bizi üzüyorlar”
İstanbul’da bir sezonda 20 bin müsabaka oynandığına vurgu yapan Ekşioğlu, sözlerinin devamında "birkaç münferit olay haricinde Allah’a şükürler olsun, Ligi sağ-salim bitirmek üzereyiz. Bizler, her gün İstanbul futbolunu nasıl daha iyi yerlere getireceğiz diye kendimizi paralarken, şimdiye kadar, maddi imkânları yetersiz destek olduğumuz başı kişiler, sırf semtinin gencecik çocukları temiz sahalarda spor yapsın, temiz soyunma odalarında giyinsinler, daha iyi şartlarda spor yapsın diye kolladığımız ve üzerine titrediğimiz camiaların yöneticileri kendilerine imtiyazlı davrandığımız halde sorumsuzca davranıp bizi üzüyorsa talimatların gereğine de katlanacaklar." şeklinde konuştu.


 


“Teşekkür edeceği yerde, tepki gösteriyorlar”
“İstanbul’da toprak saha neredeyse yok denecek kadar az kaldı” diyen Yemen Ekşioğlu, “gelecek sezon kendi özel sahası olmayan hiçbir Kulübü, alt yapı maçlarını dâhil başka Kulüplere ait sahalara vermeyeceğim. Selami Ali Yeşil Saha Spor Kulübü’nün Haydarpaşa Stadı’nda oynaması gereken Acıbadem Üsküdar maçını da Üsküdar’ın en güzel Stadı olan Selimiye Stadına vermekle mi hata yapıyorum? Selimiye Stadında başka takımlar ücreti karşılığı oynarken, Selami Ali Yeşil Saha Spor Kulübünün bu Statta oynaması tepki gösterilmesi gereken bir davranış mıdır?”  dedi.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

1 yorum:

özkan dedi ki...

sevgili yerel futbol ailesi ben böyle demeçler vermedim size nerden cıkıyo böyle laflar anlamış degilim efkan kardeşim beni aradı başkanım maçınız ne oldu dedi bende kendisine biz maça çıkmadık kalan 2 maçada çıkmıycaz yazı verdim dedim efkan beyde hayırdır başkanaım neden çıkmıyorsunuz dediginde kendisine maddi imkanlardan dolayı iki deplasmana gidemiycez dedim ve ardındanda bana göre haksız olan acıbadem maçından bahsettik haydarpaşada oynanması gereken maçı ümraniyeye vermişler dedim haydarpaşada oynasydık bizi yenemezlerdi toprakta biz yenilmiyoruz zaten dedim kendisine yani kara yoları maçına tepkiden çıkmıyorum diye bir laf etmedim idamızda bitmiş oldu son 5 hafta kaldıgında acıbadem ile aramızda 4 puan vardı maçımızı ümraniye belediye sahasına vermişler bende ufuk tatar beyfindiyi aradım bu maç neden oraya verildi dedim sonra maçı selimiyede oynattılar sevgili yemen başkanım beni arasaydı bu sayfalarda işimiz olmazdı ogün yemen başkanım ankarada toplantıdaydı haberi bile yoktu maçların nereye verildinden belki ufuk bey aradaı maçı selimiyede oynattı yemen başkan ama tuzla/kınalıada/karayoları/yenisahra/sapanbagları haydarpaşaya geldi malesef acıbadem gelmedi haydarpaşaya...saygılarımla .. ÖZKAN OĞUZATAK S.ALİ.YEŞİLSAHASA SPOR KÜLÜBÜ BAŞKANI

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.