Pazartesi, Haziran 10, 2013

Dost Tribün Projesinde muhteşem final!

Eyüp İlçe Emniyet Müdürlüğü görevinde 1’nci yılına yaklaşan 3.Sınıf Emniyet Müdürü Kenan Şaban Süzgün’ün sporda şiddeti önlemeye yönelik başarılı çalışmaları devam ediyor.



 
Eyüp’te bulunan İlköğretim Okulları ve Liselerin katılımıyla düzenlenen ve 1 hafta süren, Eyüp İlçe Emniyet Müdürlüğü ile Özel Eyüp Tarih Koleji’nin işbirliği ve Eyüp İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün destekleriyle gerçekleşen Dost Tribün Projesi’nin,  Eyüp Belediyesi Alibeyköy Spor Tesisleri’nde gerçekleşen final maçları ve kapanış töreni çok güzel görüntülere sahne oldu.



Kapanış törenine, Eyüp Kaymakamı Osman Kaymak, Eyüp İlçe Milli eğitim Müdürü Serkan Gür, Eyüp Belediye Başkanı İsmail Kavuncu, Eyüp İlçe Emniyet Müdürü Kenan Şaban Süzgün, Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Ali Düşmez, Eyüp Belediyesi Meclis Üyeleri, İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkan Vekili Fikret Sivri, Eyüp Kulüpler Birliği Başkanı Yahya Sünnetçi, İASKF Yönetim Kurulu Üyeleri Asım Özdemir ve Metin Çırpan’ın yanı sıra, Alibeyköyspor Başkanı Ali Zengin, Alibey Hospital Parseller Spor Başkanı Özcan Yerdak, Güzeltepespor Başkanı Murat Çelik, Nişanca Kalespor Başkan Yardımcısı Ramazan Güven ve Okul Müdürleri, Öğretmenler, veliler, öğrenciler ile çok sayıda sporsever katılırken, TEK Rumeli TV Spor Müdürü Mehmet Çelik, Halim Tulis ve Nazmi Alkış gibi usta gazeteciler de etkinlikte yer aldılar. 



İlköğretim’de şampiyon Serdar Aksun oldu
Dost Tribün Futbol Turnuvasının Yıldızlar kategorisi final maçında Alibeyköy Serdar Aksun İlköğretim Okulu ile Alibeyköy Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu karşılaştılar. normal süresi 4-4 eşitlikle sona eren maçta rakibini penaltı atışları sonucunda mağlup eden Alibeyköy Serdar Aksun İlköğretim Okulu şampiyon oldu. Şampiyon takıma ödülünü Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi ve İASKF Genel Başkanı Ali Düşmez verdi.



Liselerde şampiyon Otakçılar
Alibeyköy Anadolu Lisesi’nin üçüncü olduğu ve ödülünü Spor Spikeri Sabri Ugan’dan aldığı Liseler kategorisindeki final maçı Eyüp Otakçılar Lisesi ile Alibeyköy Endüstri Meslek Lisesi arasında oynandı. Antrenörlüğünü, Beden Eğitimi Öğretmeni ve Eyüpspor’un başarılı Teknik adamlarından Yılmaz Lise’nin, Koordinatörlüğünü ise Beden Eğitimi Öğretmeni Fatma Solak’ın yaptığı Eyüp Otakçılar Lisesi, 3-0 öne geçtiği maçta bir kişi eksik kalmasına rağmen rakibini Kadir Serbest (2) ve Kadir Hancı’nın golleriyle 3-2 mağlup etti ve turnuvanın şampiyonu oldu.



Yıldızlarda en iyi taraftar Güzeltepe İlköğretim Okulu
Turnuvanın en büyük ödüllerinden ikincisi Güzeltepe İlköğretim Okulu’nun oldu. Dost Tribün Futbol Turnuvasının Yıldızlar taraftar şampiyonuna ödülünü Eyüp Belediye Başkanı İsmail Kavuncu verdi.



Halis Kutmangil Lisesi en iyi taraftar seçildi
Dost Tribün Futbol Turnuvasının Liseler taraftar şampiyonu seçilen Kemerburgaz Halis Kutmangil Lisesine ise ödülünü Eyüp Kaymakamı Osman Kaymak verdi.



Düşmez: Sporda şiddeti sona erdireceğiz
Dost Tribün Futbol Turnuvasının kapanış törenine Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte katılan ve bir ara tribüne çıkıp, lise öğrencileri ile birlikte tezahürat yapan Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Ali Düşmez yaptığı konuşmada, TFF olarak sporda şiddeti sona erdirmek için yoğun çaba harcadıklarına vurgu yaparken, etkinliği düzenleyenlere ve katılımcılara teşekkür etti.


 


Not: Haberin devamında 60 adet fotoğraf mevcuttur. Bu fotoğrafları bilgiyasarınıza kayıt etmek için ilgili fotoğrafın üzerinde "sağ" tuş ile "aç" komutu marifeti ile fotoğrafı orjinal boyutunda indirebilirsiniz.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR


[gallery link="file" order="DESC" columns="5"]

Hiç yorum yok:

U17'deki Beykoz derbisinde puanlar paylaşıldı

İstanbul Amatör Ligleri U17 Yaş A Kategorisi 17.Grubunda ilk yarının son hafta karşılaşmalarından birinin adresi de Çavuşbaşı M.Hanefi Dilma...