Perşembe, Haziran 06, 2013

“Afrikalı futbolcular hem ucuz hem de çok kaliteli”

15 yıldır FİFA Lisanslı Uluslar arası Futbolcu Menajerliği yapan ve Afrika kökenli futbolcuların Menajerliğini yapan Bertrand P Joseph Ndong Yerel Futbol Sitesi’ne bazı açıklamalar yaptı.



 
1976 Kamerun Yaounde doğumlu Bertrand P Joseph Ndong, Türkiye’deki futbol pazarın büyüklüğüne dikkat çekerek, “20 yasında profesyonel olarak menajerlik yapmaya başladım. Türkiye’de bazı Kulüpler, bilhassa Amatör Kulüpleri kast ediyorum, maalesef yetkisiz ve belgesiz kişilerle çalışıyorlar. Bu çok büyük suç teşkil ediyor. Bank Asya 1.Lig ekiplerinden, 1.Amatör Liglere kadar birçok takımda sayısız Afrika kökenli futbolcu forma giyiyor. Ben 3 yıldır Türkiye’de bayan ve erkek futbolcu transferi ve organizasyon isi yapıyorum. Ancak sahalarda çok enteresan ve kendisini menajer olarak adlandıran kişileri görüyorum. Kulüpler bu kişilere kanmasınlar. Türkiye’de Afrika kökenli futbolcular birçok takımda görev yapmakta ve bizim futbolcu portföyümüz oldukça geniş. Ayrıca Afrikalı futbolcular hem ucuz hem de çok kaliteli.


 
Ben, 4 kıtada Antrenör ve futbolcu transferi yapıyorum, geniş bir bilgi ve deneyime sahip olduğumu düşünüyorum. Toplamda 350 sporcum var. Bulgaristan ve Arjantin, Ukrayna, Macaristan, Şili, Tunus, Sırbistan, Venezuela, İran, Irak, Ürdün, Umman, Katar ve BAE gibi ülkelerin en üst düzey liglerine çok sayıda futbolcu gönderdim.


Türkiye’de ise Serge Pacome Djiehoua ve Denizlisporlu Gerard Bi Goua Gohou üst liglerde mücadele eden futbolcularımdan bazıları. 2013-2014 futbol sezonu öncesinde kadrosuna Afrikalı futbolcu katmak isteyen Kulüplerle görüşmek istiyorum ve tüm takımlara başarılar diliyorum.


İletişim Adresi: Bertrand P Joseph Ndong
Hacı Ahmet Mah. Dev Süleyman Sokak, No 10/12 Kurtuluş
Tel: 05317800967    


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...