Cuma, Mayıs 31, 2013

Karlıtepeli oyunculara 60 maç ceza!

İstanbul 2.Amatör Lig 8.Grupta 16 Mayıs 2013 Perşembe günü oynanan ve 2-2 sona eren Altınok-Karlıtepe maçında kırmızı kart gören Karlıtepeli 4 oyuncu toplamda 60 maç ceza aldı.



 
Fatih Belediyesi Mimar Sinan Stadında oynanan maçın uzatma dakikalarında ev sahibi Altınok beraberlik golünü bulmuş ve bu golün faul ile atıldığını iddia eden Karlıtepeli oyuncular Hakem İbrahim Emre Arkçı’ya tepki göstermişti.


90.dakikada olaylar çıkmıştı
Hakem İbrahim Emre Arkçı bu dakikadan sonra ilk olarak kendisine küfür ettiğini rapor ettiği Levent Biçer’i, sonra da Karlıtepe kalecisi Kemal’in aynı gerekçe ile oyundan atmıştı. Kaleci Kemal Dede’nin ihracı sonrasında Hakem’in boğazına sarılıp iten Tuncay Dede ile yine küfür gerekçesi ile Serkan Söke de oyundan ihraç edilmişlerdi.


 
Toplam 60 maç ceza verildi
Hakem’in bu maç ile ilgili raporunu görüşen İstanbul Futbol İl Temsilciliği Disiplin Kurulu, Karlıtepeli futbolculardan Levent Biçer’e (7 maç), Kemal Dede’ye (16 maç), Tuncay Dede’ye (21 maç) ve Serkan Söke’ye de 16 maç ceza verdi.


 
Hakem ile takım 3 gün sonra aynı sahada!
Olaylı maçtan sadece 3 gün sonra Karlıtepe, Yıldıztabya Stadında Esenyurt Gümüşhane ile saat 16’da karşılaşırken (maç oynanmadı) aynı sahada 12’de başlayan Altınay-Küçükpazar U19 maçının Hakemi 3 gün önceki maçın Hakemi İbrahim Emre Arkçı’ydı. 12’de başlaması gereken maçın 20 dakika gecikmeli başladığını ve Karlıtepeli futbolcuların, kendilerinden 4 futbolcuyu oyundan atan Hakemin yönettiği U19 maçının sonra 15 dakikasını hiçbir tepki vermeden tribünden izlediğini de mutlaka belirtmeliyim.


 


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

7 yorum:

ahmet bey dedi ki...

EMRE ARKCI YI ZORLA HAKEM YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR BU ADAM DAHA YOLDA YÜRÜMESİNİ BİLMİYOR.

mrt dedi ki...

bu hakem maç içinde okadar çok insanı tahrik ediyoki konusmaları ve davranıslarıyla peygamber sabrı olması lazım bizimde bir maçımızı yönetmiş ve sabrın en son sınırlarında maçı tamamlamıstık şükürki sinirimize yenilmedik şimdi bu arkadaslar bu kadar ceza alırken hırsızın hiçmi suçu yok diye sormadan edemiyorum bence yapılan herşey haketmiştir...

crystal dedi ki...

turk futbolundakı amatör maçları yoneten çoğu hakem adalet saglıcakları yerine çoğu takımların haklarını yiyorlar sonrada rapor tutup tff ye gönderip kendilerinin yaptıgı hıc bırseyı göz onunde bulundurmadan dısıplın kurulunun kucagına atıyor .Adalet anlayışı Türkiye amatör futbol federasyonunda buysa Amatörden ahlaklı sporcu beklemeye kımsenın hakkı yok.

Özkahya dedi ki...

Ahmet bey ve crystal; kişiyi ne kadar tanırsınız bilmem ama pırıl pırıl gelecek vaat eden bir gence bu tarz söylemlerde bulunmak yorumu yapanın acizliğini göstermektedir.
Genç yaşta 2 üniversite bitirmiş 2 yabancı dili olan fizik kondisyonu yerinde sağlığı ve akli dengesi bu işi yapmaya müsait bir genç arkadaşımız. yakinen tanıdığım için yazıyorum bunları biraz haksızlık edilmiş besbelli.
Farklı bir şehirde bulunmama rağmen kendisinden bile habersiz birçok maçını izledim.Otoritesi ve tecrübesi ağır basıyor maç içinde. daha evvel futbol oynadığı belli ve hissettiriyor bunu. Futbolun içinde profesyonel biri olarak bu tarz yönetim sergileyen hakemlerin pek sevilmediklerini fakat sonunda başarının da bu tarz yönetimde olduğuna inananlardanım. Hepiniz bir takımın taraftarısınız ve yorumlarınızda bu derece yanlı. Hakem kötüdür çünkü oyuncu atmıştır.golü iptal etmiştir ofsayt vermiştir... Saha içinde olanı bilmeden hariçten gazel okuması kolaydır taraftar için.

Sizler futbolcuların hep ahlaklı dürüst samimi ve doğrucu olduğunu düşünürsünüz taraftar olarak.Sadece rakibinizin futbolcuları kötüdür hatalıdır yanlış işler yapar...yanlı olmadan peş peşe 10 tane amatör müsabaka yönetin ve görün amatörde neler olduğunu.oyuncuların bu çocuklara neler yapmaya çalıştıklarını saha içinde...

Ben inanmıyorum bir hakem kalksın amatördeki bir müsabaka için eyyam yapsın taraf tutsun veya amatör bir müsabaka için hakemlik şerefini zedeleyici bir hale bürünsün. Hata yapar o ayrı göremez o ayrı veya yanlış bir karar verir... Sizler en başta futbolun hatalar oyunu olduğunu benimsemeniz lazım eğer futbolu gerçekten benimseyen kişilerseniz. Kaleci hata yapmasa gol yemez en basitinden o zaman bütün maçlar 0-0 bitsin. Bu şu demek değil hakem hata yapsın görmesin etmesin.. minimum hatayla maçı bitirmesi ve yaptığı hataları sürekli hale getirmemesi en güzelidir hakem için.

Lütfen bu tür olaylara genel olarak bakalım. Hataları tek bir odağa yıkmak yerine saha içinde aktif olan 26 kişiyi bir bütün olarak görelim. Umarım bu bakış açısıyla kişiler ve takımlar daha az zarar görür. Sağlıcakla kalın.

serkan dedi ki...

ben hayatımda senin gibi bir hakem görmedim emre hoca aldıgın paralar sana yazıklar olsun hiç bir suçum dahi olmadan bana 16 maç ceza verip rapora adımıda yazdın ya helal olsun sana senin yüzünden transfer olucaktım ama olamadım benim önümü kapattın ya aldıgın paralar haram olsun inş senden çıkar yaptıkların hakkımı helal etmiyorum...
serkan söke..

Çardak dedi ki...

Sayın Özkahya ; tamam futbolcu ve idarecilerin hepsi yanlış hatalı taraflı eyvallah. Hakemlerin hepside Ak sütten çıkmış kaşık değil bunu çok iyi bildiğinizide zannetmekteyim. Bilmiyorsanızda kendimden bir örnek vereyim; Yedek külübesinde kendi futbolcumu idarecisi olarak uyarırken kendini kaf dağının koruyucusu olarak addettiğim yardımcı hakem bana uyarısını direk kendi, sert bir dille yapma gereksinimi duymuş maçı seyreden İstanbul İl Dernek Başkanı,yardımcıları, TFF İl Temsilciliği Başkanına kendini böyle ispat edeceğini zannetmiştir. Bende kendisine Kuralları ve kendisinin bu işi yapamayacağı ve hakemlik karekteri taşımadığını açıkça ifade ettim. Sahadan Dışarı çıkarıldım ,saha içinde hakeme ifadelerimi direk Sevgili hakem kardeşimizin başkanına söyledim ve rica ettim -yalnızca bir güler yüz yeterliydi bana bağırarak ikazda bulunması çok yanlış dedim.
Sonra rapor geldi elime sizce ceza almam için ne yazmaları gerekiyor.... :)Sevgili kardeşimin Her anne gibi onun anneside benim için depğerli olmasına rağmen herhalde kendince pek değeri yok diye düşünüyorum annesine kendi tabiri ve maçın hakeminin yazdığı üzere Ananı avradını diye başlayan o matbu küfür ibaresini yazmış yazık:). Ama kendisine daha onur kırıcı olarak sarf ettiğim hakemlik yapamayacak kadar karaktersizsin sözünü yazdırmamıştı.Ne ilginç değilmi sevgili Özkahya aldığım ceza ne yazıkki onun istediği ceza olmamıştır . Daha sonrasında maçın hakemi kardeşimizede sordum neden küfür etmediğimi bildiğin halde küfür ettiğimi yazdın dediğimde - Arkadaşıma inanmam gerekli diye kendince doğru bir cevap verdi. Siz hakemlerin birşeyi unuttuğunu düşünmekteyim. Futbolun asıl aktörleri Futbolcular ne yazıkki yan rollerde ise sizlerin varolduğunuzu bilmemenizdir.
Tüm Futbol hakemi camiasının 2013-2014 sezonunu en az hatayla kapatmasını dilerim.

TAKİPÇİ dedi ki...

2 YABANCI DİL BİLEN HAKEMİN 2. AMATÖRDE 40 TLYE MAÇ YÖNETMESİ ÇOK İLGİNÇ.

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...