Çarşamba, Mayıs 15, 2013

Boğaziçi Kurumlar farklı telafi etti

İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı çalışanları futbol turnuvasında geçtiğimiz hafta Bayrampaşa Denetim Müdürlüğü’ne mağlup olan Boğaziçi Kurumlar Vergi Dairesi, Vergi Denetim Kurulu karşısında turnuvanın son 5 yıldaki en farklı skorunu elde etti 20-1.




Boğaziçi Kurumlar Vergi Dairesi’nin golleri, Mehmet Akpınar (6), Muhammet Ergin (2), Uğur Karaman (2), Sinan Atsız (3), Sabri Özyurt (2), Hakan Özçelik (2), Kemal Efeler (2) ve Hakan Hançer’den gelirken, Vergi Denetim Kurulu’nun tek golünü Ayetullah İslamoğlu kaydetti. Günün ikinci maçında Beyazıt Vergi Dairesi, Daire’nin taşınması nedeniyle maça çıkmayınca Yeditepe Vergi Dairesi hükmen galip geldi.



Bacan: Finale kalırız!
Farklı kazanılan maç sonrası bir değerlendirme yapan Boğaziçi Kurumlar Vergi Dairesi’nin kalecisi İbrahim Bacan, Bayrampaşa Denetim Müdürlüğü karşısında alınan mağlubiyeti, maça yeterince motive olamamaya bağlarken, “geçtiğimiz sezon da grup maçında Zeytinburnu Vergi Dairesi’ne mağlup olmuş ancak yine de finale çıkmayı başarmıştık. Bu sezon da en iyi iki takım arasına kalacağımıza inanıyoruz” dedi.


 


HABER: ULAŞ BÜTÜNER


[gallery link="file" order="DESC" columns="8"]

4 yorum:

halil dedi ki...

kale emin ellerde

Kenan ÇALIŞKAN dedi ki...

Boğaziçi'ni etkili futbolundan ve centilmen oyunundan ötürü tebrik ediyorum.
Ancak ilk 8 kişilik kadromuzdan tam 5 kişinin maça gelmeyerek bizi yalnız bıraktıklarından ötürü böyle bir kadro ile maça çıkmak zorunda kaldığımızın bilinmesini isteriz.
Maçtan kaçarak maça çıkmayıp hükmen yenik sayılmak bize yakışmazdı.

akd dedi ki...

Vergi Denetim Kurulu takımını ve takım sorumlusu Kenan Bey'i, turnuvanın ruhuna uygun davranışlarından dolayı tebrik eder, mücadele ettikleri her sezon "en centilmen takım" ödülüne layık bir biçimde mücadele ettiklerini ifade ettikten sonra Turnuva Tertip Komitesi Başkanı Fuat Demir Bey'e selamlarımı sunarım.

Kenan ÇALIŞKAN dedi ki...

Sayın hocam sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Sizinle aynı organizasyonda yer almak şereftir. Seneye komitede yer almak istediğimi Fuat Beye ilettim.

Reha Rakıcı'dan Anadolu Üsküdar'a veda

Anadolu Üsküdar Spor Kulübü'nün başarılı Teknik Direktörü Reha Rakıcı, kulüple karşılıklı anlaşarak ayrıldı. Rakıcı'nın kulüpteki pe...