Çarşamba, Ekim 31, 2012

Yasin Zaferspor'u, Ozan Telsizspor'u sırtlıyor!

 Zeytinburnu ilçesinin iki güzide kulüplerinden olan Zaferspor ile Telsizspor takımları şampiyonluğa adım adım koşarken Zaferspor'da Yasin Markal, Telsizspor'da da Ozan Özkucman attığı gollerle takımlılarını takımlarını şampiyonluğa taşıyor.
Yasin Markal'ın tecrübesi yeter
İstanbul 1.Amatör Lig 4.Grupta şampiyonluğa oynayan Zaferspor lige çok iyi bir başlangıç yaparken yıllarca çeşitli takımlarda Profesyonel top oynamış olan Yasin Markal attığı gollerle tecrübesini konuşturuyor. Hem gol kırallığına hem de takımını şampiyonluğa taşıyor. Ligin 8.Haftasında Taşköprüspor'u 8-0 mağlup ettikleri maçta 4 gol atan tecrübeli oyuncu takımının 8 maçta attığı 28 gollün 18'ine imza attı.

Ozan atıyor Telsiz coşuyor
Zeytinburnu Telsizspor'un genç futbolcusu Ozan Özkucman kritik maçlarda attığı gollerle takımını şampiyonluğa taşıyor. Küçükçekmecespor altyapısında yetişen ve daha sonra Pazariçi Köprülü ve 4 yıl Küçükçekmece Kanaryaspor'da forma giyen Ozan Özkucman bu sezon Zeytinburnu Telsizspor'a transfer oldu.

2012-2013 Futbol sezonunda 1.Amatör Lig 8.Grupta şampiyonluğa oynayan Telsizspor ligin 8.haftasında Mecidiyeköy Tayfunspor'u 5-2 yendiği maçta 3 gol genç futbolcu 1 golünde asistliğini yaptı. Takımının atılan 18 golün 12'sinde imzası olan Ozan attığı gollerle takımını şampiyonluğa taşıyor. Başarılı futbolcu yaptığı açıklamada, ''Telsizsporda çok güzel bir ortam var. Birlik, beraberlik ve yardımlaşma üst seviyede. Tabi bu sahaya da yansıyor. 8 haftadır çok iyi gidiyoruz. Bende her hafta gol atıyorum. Benim gol atmam tabii ki güzel. Attığım gollerle takımımın başarıya koşması beni mutlu ediyor. Tabi gol atmadan da önemlisi takımızın başarısıdır. İnşallah sezon sonunda şampiyon olan biz oluruz'' dedi.

HABER-FOTOĞRAF: YILMAZ AKTEPE

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ozan gerçekten çok kaliteli bi forvet 92 doğumlu olmasına rağmen son vuruş becerisi çok iyi ve rakip defans oyuncularına sürekli baskı yaparak hata yapmaya zorluyor. 90 dakika bitmek bilmeyen enerjisi var. Böyle devam ederse seneye profesyonel ligde bulur kendisini (Maç Komiseri)

Unknown dedi ki...

Ahlakınla futbolunla çok iyisin kardeşim Allah yolunu açık etsin ...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

1992 doğumlu Ozan amatör liglere fzla bi oyuncu en kısa zamanda profesyonel olması muhtemel

Adsız dedi ki...

ozanın telsizdeki maçlarını seyrediyorum süper bir yetenek allah yolunu açık etsin 8 maçta 12 gol atmasıda tesadüf degil başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

slm ben ozanı telsız spora kazandıran kışıyım ve onu telsızspora getırdıgımde 3 tane süper amatör kulup ıstıyordu ama benı kırmadı ve telsızspora geldı seneye ınşallah çok farklı kulupte olacak

Adsız dedi ki...

ozanın dünkü macını seyrettim 2.0 geriye düştüğü maçtada 2 gol atarak takımını yenilgiden kurtardı 3.2 aldı telsiz maçı tebrikler ozan.başarılar diliyorum

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.