Çarşamba, Ekim 31, 2012

Sütlücespor şampiyonluğa koşuyor!

İstanbul 1.Amatör Lig, 7. grupta yer alan Beyoğlu temsilcisi Sütlücespor, ligde şu ana kadar oynadığı 8 maçın tamamını kazanarak mükemmel bir performans sergiledi. Sarı-yeşilli ekibin başarılı Teknik Direktörü Ergun Bostan Yerel Futbola yaptığı açıklamada, ‘sporcuları arasındaki saha dışındaki beraberliğin ve dostluğun sahaya da yansıdığını ve bu sezon hedefleri olan şampiyonluğa ulaşacaklarını inandığını’ söyledi.




İstanbul 1.Amatör Lig, 7. grupta en yakın rakibi olan Alibeyköy Parseller’in 3 puan önünde liderliğini sürdüren Sütlücespor’un Teknik Direktörü Ergun Bostan, ‘Kulüp olarak son yıllarda sürekli yükselen bir çizgimiz var. Başta Sayın Başkanım İlhan Aydın Kartal olmak üzere Yönetim Kurulumuz ve Hocalarımız ile birlikte her gün, Sütlücespor’u nasıl daha iyi bir noktaya getirebileceğimizi tartışıyoruz. Sütlücespor her anlamda emin ellerdedir. Ayrıca birçok futbolcumun, futbolun haricinde iş hayatında da kader birliği yapması elbette başarımızın bir parçasıdır.  


“Ben, Sütlücespor’un bu sezon şampiyonluğa ulaşacağını inanıyorum. Ligin yarısını tamamlamak üzereyiz. İşimiz bitmedi, aksine zorlaştı. Fakat ben ligin kalanında da iyi işler yapacağımıza inanıyorum. Grubumuzda oldukça kaliteli takımlar var. 6 takımın şampiyonluk iddiası var ve lig bitine kadar bu yarış sürecektir. Ancak bizim de diğer rakiplerimiz gibi çok kaliteli bir kadromuz var. Tüm maçlara aynı özeni gösterip, her maça en iyi şekilde konsantre olup, iyi oynarsak, kaliteli oyunculardan kurulu bu takımın çok sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum.” dedi.


HABER: BURAK KURTULUŞ

İstanbul 2. Amatör Lig 1 Mayıs 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul 2. Amatör Lig'de bugün erteleme maçları oynandı...