Çarşamba, Ekim 31, 2012

Karagümrük tribünlerinin en kıdemlileri

Şu sıralar mücadelesini 3. Lig'de sürdüren Karagümrükspor'un bir taraftar grubu  var ki bahsetmemek olmaz... Onlar tribünün 'en kıdemlileri'...
Kırmızı-Siyahlı tribünlerin 'veteranları' yıllardır takımlarını destekliyor. İlerleyen yaşlarına karşın heyecan ve arma sevgilerinden hiçbir şey yitirmeyen bu cefakar isimler yağmur çamur demeden her maç Karagümrük'ün peşinde, kara bir sevda ile tribündeki yerlerini alıyorlar.

HABER-FOTOĞRAF: MURAT FİLİZ

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben süper amatörde mücadele eden bir takımın taraftarıyım. Ama şunu belirtmek isterim ki Karagümrük benim çok sevdiğim bir kulüp. Ben hiç karagümrük maçına gitmedim. semte 1 veya 2 defa gitmişliğim vardır. İçimde Karagümrük sevgisi var. nedenini bilmiyorum Karagümrük'e uzak olsamda yüreğimin bir köşesinde karagümrük sempatisi var. Yürek verdiğim takımım olmasaydı inanın karagümrüklü olmak isterdim. Galiba delikanlılıklarının sıcaklığını hissediyorum içimde. tüm karagümrüklülere selam olsun.

Adsız dedi ki...

Bir sevdadir KARAGUMRUK...

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.