Pazartesi, Haziran 25, 2012

Kozlu Belediyespor Bahadır’a emanet

Bölgesel Amatör Lig’de mücadele edecek olan Kozlu Belediyespor’da takımın başına tecrübeli Teknik Adam Faruk Bahadır getirildi. Bahadır ile bir süredir görüşen Kozlu Belediyespor yönetimi, tecrübeli teknik adam ile her konuda anlaşmaya vardı. Bugün kulüp binasında düzenlenen törende sözleşme imzalayan Bahadır, yeni sezonda tam yetki ile Yeşil Beyazlı ekibi çalıştıracak.

Kozlu Belediyespor Tesisleri’nde düzenlenen törende basına tanıtılan Bahadır, yeni sezonda  takımı iyi yerlere getirmek için çalışacaklarını belirtti. Basın Sözcüsü  Hakan Yayalar, altyapıdan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Kemalettin Kara ve Teknik Patron Faruk Bahadır’ın katıldığı imza töreninde bir konuşma yaparak konu ile ilgili şunları söyledi: “Kozlu Belediyespor yönetimi olarak yeni bir yapılanma içine girmiş bulunmaktayız. Bu  doğrultuda kesin bilgilen olmadan  açıklama yapmaktan  kaçınıyoruz. Özellikle transfer konusunda net bir gelişme olmadan kamuoyuna duyurmak ve yanlış bilgilendirmek yanlış olur düşüncesindeyiz. Daha önceden yaptığımız toplantıda açıklamadığımız gibi yeni yapılanma  çerçevesinde Kozlulu çocuklar  olacak. Öncelikle hoca sorununu hallederek  işe başlamak istedik. Bu konuda bizi kırmayan Faruk Bahadır Hocamıza sonsuz teşekkür ediyorum. Kozlulu olduğunu bir kez daha gösterdi. Büyük fedakarlıklar yaparak  hiçbir menfaat gözetmeden görevi kabul etti. ‘Söz konusu Kozluspor ise gerisi teferruattır’ dedi. Biz Yönetim Kurulu olarak tam yetki ile Kozluspor’u ona emanet ettik. Yönetim Kurulu olarak kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.”

Takımın başarısı için çalışacağını belirten Bahadır ise  duygularını söyle dile getirdi: “Bu   Amatör Küme  çamurun çilesidir. Biz bu çamurun çilesine geri döndük. Bu çilenin sefaletini bilmeyenler cefasını çekemezler.Ben Kozlu’da doğdum. Bu takımın formasını giydim. Zonguldakspor’da yıllarca forma giydim. Arkadaşlar bana teklif getirdiğinde kabul etmek durumunda kaldım. Kozluspor’un başarısı için elimizden geleni yapacağız. Transferler konusunda ve  yardımcılarım konusunda önümüzdeki günlerde açıklamalar yapacağız. Camiaya hayırlı olsun.”

Basın mensuplarının, “Zonguldakspor ile aynı grupta yer alma  ihtimaliniz var. Bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusuna cevap veren Basın Sözcüsü Yayalar, öncelikle Zonguldakspor’un çıkmasını istediklerini belirterek şunları söyledi; “Zonguldakspor ile aynı grupta yer almanın hem tadını hem de acısını yaşıyoruz. Biz Kozluluyuz. Doğal olarak da Zonguldaklıyız. Zonguldakspor’un  başarısı bizi çok memnun eder. Biz eskiden beri Zonguldakspor’un taraftarıyız. Bizim gönlümüz Zonguldakspor’un şampiyon almasında yana. Gönlümüz Zonguldakspor’un şampiyon almasını istiyor.  Kalbimizde Kozluspor’un başarılı olmasını istiyor. Bu bir çelişki değil. Azıcık düşünürseniz ikisi de olabilir.Bu işleri konuşmak için henüz erken. İki kulüp arasında dostluk, kardeşlik ilişkileri vardır. Ligin akışına göre her şey netlik kazadır. O konuda aramızda sıkıntı olmaz.”

KAYNAK:www.demirmedya.net
HABER-FOTOĞRAF:ERCAN AYGÜN

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.